eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gowarczów › Remont w budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-17

Gowarczów: Remont w budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie
Numer ogłoszenia: 44750 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Obsługa Ekonomiczno-Administracyjna Szkół Gminy Gowarczów, ul. Szkolna 22, 26-225 Gowarczów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-48 6724003, faks 0-48 6724003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont w budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie-wymiana płytek PCV na wykładzinę elastyczną homogeniczną tarkett w dwóch salach lekcyjnych i na korytarzu tz. niskiego parteru, wykonanie na korytarzach listw wyobleniowych oraz zakończenia z kątownika aluminiowego i PCV przy schodach i zakończeniach przy stropach, obcięcie 18 szt. drzwi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2009.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3K Sp. z o.o.;, ul. Garbarska 53/1, 26-600 Radom,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12435,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12435,50

  • Oferta z najniższą ceną: 12435,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12435,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne Art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit. b w związku z art. 66 i 68 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie płytek PCV na wykładzinę elastyczną homogeniczną tarkett w dwóch salach lekcyjnych i na korytarzu tz. niskiego parteru, wykonanie na korytarzach listw wyobleniowych oraz zakończenia z kątownika aluminiowego i PCV przy schodach i zakończeniach przy stropach, obcięcia wszystkich drzwi (18 szt.) w Szkole Podstawowej w Gowarczowie. W salach i korytarzu zmagazynowano cały sprzęt szkolny i meble w związki z wykonywaniem robót związanych z wymianą płytek PCV na wykładzinę tarkett. Po usunięciu -przemieszczeniu sprzętu szkolnego do poszczególnych sal lekcyjnych po wykonaniu wymiany posadzek okazało się, że stan techniczny posadzki w tych pomieszczeniach uległ zasadniczemu pogorszeniu. Rogi płytek wystają ponad powierzchnię, w kilku miejscach w wyniku dodatkowego obciążenia uszkodzeniu uległa warstwa cementowa stanowiąca podłoże pod płytki. Podczas chodzenia po posadce zaczepia się obuwiem o wystające rogi płytek. Ze względu na bezpieczeństwo użytkowników i trwałość użytkowania dodatkowo postanowiono wykonać na korytarzach listwy wyobleniowe oraz zakończenia z kątownika aluminiowego i PCV przy schodach i zakończeniach przy stropach. W związku z wykonaniem napraw podłoża pod posadzkę tarkett nastąpiła zmiana grubości podłoża o około 10 mm. Zmiana ta spowodowała konieczność wykonania obcięcia wszystkich drzwi (18 szt.). Wykonanie w/w prac stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W związku z powyższym Zamawiający może zastosować tryb postępowania - zamówienie z wolnej ręki

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.