eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórzany › Wykonanie remontu dróg leśnych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Zagórzany: Wykonanie remontu dróg leśnych
Numer ogłoszenia: 447232 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193377 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gorlice, ul. Zagórzany 343, 38-333 Zagórzany, woj. małopolskie, tel. 018 3511387, faks 018 3511389.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dróg leśnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dzieli zadanie na dwie części; 1. Część I obejmuje remont dróg leśnych nr 15 (Leśnictwo Bodaki), 18 (Leśnictwo Dragaszów), 28 (Leśnictwo Owczary), 2. Część II obejmuje remont dróg leśnych nr 31 (Leśnictwo Grab), 41 (Leśnictwo Konieczna), 3 (Leśnictwo Wołowiec). Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub wszystkie części zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach remontów dróg leśnych: 3.1.1. nr 15 (Leśnictwo Bodaki) zakres prac obejmuje remont drogi na odcinku 1300m. W km od 0+000 do km 0+500 zaprojektowano wykonanie zamiałowania istniejącej nawierzchni z klińca oraz w km 0+500-1+300 wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 10 cm. Szerokość drogi na całym odcinku wynosi 3,5m. Wlot i wylot z przepustu w km 0+295 należy oczyścić. Na wylocie z przepustu znajdującego się w km 0+487 zaprojektowano wykonanie narzutu kamiennego w celu umocnienia dna potoku. Istniejące umocnienie rowu w postaci korytek prefabrykowanych znajdujące się w km 0+420-0+475 należy oczyścić oraz wymienić uszkodzone elementy na nowe. 3.1.2. 18 (Leśnictwo Dragaszów) zakres prac obejmuje remont drogi na odcinku 5345m. W km od 0+000 do km 3+200, km 4+990-5+090 oraz km 5+190-5+230 zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm o szerokości 3,5m. W celu ułatwienia ruchu poszerzono drogę na zakręcie po lewej stronie o 1,5m w km 0+005-0+035. Place składowe drewna znajdujące się wzdłuż drogi w km 0+810-0+970 oraz 1+035-1+140 zostaną wyprofilowane i zagęszczone. Wloty i wyloty na istniejących przepustach należy oczyścić. Dodatkowo zaprojektowano przeprofilowanie rowu na trzech odcinkach w miejscach zaznaczonych na sytuacji(rys. nr 2). W km 0+900 zaprojektowano przedłużenie istniejącego przepustu betonowego z rur o średnicy 40 cm w celu odprowadzenia wód poza teren składu drewna. Pod zjazdem znajdującym się w km 2+569 zaprojektowano wykonanie przepustu z rur HDPE o średnicy 40cm. Na końcach rur zaprojektowano wykonanie obudowy wlotów i wylotów w postaci kamienia. Dodatkowo w km 0+900, 3+027, 3+792 zaprojektowano wykonanie bruku na zaprawie cementowej w celu umocnienia wylotów. Istniejące wodospusty drewniane na odcinku drogi na którym będzie wykonywana nawierzchnia należy podnieść przez nabicie kantówki o wymiarach 10x8cm, mocowanych do istniejących konstrukcji przy pomocy gwoździ. 3.1.3. 28 (Leśnictwo Owczary) zakres prac obejmuje remont drogi leśnej na odcinku 2543m. W km od 0+000 do km 1+170 oraz km 1+570 do km 2+543 zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm o szerokości 3,5m. Na odcinku 400 m w km od 1+170 do 1+570 zaprojektowano miałowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej. Dodatkowo na odcinku 100m w km od 0+200 do 0+300 zaprojektowano wymianę podbudowy. Istniejący plac składowy drewna w km 0+835-0+935 o powierzchni 600m2 zostanie wyprofilowany i utwardzony tłuczniem. Wloty i wyloty na przepustach