eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadlinki › Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 44800 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Sadlinki: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"LABORATORIUM KOMPETENCJI - Podniesienie jakości edukacji ogólnej wiejskiej Gminy Sadlinki poprzez wsparcie uczniów oraz nauczycieli w rozwijaniu kompetencji kluczowych wymaganych na rynku pracy" współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020, Oś 3, Działanie 3.1 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sadlinki, krajowy numer identyfikacyjny 17074804000000, ul. ul. Kwidzyńska  12, 82522   Sadlinki, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 757 510, e-mail zamowienia@sadlinki.pl, faks 552 757 580.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sadlinki.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.salinki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej , za pośrednictwem np. poczty, kuriera lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy , ul. Kwidzyńska 12 82-522 Sadlinki


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych
Numer referencyjny: ZP.271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych Zadanie 2: Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kluczowych kompetencji matematyczno-technicznych niezbędnych na rynku pracy w ZS Sadlinki oraz ZS Nebrowo LP Rodzaj materiałów - zestaw 1 Liczba sztuk 1 Brystol biały, karton formatu A-1 50 2 Brystol format A-1, karton arkusze kolorowe: zielony jasny, zielony ciemny, czerwony, żółty, niebieski, granatowy, razem 100 sztuk 100 3 Papier A-4, ryza (500kartek) - kolorowy mix 3 ryzy 4 Papier do flipchart 20 kartek w 1 bloku:, wymiary bloku; 640x1000mm 10 bloków czystych kartek i 10 bloków w kratkę 20 5 Nożyczki szkolne -z plastikowymi rączkami, długość: min. 15 cm 24 6 Klej w sztyfcie/tubie min 36 gr. 24 7 Flamastry/markery do papieru, dwustronne lub ścięte, grube -kolory; czarny, zielony, niebieski, czerwony, grubość linii pisaka min 4-5 mm 80 8 Bloczek samoprzylepny 7,5 cm x 7,5 cm ,100 karteczek samoprzylepnych w 1 bloczku. (paczka 12 szt. bloczków) 10 paczek x 12 sztuk bloczków w paczce (razem 120 bloczków po 100 karteczek). 10 paczek 9 Zestaw uczniowski przyrządów geometrycznych w zamykanym opakowaniu. 1 zestaw zawiera: cyrkiel z rysikiem + zapasowe rysiki , linijkę plastikową min. 15 cm, 1 kątomierz - plastikowy , 2 ekierki - plastikowe. 24 zestawy 10 Blok techniczny biały -A4, 20 kartek. 10 11 Blok milimetrowy, A4, 20 kartek. 10 Dostawa zestaw 1: o Dostawa dwóch zestawów nr 1 do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki o Dostawa dwóch zestawów nr 1 do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki Zadanie 3: Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kluczowych kompetencji przyrodniczych niezbędnych na rynku pracy w ZS Sadlinki oraz ZS Nebrowo 3) Materiały do zajęć przyrodniczych LP Rodzaj materiałów - zestaw 2 Liczba sztuk 1 Brystol biały format A-1 100 2 Brystol kolorowy, format A-1 arkusze kolorowe: zielony jasny, zielony ciemny, czerwony, żółty, niebieski, granatowy - razem 100 sztuk 100 3 Papier A-4 ryza 500 szt. - kolorowy mix 5 ryz 4 Papier do flipchart 20 kartek w 1 bloku:, wymiary bloku; 640x1000mm 10 bloków czystych kartek i 10 bloków w kratkę, , razem 