eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR



Ogłoszenie z dnia 2005-08-31

POZYCJA 44780

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Opole: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, do kontaktów: w zakresie przedmiotu zamówienia: Łukasz Iwoński - pok.116, Ip., tel. 077 4018499, Tomasz Czerwiak - pok.116, tel. 077 4018466; w zakresie procedury: Jarosław Młot - pok.109, , Ip., tel. 077 4018431, Joanna Szpala - pok.109, tel. 077 401832, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4018400, e-mail: Antoni.Konopka@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, Maria Jarosz - Kancelaria, Ip., tel. 077 4018423, Agnieszka Brabańska - - Kancelaria, Ip., tel. 077 4018422, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4018422, 4018423, 4018400, fax 077 4574523, e-mail: opolski@arimr.gov, www.arimr.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: 1. Toner C-EXV3 do kopiarki Canon IR2200 - 20 szt.; 2. Toner FX-3 do faxu Canon L220 - 7 szt.; 3. Toner C-EXV5 do kopiarki Canon IR1600 - 10 szt.; 4. Toner C8543X do drukarki HP LJ 9000 - 5 szt.; 5. Toner Q1339 do drukarki HP LJ 4300 - 90 szt.; 6. Toner C9730A (czarny) do drukarki HP LJ 5500 - 4 szt.; 7. Toner C9731A (cyan) do drukarki HP LJ 5500 - 3 szt.; 8. Toner C9732A (żółty) do drukarki HP LJ 5500 - 3 szt.; 9. Toner C9733A (magenta) do drukarki HP LJ 5500 - 3 szt.; 10. Toner C4096A do drukarki HP 2200 - 10 szt.; 11. Toner 12B0090 do drukarki Lexmark W820 - 6 szt.; 12. Toner BCI-15 (czarny) do drukarki Canon i80 - 20 szt.; 13. Toner BCI-15 (color) do drukarki Canon i80 - 11 szt.; 14. Wkład atramentowy czarny C4844A do plotera HP DJ 500 PS A0 - 19 szt.; 15. Wkład atramentowy cyan C4841A do plotera HP DJ 500 PS A0 - 13 szt.; 16. Wkład atramentowy yellow C4842A do plotera HP DJ 500 PS A0 - 13 szt.; 17. Wkład atramentowy magenta C4843A do plotera HP DJ 500 PS A0 - 13 szt.; 18. Głowica drukująca czarna C4810A do plotera HP DJ 500 PS A0 - 2 szt.; 19. Głowica drukująca cyan C4811A do plotera HP DJ 500 PS A0 - 2 szt.; 20. Głowica drukująca magenta C4812A do plotera HP DJ 500 PS A0 - 2 szt.; 21. Głowica drukująca yellow C4813A do plotera HP DJ 500 PS A0 - 1 szt.; 22. Zestaw konserwacyjny 12G4183 do drukarki Lexmark W820 - 2 szt.; 23. Zestaw konserwacyjny 99A2407 do drukarki Lexmark T620 - 11 szt.; 24. Bęben światłoczuły CF6648A003AA - 3 szt.; 25. Bęben światłoczuły CF6837A003AA do kopiarki Canon IR1600 - 1 szt.; Zadanie nr 2: 1. Toner 205 do kopiarki Develop 2550 iD - 15 szt.; 2. Toner 106 do kopiarki Develop 2050 iD - 77 szt.; 3. Bęben światłoczuły typ 305 do kopiarki Develop 2550 iD - 2 szt.; 4. Bęben światłoczuły typ 106 do kopiarki Develop 2050 iD - 24 szt.; Zadanie nr 3: 1. Toner 12A6865 do drukarki Lexmark T620 - 44 szt.; 2. Toner Cartridge M do kopiarki Canon PC1210D - 66 szt.; 3. Toner BX20 do faxu Canon B160 - 33 szt. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Wrocławska 170, 45-836 Opole. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie wg grupowania o wartości rocznej powyżej 60 000 EURO. Wartość obecnie udzielanego zamówienia: poniżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 15;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2800 zł (zad. 1: 1650, zad. 2: 400, zad. 3: 750). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Na spełnienie powyższych wymagań Wykonawca przedłoży w ofercie dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, - wykaz zrealizowanych co najmniej 3 dostaw materiałów eksploatacyjnych o wartości równej lub większej od zaoferowanej w niniejszym postępowaniu, - aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2005, godzina 13:10, Siedziba Zamawiającego, pok. 109, I piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.