eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 44758 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Gliwice: Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 27868-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000, ul. ul. Strzelców Bytomskich  , 44109   Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 322 310 032, e-mail mzuk@mzuk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Budżetowa SamorząduTerytorianego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup wraz z dostawą roślin kwietnikowych: 1. I dostawa - rośliny rabatowe - zał. nr 1, 2. II dostawa - byliny - zał. nr 2, 3. III dostawa - rośliny rabatowe - zał. nr 3, 4. IV dostawa - cebule kwiatowe - zał. nr 4, 5. V dostawa - rośliny rabatowe - zał. nr 5, w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w załącznikach, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z normą branżową BN-76/9125-01, wybór 1 wraz z dostawą do: Miejski Zarząd Usług Komunalnych w Gliwicach - Dział Zieleni, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, tel.32 231-29-67. Dodatkowe wymagania dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych: 1. rośliny powinny być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, 2. rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów, wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie, 3. pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, 4. stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, 5. bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta, wilgotna, 6. cały materiał roślinny do obsadzeń powinien być pojemnikowany, 7. cebule z zewnętrzną łuską, o średnicy odpowiedniej dla danego gatunku. Wady niedopuszczalne: 1. występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, 2. występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, 3. uszkodzenia mechaniczne, 4. uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, 5. zwiędnięcie liści i kwiatów, 6. wybiegnięcie roślin. Uwaga: Materiał roślinny III dostawa: część roślin ma zmniejszone parametry wielkości (przeznaczone do obsady przestrzennych konstrukcji kwietnikowych). Dostawca zobowiązuje się: 1. dostarczyć materiał roślinny w ilości i terminie na wskazane miejsce, uzgadniane z Zamawiającym na bieżąco, z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, 2. rozładować dostarczony materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3. dostarczyć partię materiału w ciągu 24 godzin po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia, 4. zabezpieczyć materiał roślinny w ilości 5% (III dostawa) dla każdego gatunku do dnia 7.07.2017r., na ewentualne uzupełnienia nasadzeń w istniejących kwietnikach, bądź dowóz materiału nie wykorzystanego przy tych nasadzeniach tuż przed dniem 7.07.2017r. we wskazane miejsce przez Zamawiającego, 5. na poniesienie kosztów związanych z przetrzymywaniem 5% materiału, do dnia 7.07.2017r., i zapewnienia dostawy materiału o odpowiedniej wielkości i wyglądzie roślin dosadzanych zgodnych z tymi istniejącymi na kwietnikach które będą uzupełniane, 6. przewóz roślin specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu oraz zapewniającym sprawny rozładunek, 7. zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury do MZUK i może nastąpić po zrealizowaniu przedmiotu umowy (I dostawa, II dostawa, III dostawa, IV dostawa, V dostawa).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 03121100-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT169875.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gospodarstwo ogrodnicze Piotr Miler,  ,  ul. Wschodnia 20,  41-503,  Chorzów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151033.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151033.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 232587.72
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.