20 bloków 20 5 Nożyczki szkolne -z plastikowymi rączkami, długość: min. 15 cm 24 6 Klej w sztyfcie/tubie min.36 gr. 24 7 Flamastry/markery, dwustronne lub ścięte, grube -kolory; czarny, zielony, niebieski, czerwony, grubość linii pisaka 4-5 mm 100 8 Bloczek przylepny 7,5 cm x 12,5 cm - (paczka 12 szt.) Bloczek przylepny 7,5 cm x 12,5 cm, 100 karteczek samoprzylepnych w 1 bloczku, - ( 1 paczka to 12 szt. bloczków, 5 paczek x 12 sztuk w paczce- razem 60 bloczków po 100 karteczek) 5 paczek 9 Bloczek przylepny 7,5 cm x 7,5 cm - (paczka 12 szt.) Bloczek samoprzylepny 7,5 cm x 7,5 cm ,100 karteczek samoprzylepnych w 1 bloczku. (paczka 12 szt.) 10 paczek x 12 sztuk bloczków w paczce (razem m 120 bloczków po 100 karteczek). 10 paczek Dostawa zestaw 2: o Dostawa dwóch zestawów nr 2 do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki o Dostawa dwóch zestawów nr 2 do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki 4) Nagrody i upominki podczas Festiwalu Nauk LP Rodzaj materiałów - Zestaw 3 Liczba sztuk 1 Pendrive, pamięć przenośna, pojemność min 4GB 40 2 Kalkulatory naukowe Typ Casio fx-82ES Plus lub równoważny zawierające funkcje: o Naturalny zapis o Naturalny, graficzny wyświetlacz LCD o Regulacja kontrastu wyświetlacza o Zasilanie: 1 x AAA (mały "paluszek") o Wymiary kalkulatora: 8 x 16,2 x 1,4 cm o Wybrane funkcje o Zmienna losowa liczb całkowitych o Faktoryzacja o Rozkład liczb na czynniki o Pamięć obliczeń o Funkcje trygonometryczne i hiperboliczne o Logarytm dziesiętny, naturalny i o dowolnej podstawie o Wartość bezwzględna o Tabela funkcji o Kombinacje i permutacje o Silnia o Potęga i pierwiastek dowolnego stopnia o Ułamki zwykłe o Statystyka i regresja o Konwersja współrzędnych biegunowych i prostokątnych o Konwersja jednostek kąta (DEG, RAD, GRA) o Notacja inżynierska o 9 komórek pamięci o Losowanie liczby 20 3 Długopis, plastikowy z gumka do trzymania i wkładem niebieskim lub czarnym. 20 4 Ołówek szkolny, drewniany, sześciokątny lub okrągły z gumką, długość min. 15 cm, twardość rysika HB 40 5 Giętka linijka, plastikowa, przezroczysta, długość min. 25 cm 20 6 Teczki z rączką, format A4 Wykonana z twardej tektury o grubości min. 2 mm - kolorowa oklejka, pokryta folią polipropylenową - wyklejka papierowa - szerokość grzbietu 40mm - zamykana na zamek z tworzywa - wyposażona w rączkę z tworzywa 20 7 Książki popularnonaukowe o tematyce przyrodniczej, technicznej, naukowej, dla młodzieży szkolnej i gimnazjalnej: 107 Tytuł Autor Wydawnictwo 7.1 Odkrywcy Kontyntentów Marcin Przewoźniak Zielona Sowa 1 7.2 Wielcy Wynalazcy Marcin Przewoźniak Zielona Sowa 1 7.3 Odkrywcy Grobów Faraonów Marcin Przewoźniak Zielona Sowa 1 7.4 Mikołaj Kopernik Marcin Przewoźniak Zielona Sowa 1 7.5 Matematyczne śledztwo. Jaskinia tropów Jacek Drebnowski Zielona Sowa 1 7.6 Matematyczne śledztwo. Muzeum tajemnic Jacek Drebnowski Zielona Sowa 1 7.7 Matematyczne śledztwo. Planeta sekretów Jacek Drebnowski Zielona Sowa 1 7.8 Matematyczne śledztwo. Zamek zagadek Jacek Drebnowski Zielona Sowa 1 7.9 Logiczne zagadki. Misja - wynalazcy Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.10 Logiczne zagadki. Pokonać grę Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.11 Logiczne zagadki. Wielkie odliczanie Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.12 Logiczne zagadki. Zemsta robotów Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.13 Zagadki geograficzne. Niebezpieczna głębia Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.14 Zagadki geograficzne. Rwąca rzeka Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.15 Zagadki geograficzne. Wyprawa do wnętrza ziemi! Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.16 Zagadki geograficzne. Zdradzieckie szczyty Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.17 Naukowe śledztwo. Amazońska misja Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.18 Naukowe śledztwo. Sekretna formuła Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.19 Naukowe śledztwo. Upiorny lunapark Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.20 Naukowe śledztwo. Zagubieni w kosmosie Patryk Dąbrowski Zielona Sowa 1 7.21 Eksperymenty dla ciekawskich cz. I Angelika Zacheja Zielona Sowa 1 7.22 Eksperymenty dla ciekawskich cz. II Angelika Zacheja Zielona Sowa 1 7.23 Napisz kod. Programowanie dla najmłodszych cz. I Max Wainewright Zielona Sowa 1 7.24 Napisz kod. Programowanie dla najmłodszych cz. II Max Wainewright Zielona Sowa 1 7.25 Napisz kod. Programowanie dla najmłodszych cz. III Max Wainewright Zielona Sowa 1 7.26 Napisz kod. Programowanie dla najmłodszych cz. IV Max Wainewright Zielona Sowa 1 7.27 Encyklopedia pytań i odpowiedzi Praca zbiorowa ARTI 1 7.28 Poznajemy świat Praca zbiorowa ARTI 1 7.29 Ilustrowany Atlas Świata Katarzyna Specjalska-Szymczak ARTI 1 7.30 Ilustrowany Atlas zwierząt Katarzyna Specjalska-Szymczak ARTI 1 7.31 Ilustrowana encyklopedia w pytaniach i odpowiedziach Praca zbiorowa ARTI 1 7.32 Teraz już wiem. Encyklopedia dla dzieci Praca zbiorowa ARTI 1 7.33 Jak, gdzie , kiedy? Praca zbiorowa ARTI 2 7.34 Świat nauki Praca zbiorowa ARTI 2 7.35 Encyklopedia pytań i odpowiedzi Praca zbiorowa ARTI 2 7.36 Encyklopedia odkryć i wynalazków Praca zbiorowa ARTI 2 7.37 Księga pytań Praca zbiorowa ARTI 2 7.38 Księga wiedzy Praca zbiorowa ARTI 2 7.39 Księga wynalazków Praca zbiorowa ARTI 2 7.40 Księga noblistów Praca zbiorowa ARTI 2 7.41 Odkrywamy ziemię Praca zbiorowa ARTI 2 7.42 Przyroda Polski Praca zbiorowa ARTI 2 7.43 Żyjąca planeta Praca zbiorowa ARTI 2 7.44 Geografia świata Praca zbiorowa ARTI 2 7.45 Świat zwierząt Praca zbiorowa ARTI 2 7.46 Księga rekordów Praca zbiorowa ARTI 2 7.47 Czy wiesz dlaczego? Praca zbiorowa ARTI 2 7.48 Odkrywam świat Praca zbiorowa ARTI 2 7.49 Encyklopedia faktów Praca zbiorowa ARTI 2 7.50 1000 pytań i odpowiedzi. Świat nauki, sport... Praca zbiorowa ARTI 1 7.51 1000 pytań i odpowiedzi. Planeta Ziemia, oceany i rzeki... Praca zbiorowa ARTI 2 7.52 1000 pytań i odpowiedzi. Maszyny i urządzenia, transport i komunikacja... Praca zbiorowa ARTI 1 7.53 1000 pytań i odpowiedzi. Kosmos, człowiek. Praca zbiorowa ARTI 1 7.54 Encyklopedia Geografia Praca zbiorowa Greg 3 7.55 Encyklopedia Biologia Praca zbiorowa Greg 3 7.56 Encyklopedia Matematyka Praca zbiorowa Greg 3 7.57 Encyklopedia Fizyka Astronomia Praca zbiorowa Greg 3 7.58 Encyklopedia Chemia Praca zbiorowa Greg 3 7.59 Wielki słownik angielsko-polski, polsko-angielski +CD 2 tomy Praca zbiorowa ARTI 3 7.60 Popularny słownik wyrazów obcych Praca zbiorowa ARTI 2 7.61 Popularny słownik frazeologiczny Praca zbiorowa ARTI 2 7.62 Popularny słownik poprawnej polszczyzny Praca zbiorowa ARTI 2 7.63 