Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Wadowice: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice obręb: ZAWADKA, GORZEŃ GÓRNY, BABICA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek wg 3 zadań
Numer ogłoszenia: 44745 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice obręb: ZAWADKA, GORZEŃ GÓRNY, BABICA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek wg 3 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: ZAWADKA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Zadanie nr 2 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: GORZEŃ GÓRNY poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Zadanie nr 3 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: BABICA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania (1-3) odrębnie określają Warunki techniczne - załącznik nr 1 a - Zawadka, 1 b - Gorzeń Górny, 1 c - Babica do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej jedną modernizację ewidencji gruntów i budynków dla jednego obiektu porównywalnego z niniejszym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto - w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ) z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Lub wykonał przynajmniej pięć prac jednostkowych dla pojedynczych działek dotyczących aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w trybie §§ 37-38 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, poświadczonych pisemnie przez odpowiedni PODGiK wraz z dołączonymi uwierzytelnionymi przez PODGiK kserokopiami stron tytułowych operatów pomiarowych z tego rodzaju prac, o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto - w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ) z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 łącznie dla kierownika prac. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia: polegający na zrealizowaniu co najmniej jednej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednego obiektu porównywalnego z niniejszym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, lub polegające na wykonaniu przynajmniej pięciu prac jednostkowych dla pojedynczych działek dotyczących aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w trybie §§ 37-38 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, poświadczonych pisemnie przez odpowiedni PODGiK wraz z dołączonymi uwierzytelnionymi przez PODGiK kserokopiami stron tytułowych operatów pomiarowych z tego rodzaju prac, o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto łącznie; wg załącznika nr 5 do SIWZ. Dokument ten winien spełniać warunek opisany w pkt. 5) 4. SIWZ. Zamawiający nie żąda przedstawienia usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: ZAWADKA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: ZAWADKA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 określają Warunki techniczne - załącznik nr 1 a - Zawadka do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: GORZEŃ GÓRNY poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: GORZEŃ GÓRNY poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 określają Warunki techniczne - 1 b - Gorzeń Górny do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: BABICA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: BABICA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 określają Warunki techniczne - 1 c - Babica do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Modernizacja dróg miejskich
- Budowa przejścia dla pieszych i chodnika ul. Widok i Łazówka
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
- Modernizacja istniejących boisk sportowych przy SP nr 4 w Wadowicach
- Modernizacja dróg gminnych wiejskich - nawierzchnie bitumiczne
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem w km 0+586 - 0+786 w m. Lanckorona
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dojazdu pożarowego nr 20 w leśnictwach Emilianowo i Warginia - etap I
- Wykonanie inwentaryzacji oraz opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Parku Moczydełko przy ul. Wełnianej w dzielnicy Ursynów.
- Przebudowa placu przed szkołą - ułożenie kostką brukową
- "Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA"
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach".
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rewitalizacja budynku przy ul. Warszawskiej 26A i 26B we Wrześni wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.