eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › przebudowa i budowa zewnętrznych obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ustce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-30

POZYCJA 44793

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ustka: przebudowa i budowa zewnętrznych obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ustce Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Podstawowa nr 2 w Ustce, do kontaktów: Annna Milarska, ul. Jagiellońska 1, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8145081 w. 39, fax 059 8145081, e-mail: sp2ustka@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sp2ustka.strona.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ustce, Elżbieta Mierzejewska, Bernard Kowalczyk, ul. Marynarki Polskiej 40, pok 6, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 0 59 814 60 49, fax 0 59 814 60 49, e-mail: emierzejewska@um.ustka.pl, bkowalczyk@um.ustka.pl, www.ustka.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ustce, Elżbieta Mierzejewska, Bernard Kowalczyk, ul. Marynarki Polskiej 40, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 0 59 814 60 49, fax 0 59 814 60 49, e-mail: emierzejewska@um.ustka.pl, bkowalczyk@um.ustka.pl, www.ustka.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Szkoła Podstawowa nr 2 w Ustce, Anna Milarska, ul. Jagiellońska 1, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8145081 w. 39, fax 059 8145081, e-mail: sp2ustka@poczta.onet.pl, www.sp2ustka.strona.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i budowa zewnętrznych obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ustce. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ustka. Szkoła Podstawowa nr 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.wykonanie obiektów sportowych (nawierzchnia syntetyczna) o łącznej powierzchni 2738 m2, w tym: 1.1)boisko wielofunkcyjne, 1.2)bieżnia okólna, 1.3)skocznia do skoku wzwyż, 1.4)skocznia skoku w dal, 1.5)rozbieg do rzutu piłką; 2)wykonanie obiektów sportowych (nawierzchnia żużlowa) o powierzchni 105 m2 - rzutnia pchnięcia kulą; 3)wykonanie chodników (nawierzchnia z kostki betonowej) o łącznej powierzchni 690 m2; 4)wykonanie odwodnienia terenu - 37 mb, 5 wpustów deszczowych; 5)wykonanie oświetlenia terenu (oświetlenie parkowe) - 8 lamp. 6)wykonanie trawników na powierzchni 2310 m2. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty wymagane w ofercie przetargowej: 1)dowód wpłaty/wniesienia wadium, 2)wypełniony formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, 3)wypełniony formularz cenowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załączniki nr 2 do specyfikacji, 4)oświadczenie - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji; 5)wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji, 6)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 8)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 9)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - minimum jedno potwierdzenie, 11)wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, 12)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, 13)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 14)oświadczenie Podwykonawców, zgodne w treści z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji, 1.15)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, 16)kosztorysy ofertowe sporządzone przez Wykonawcę przy zastosowaniu ustalonej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania wraz z szczegółowym wykazem materiałów zastosowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności - wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie: 1.1)45.23.A Budowa dróg kołowych i szynowych, 1.2)45.21.D Wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie rozdzielczych obiektów liniowych: rurociągów, linii elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych, 1.3)45.34.Z Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1)a)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia rozumiane jest jako wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednego podobnego zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali terminowo i z należytą starannością roboty w zakresie budowy zewnętrznych obiektów sportowych o nawierzchniach syntetycznych o wartości nie mniejszej niż wartość niniejszego zamówienia (przez wartość robót stanowiących przedmiot zamówienia należy rozumieć wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie jako cena wykonania zamówienia); 3.2)Wykonawca składający ofertę musi dysponować niżej wymienionym sprzętem: a)koparko-ładowarka o pojemności łyżki min. 0,6 m3 - 1 szt., b)samochód samowyładowczy o nośności 5-10 t - 2 szt., c)walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt, d)ubijak spalinowy min. 80 kg - 1 szt., e)piła do cięcia płyt i kostki betonowej - 1 szt., f)podnośnik samochodowy - 1 szt., g)zagęszczarka spalinowa 50m3/h - 1 szt. 3.3)Wykonawca musi dysponować osobami o następujących kwalifikacjach: 1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową/przebudową dróg utwardzonych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, 1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową sieci i urządzeń elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania tymi robotami, 1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową sieci sanitarnych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania tymi robotami; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca składający ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia musi posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 400 000 zł; 1.1.5)wniosą wadium spełniające wymagania specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający określi na podstawie wymaganych dokumentów. 2.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)ocena spełnienia wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie 2)z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wymienione warunki Wykonawca spełnił; 3)Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania; 4)niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - minimum jednego potwierdzenia; 2)wykazu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca; 3)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. skrócenie terminu wykonania nawierzchni syntetycznych na obiektach sportowych do dnia 20 listopada 2006 r. 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.ustka.pl/bip.html?sid=71. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy specyfikacji istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2006, godzina 11:10, Szkoła Podstawowa Nr 2 w Ustce, ul. Jagiellońska 1, pok. nr 27.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.