Wielki Atlas Świata Praca zbiorowa MARTEL 3 7.64 Top 10 Polska Praca zbiorowa ARTI 3 7.65 Dookoła Polski Praca zbiorowa ARTI 3 7.66 Polska i jej sąsiedzi Praca zbiorowa ARTI 3 Dostawa zestaw 3: o Dostawa dwóch zestawów nr 3 do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki o Dostawa dwóch zestawów nr 3 do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki Zadanie 4: Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych w zakresie języków obcych niezbędnych na rynku pracy w ZS w Sadlinki i ZS Nebrowo LP Rodzaj - zestaw 4 Liczba sztuk 1 Brystol biały format A-1 60 2 Brystol format A-1 arkusze kolorowe: zielony jasny, zielony ciemny, czerwony, żółty, niebieski, granatowy - razem 100 sztuk 60 3 Papier A-4 ryza - 500 szt kolorowy mix 5 ryz 4 Papier do flipchart 20 kartek w 1 bloku:, wymiary bloku; 640x1000mm 5 bloków czystych kartek i 5 bloków w kratkę, , razem 10 bloków 10 5 Nożyczki szkolne -z plastikowymi rączkami, długość: min. 15 cm 16 6 Klej w sztyfcie/tubie min. 36 gr. 16 7 Flamastry/markery do papieru, dwustronne lub ścięte, grube -kolory; czarny, zielony, niebieski, czerwony, grubość linii pisaka 4-5 mm 80 8 Bloczek przylepny 7,5 cm x 12,5 cm - (paczka 12 szt.) Bloczek przylepny 7,5 cm x 12,5 cm, 100 karteczek samoprzylepnych w 1 bloczku, - ( 1 paczka to 12 szt. bloczków, 5 paczek x 12 sztuk w paczce- razem 60 bloczków po 100 karteczek) 5 paczek Dostawa zestaw 4: o Dostawa dwóch zestawów nr 4 do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki o Dostawa dwóch zestawów nr 4 do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki Zadanie 7: Kształtowanie postaw i umiejętności uczniów "Rozwój kompetencji miękkich: kreatywności i pracy zespołowej" w ZS Sadlinki i ZS Nebrowo LP Rodzaj - zestaw 5 Liczba sztuk 1 Brystol biały, format A-1 100 2 Brystol format A-1 arkusze kolorowe: zielony jasny, zielony ciemny, czerwony, żółty, niebieski, granatowy - razem 100 sztuk 100 3 Papier A-4 ryza 500 szt.-kolorowy mix 5 ryz 4 Papier do flipchart 20 kartek w 1 bloku:, wymiary bloku; 640x1000mm 10 bloków czystych kartek i 10 bloków kratka, razem 20 bloków, 20 5 Nożyczki szkolne -z plastikowymi rączkami, długość: min. 15 cm 24 6 Klej w sztyfcie/tubie min. 36 gr. 24 7 Flamastry/markery, dwustronne lub ścięte, grubość linii pisaka 4-5 mmm. Kolory; czarny, zielony, niebieski, czerwony, 100 8 Kredki - zestaw szkolny stolikowy, w dużym opakowaniu : drewnianym, plastikowym lub kartonowym. Ilość kredek w zestawie minimum 120 w minimum 12 kolorach. Grubość - 10 mm okrągłe lub trójkątne, długie minimum 175 mm. Kolory intensywne, rysik miękki. 1 zestaw 9 Bloczek samoprzylepny 7,5 cm x 7,5 cm ,100 karteczek samoprzylepnych w 1 bloczku. (paczka 12 szt. bloczków) 10 paczek x 12 sztuk bloczków w paczce (Razem 120 bloczków po 100 karteczek). 10 paczek Dostawa zestaw 5: o Dostawa dwóch zestawów nr 5 do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki o Dostawa dwóch zestawów nr 5 do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki

II.5) Główny kod CPV: 22.11.00.00 - Drukowane książki
Dodatkowe kody CPV:30190000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 14


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
warunki dostawy40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/03/2017, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.