eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ogrodzieniec › Przebudowa skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego z ulicą Krakowską w Podzamczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Ogrodzieniec: Przebudowa skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego z ulicą Krakowską w Podzamczu
Numer ogłoszenia: 44812 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 10790 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego z ulicą Krakowską w Podzamczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nowoprojektowanej nawierzchni przyjęto w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie DZ. U. Nr 43, poz. 430 z dnia 14.05.1999r, po rozpatrzeniu warunków gruntowo-wodnych, zawartych w opracowanych otworach badawczych, wykonanych przez firmę Geoprojekt Śląsk. Przy projektowaniu konstrukcji nawierzchni przyjęto założenie że teren zniwelowany w każdym punkcie koryta drogowego, po zabudowaniu warstwy wzmacniającej z kruszywa o wskaźniku nośności CBR większe bądź równe 20% (wymiana słabego podłoża), powinien posiadać wtórny moduł odkształcenia E2 większe bądź równe 120 Mpa dla KR5 z obciążenia płytą VSS Ø większe bądź równe30 cm wg BN-64/8931-02 i wskaźnik zagęszczenia Is większe bądź równe1,03 dla KR5, oraz stosunek modułów (wtórny do pierwotnego) E2/E1 = Io < 2,2. Grubość konstrukcji nawierzchni, ze względu na warunek mrozoodporności powinna wynosić min. 70 cm. Grubość przyjętej poniżej konstrukcji nawierzchni jezdni (wraz z wymianą słabego podłoża) wynosi 98 cm, więc warunek mrozoodporności został spełniony. b) Jezdnia Całkowita grubość konstrukcji = 98 cm · 4 cm warstwa ścieralna - mieszanka mastyksowo-grysowa SMA 0/12,8 asfalt de 80B · 8 cm warstwa wiążąca - beton asfaltowy 0/20 asfalt de 30B · 16 cm podbudowa zasadnicza - beton asfaltowy 0/25 Asfalt 35/50 · 20 cm podbudowa pomocnicza - kruszywo łamane 0/63 stabilizowane mechanicznie · 50 cm warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa o wskaźniku nośności CBR większe bądź równe 20 % (E2 większe bądź równe 120 MPa) c) Szczegóły połączeń nawierzchni jezdni Połączeń nawierzchni jezdni (nowej z istniejącą) należy dokonać poprzez schodkowanie nawierzchni, na każdej warstwie konstrukcyjnej (szerokość schodka taka jak grubość danej warstwy konstrukcyjnej). Ponadto na całej długości połączenia starej i nowej nawierzchni należy zabudować pas geosiatki o szerokości 2,0 m zachodzący nad łączone konstrukcje na poziomie pomiędzy warstwą podbudowy zasadniczej, a warstwą wiążącą. d) Wyspy wybrukowane Całkowita grubość konstrukcji = 105 cm · 8 cm warstwa ścieralna - kostka betonowa B30 wibroprasowana, mrozoodporna koloru czerwonego · 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 · 24 cm podbudowa zasadnicza - kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie · 20 cm podbudowa pomocnicza - kruszywo łamane 0/63 stabilizowane mechanicznie · 50 cm warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa o wskaźniku nośności CBR większe bądź równe 20% (E2 większe bądź równe 120MPa) e) Wjazdy bramowe Całkowita grubość konstrukcji = 46 cm · 8 cm warstwa ścieralna - kostka betonowa B30 wibroprasowana, mrozoodporna koloru grafitowego · 3 cm podsypka cementowo - piaskowa 1:4 · 20 cm podbudowa-kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie · 15 cm warstwa mrozoochronna - mieszanka kruszyw naturalnych 0/63 · nośność podłoża większe bądź równe80 Mpa f) Chodniki Całkowita grubość konstrukcji = 26 cm · 8 cm warstwa ścieralna - kostka betonowa B30 wibroprasowana, mrozoodporna koloru szarego · 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 · 15 cm podbudowa-kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie · nośność podłoża większe bądź równe80 Mpa g) Pobocze gruntowe, skarpa, zieleńce · 6 cm humus wraz z mieszanką traw h) Odwodnienie Wody opadowe z jezdni odprowadzone będą poprzez odpowiednio zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne do projektowanych wpustów. Zaprojektowano wpusty uliczne - kratki ściekowe z kratą żeliwną typu ciężkiego na zawiasach. Odbiornikiem wód opadowych będzie istniejąca kanalizacja deszczowa. Ponadto projektuje się drenaż ułożony wzdłuż projektowanej osi, na głębokości 1,32 m poniżej projektowanej niwelety jezdni. W trakcie wykonywania korytowania, należy zapewnić odwodnienie wykopów, aby nie dopuścić do nawodnienia i uplastycznienia zalegających w podłożu glin pylastych, w stanie twardoplastycznym. Drenaż będzie służył do odwodnienia wykopów, w trakcie prowadzenia robót oraz po zakończeniu robót - do odprowadzania wód mogących napłynąć do konstrukcji nawierzchni z terenów przyległych. Drenaż należy wykonać z rur drenarskich, karbowanych PVC-U Ø 126, otoczonych żwirem 16/31,5 owiniętym w geowłókninę. Szerokość podstawy drenu 30 cm, wysokość drenu 30 cm, ścianki rowka drenu należy wykonać o spadku 5:1. Drenaż należy podłączyć do studzienek wpustów ulicznych lewostronnych. Po północnej stronie jezdni, u podnóża skarpy należy zabudować prefabrykowane korytko półokrągłe z betonu B25. Skarpę na odcinku 9 m, w rejonie istniejącego muru oporowego, należy umocnić płytami ażurowymi o wymiarach 60x40 cm, o gr. 10 cm wykonanymi z betonu B25. Po południowej stronie jezdni, w rejonie posesji nr 19 należy przebudować istniejący rów na odcinku 7,25 m. Dno rowu wyłożyć wyżej wymienionym korytkiem półokrągłym, a skarpy rowu płytkami chodnikowymi (na długości min. 3,25 m). Umacnianie i korekta rowu ma związek z konstrukcją chodnika przy wspomnianej posesji. Na wjeździe bramowym do posesji nr 19 należy zabudować odwodnienie liniowe. i) W ramach zadania, zgodnie z projektem, należy wykonać również przebudowę instalacji elektroenergetycznej i instalacji teletechnicznej. Zadanie będzie realizowane pod ścisłym nadzorem autorskim, architektoniczno-budowlanym oraz pod nadzorem zarządcy dróg wojewódzkich tj. Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 947768,11 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego z ulicą Krakowską w Podzamczu..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowo Produkcyjne AKWA Winicjusz Pietrucha, Radosław Pieterucha, Spółka jawna, ul. Myszkowska 21, 42-310 Żarki, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 947768.11
  • Oferta z najniższą ceną: 947768.11 / oferta z najwyższą ceną: 1278211.61
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.