eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I KUCHENNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Wejherowo: DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I KUCHENNEGO
Numer ogłoszenia: 447524 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6765 621, faks 58 6765787.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cwtid.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I KUCHENNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu gastronomicznego, chłodniczego i kuchennego do CWTiD MW Wejherowo w 2 pakietach. Pakiet 1 - dostawa sprzętu kuchennego. Pakiet 2 - dostawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6, 36.14.32.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opis techniczny urzadzeń. Atest PZH lub równoważny o dopuszczeniu do stosowania sprzętu do żywności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

STRONY mogą uwolnić się od odpowiedzialności za całkowite lub częściowe niewywiązanie się z umowy, jeśli to niewywiązanie się było wynikiem działania siły wyższej, w tym pożaru, powodzi, trzęsienia ziemi, działań wojennych, strajków a także państwowych i rządowych rozporządzeń itd., przy czym dane działanie siły wyższej bezpośrednio wpłynęło na wywiązanie się z niniejszej umowy. W tym przypadku termin wywiązania się z umowy będzie przedłużony o czas istnienia tych działań. Świadectwo odpowiednich organów miejscowej władzy jest dostatecznym potwierdzeniem zaistniałych działań oraz czasu ich trwania. STRONA, która nie może wywiązać się ze swoich obowiązków z racji takich działań, zobowiązana jest nie później niż w ciągu 10-ciu dni od daty ich rozpoczęcia powiadomić o tym drugą STRONĘ w formie pisemnej. Nieterminowe powiadomienie o działaniu siły wyższej pozbawia odpowiedzialną za to STRONĘ prawa powołania się na ww. działanie w charakterze usprawiedliwienia. Jeśli wymienione działania trwają dłużej niż 3 miesiące, każda ze STRON ma prawo do odstąpienia od umowy lub jej części, bez prawa rekompensaty za poniesione straty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl, www.cwtid.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CWTiD MW ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelarii jawnej CWTiD MW ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, pok. nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu kuchennego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt kuchenny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzetu gasoronomicznego, chlodniczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzet gastronomiczny i chlodniczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.