eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Przebudowa drogi gminnej nr 170025Z w miejscowości Warszkowo wraz z odwodnieniem - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Sławno: Przebudowa drogi gminnej nr 170025Z w miejscowości Warszkowo wraz z odwodnieniem - etap II
Numer ogłoszenia: 44746 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10345 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, faks 059 8107526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 170025Z w miejscowości Warszkowo wraz z odwodnieniem - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przeprowadzanych przez Gminę Sławno polegających na przebudowie drogi gminnej nr 170025Z w miejscowości Warszkowo wraz z odwodnieniem na odcinku od km 0+625 do km 1+520. II. Zamówienie jest realizowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. - etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój na rok 2015. III. Zakres rzeczowy roboty budowlanej przedstawia projekt budowlany: Przebudowa drogi gminnej nr 170025Z w miejscowości Warszkowo wraz z odwodnieniem na odcinku od km 0+625 do km 1+520 o łącznej długości 895 m, obejmuje on m.in.: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 1.1 Roboty pomiarowe. 1.2 Wycinka drzew i krzewów z wywozem. 1.3 Roboty rozbiórkowe. 2. Roboty ziemne. 2.1 Wykop z wywozem na składowisko Zamawiającego. 2.2 Nasyp z gruntu z wykopu z dowozem do 2 km. 3. Roboty krawężnikowe. 4. Podbudowa. 5. Nawierzchnia jezdni. 6. Zjazdy indywidualne bitumiczne. 7. Chodnik - przełożenie nawierzchni. 8. Przepusty pod zjazdami. 9. Umocnienie rowów odwadniających. 10. Pobocza utwardzone. 11. Zieleń i pobocza gruntowe. 12. Regulacja armatury. 13. Sieć kanalizacji deszczowej 13.1 Roboty ziemne 13.2 Roboty montażowe studni chłonnych. 14. Usunięcie kolizji kabli i urządzeń telekomunikacyjnych. IV. Opis roboty budowlanej, która podlega nadzorowi dla poszczególnych części stanowią projekty budowlane: Przebudowa drogi gminnej nr 170025Z w miejscowości Warszkowo wraz z odwodnieniem (dla odcinka od km 0+625 do 1+520), a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego). Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. V. Odstępstwa od projektu i uwagi Zamawiającego: 1. Pobocza należy wykonać jako pobocza utwardzone z destruktu bitumicznego. Konstrukcja poboczy została pokazana na rysunku Rys. 4.1 Przekroje normalne - rysunek zamienny (konstrukcja nr 6) oraz przedstawiona w przedmiarze - pozycja nr 10. 2. Dotyczy przedmiaru pkt. 1.2 Wycinka drzew i krzaków z wywozem: w ofercie należy wycenić dwa drzewa o średnicy 46-55cm - pozycje 4, 6 i 7-9, ponieważ drzewo oznaczone w projekcie jako nr 1 już zostało wycięte. 3. Dłużycę, karpiny i gałęzie należy złożyć na składowisku Zamawiającego (transport do 1 km). 4. Materiał z rozbiórki nawierzchni (bruk i podkłady kolejowe) należy przekruszyć i wykorzystać do wykonania dolnej warstwy podbudowy. VI. Roboty budowlane będą wykonywane w następujących terminach: termin rozpoczęcia - od dnia 05.05.2015 r., termin zakończenia - do dnia 31.08.2015 r. VII. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej. VIII. Roboty budowlane prowadzone będą pod nadzorem archeologicznym. Wykonawca będzie wykonywał prace ziemne zgodnie z wymaganiami Inspektora nadzoru archeologicznego. IX. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 2. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 3. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia opłaci zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 5. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 2 dni przed planowanym terminem wykonywania robót. 6. W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości. 7. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną przy wykonywaniu robót objętych pozwoleniem na budowę. 8. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 10. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 11. Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 12. Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie zamawiającego. VII. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi min. 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. VIII. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMAR Kazimierz Domaracki, Tatów 3, 76-039 Biesiekierz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1049484,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 889745,15

  • Oferta z najniższą ceną: 889745,15 / Oferta z najwyższą ceną: 1105438,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.