Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-14
Gdynia: Modernizacja budynku nr 11 w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 44750 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku nr 11 w Lęborku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja budynku nr 11 w Lęborku. Wartośc zamówienia poniżej progów Unijnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.23.20 - Wyrównywanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 12.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)dysponują osobami sprawującymi samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa, c)dysponują geodetą z poświadczeniem bezpieczeństwa do klauzuli poufne oraz posiadający zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia OIN - naniesienie wykonywanych obiektów na mapy w siedzibie zamawiającego, d)posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydaną przez MSWiA, e)dysponują osobami do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli zastrzeżone lub upoważnienie do dostępu do Informacji Niejawnych o klauzuli zastrzeżone wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z OIN - w branży teletechnicznej, f)dysponują Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonym z zakresu OIN przez ABW lub SKW, g)posiadają akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania, wytwarzania, przechowywania informacji niejawnych oznaczonych klauzula zastrzeżone , h)dysponują instalatorami systemów alarmowych, którzy posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia oraz świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, i)dysponują instalatorem systemu SAP, który posiada autoryzację lub zaświadczenie o szkoleniu na instalowany system sygnalizacji pożaru - przynajmniej jedna osoba, j)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat min. trzy roboty budowlane o podobnym zakresie rzeczowym i wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł (każda robota budowlana). Za roboty o podobnym charakterze Zamawiający uzna wykonanie robót teletechnicznych - instalacji alarmowych, k) posiadają polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadznia dziaalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 300.000,00 zł. l) posiadają środki finansowe lub mają zdolnośc kredyową w wysokości minimum 300.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o złozone dokumnety i oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat min. trzy roboty budowlane o podobnym zakresie rzeczowym i wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł (każda robota budowlana). Za roboty o podobnym charakterze Zamawiający uzna wykonanie robót teletechnicznych - instalacji alarmowych. Ocena spełnienia warunków zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o złozone dokumnety i oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania, wytwarzania, przechowywania informacji niejawnych oznaczonych klauzula zastrzeżone, Ocena spełnienia warunków zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o złozone dokumnety i oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują osobami sprawującymi samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa, - dysponują geodetą z poświadczeniem bezpieczeństwa do klauzuli poufne oraz posiadający zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia OIN - naniesienie wykonywanych obiektów na mapy w siedzibie zamawiającego, - dysponują osobami do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli zastrzeżone lub upoważnienie do dostępu do Informacji Niejawnych o klauzuli zastrzeżone wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z OIN - w branży teletechnicznej, - dysponują Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonym z zakresu OIN przez ABW lub SKW, - dysponują instalatorami systemów alarmowych, którzy posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia oraz świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, i)dysponują instalatorem systemu SAP, który posiada autoryzację lub zaświadczenie o szkoleniu na instalowany system sygnalizacji pożaru - przynajmniej jedna osoba, Ocena spełnienia warunków zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o złozone dokumnety i oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadznia dziaalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 300.000,00 zł. l) posiadają środki finansowe lub mają zdolnośc kredyową w wysokości minimum 300.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o złozone dokumnety i oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)oświadczenie art. 22 ust 1 PZP - załącznik nr 1, b)wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, c)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz innych osób (branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej, systemów alarmowych klasy SA-4, ), d)oświadczenie wykonawcy, że osoby wymienione w wykazie osób przewidzianych do realizacji zamówienia posiadają wymienione w nim uprawnienia, e)kserokopię oświadczenie potwierdzające posiadania uprawnień związanych z ochrona informacji niejawnych (geodeta, branża teletechniczna), f)oświadczenie o posiadaniu Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego z zakresu OIN przez ABW lub SKW, g)kserokopie akredytowanego przez Służby Ochrony Państwa systemu teleinformatycznego do przetwarzania, wytwarzania, przechowywania informacji niejawnych oznaczonych klauzula zastrzeżone, h)kserokopię ważnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego wydaną przez MSWiA, i) wykaz osób realizujących zadanie związanych z dostępem do informacji niejawnych z podaniem numerów poświadczeń bezpieczeństwa oraz numerów zaświadczeń o odbytym szkoleniu. j) kserokopię polisy , a w przypadku jej braku inny dokumnet potwierdzający , że wykonaca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 300.000, 00 zł , k) informacja z banku lub spółdzieczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokośc posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową wykonawcy minimum 300.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, d)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, potwierdzenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Wykonawca załączy do wniosku wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat minimum 3 robót robót budowlanych, o którym mowa w pkt. III.4 lit. b). Za każdą poprawną robotę budowlaną wykazaną w wykazie wykonanych robót ( wartość roboty o wartości minimum 250.000,00 zł - każda robota) Zamawiający przydzieli 10 pkt. Dwudziestu Wykonawców z największą liczbą punktów zostanie zaproszonych do składania ofert.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy, c)wystąpienie okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, d)braku płynności finansowania lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji na dany rok budżetowy, e)istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy, f)treści decyzji administracyjnych uzyskanych w trakcie realizacji umowy, a związanych z przedmiotem zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 Gdynia , ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 406 A, IV piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 Gdynia , ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 203 II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zagospodarowanie terenu Leśnej Polany w okolicy ulicy Szafranowej, Parku kieszonkowego przy ulicy Władysława IV oraz terenu SP nr 21
- Remont elewacji budynku nr 11 wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy boiska poliuretanowego wraz z infrastrukturą na terenie Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Cylkowskiego 5 w Gdyni, dzielnica Redłowo
- Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych (2)
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę zewnętrznego oświetlenia boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 13 przy ul. Halickiej 8 w dzielnicy Mały Kack w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Karczewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.