w km 0+000 i 1+800 należy oczyścić. Dodatkowo zaprojektowano przeprofilowanie rowu w miejscach zaznaczonych na sytuacji(rys. nr 2). Na przepuście o średnicy 40 cm, znajdującym się w km 1+070, zaprojektowano wykonanie kaszyc drewnianych na wlocie i wylocie, oraz na przepuście o średnicy 60 cm znajdującym się w km 1+184 zaprojektowano kaszycę na wylocie. W celu zabezpieczenia dna cieków wodnych na wlotach i wylotach przepustów w km 0+520, 1+184, 1+355, 1+433 zaprojektowano zabezpieczenie w postaci narzutu kamiennego. W miejscu podmakania korpusu drogi w km 0+250 zaprojektowano sączek poprzeczny kruszywowy długości 6m. W km 1+650 na zjeździe prawostronnym zaprojektowano wykonanie wodospustu drewnianego o długości 8m w celu ujęcia wody spływającej z drogi stokowej. 3.1.4. 31 (Leśnictwo Grab) zakres prac obejmuje remont drogi leśnej na odcinku 5570m. W km 1+100 - 1+300, km 1+750 - 2+070, km 2+200 - 4+400, km 4+650 - km 4+950 5+100 - 5+150, km 5+420 - 5+470 oraz km 5+600 - 5+650 zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm. Istniejące place składu drewna w km 0+065 - 0+100 o powierzchni 90m2, km 0+270 - 0+330 o powierzchni 150m2, km 1+020 - 1+070 o powierzchni 450m2, km 1+340 - 1+410 o powierzchni 250m2, km 2+440 - 2+490 o powierzchni 300m2, km 2+640 - 2+680 o powierzchni 170m2 oraz km 3+940 - 3+980 o powierzchni 200m2 zostaną wyprofilowane i zagęszczone. Na przepustach pod koroną drogi jak i na tych znajdujących się pod zjazdami należy wykonać: oczyszczenie rur, wlotów, wylotów oraz studni wpadowych; umocnienie dna rowów narzutem kamiennym jak również odbudowę ścian czołowych w postaci kaszyc drewnianych. Dodatkowo zaprojektowano czyszczenie, przeprofilowanie lub odtworzenie odcinków rowów przydrożnych oraz odtworzenie wraz z przeprofilowaniem i zagęszczeniem odcinków poboczy- szczegółowy zakres prac i lokalizację zaznaczono na rysunkach sytuacyjnych (2.1 - 2.6). W miejscu podmakania korpusu drogi w km 3+390 zaprojektowano sączek poprzeczny kruszywowy długości 15m. 3.1.5. 41 (Leśnictwo Konieczna) zakres prac obejmuje remont drogi leśnej na odcinku 1515m. W km od 0+000 do km 0+415 zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm o szerokości 3,5m. Dodatkowo na odcinku 55m w km od 0+360-0+415 zaprojektowano wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr 15 cm oraz uzupełnienia poboczy żwirem o szerokości 75cm z każdej ze stron. Uszkodzone kręgi o średnicy 60 cm na przepuście w km 0+194 zostaną wymienione na nowe a przepust na wlocie i wylocie zostanie zabezpieczony ściankami czołowymi w postaci kaszyc drewnianych .Na wylocie z przepustu zaprojektowano umocnienie w postaci narzutu kamiennego. Ścianki czołowe w postaci kaszyc zostaną również wykonane na przepuście o średnicy 80cm znajdującym się w km 1+515. Istniejące rowy zostaną oczyszczone lub przeprofilowane w miejscach wskazanych na sytuacji (rys. nr 2). W miejscu dużego pochylenia rowu w km od 0+250-0+860 na odcinku 610m zaprojektowano zabezpieczenie w postaci płotków przeciw-rumoszowych w odstępie co 30m. W miejscu podmakania korpusu drogi w km 0+530 oraz km 1+252 zaprojektowano sączek poprzeczny kruszywowy długości 6m. 3.1.6. 3 (Leśnictwo Wołowiec).zakres prac obejmuje remont drogi leśnej na odcinku 5480m. W km od 0+000-4+230, km 4+480-4+560 oraz km 4+675-5+480 zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm o szerokości: km 0+000 - 0+170 => 4,5m, km 0+170 - 4+230 => 3,5m, km 4+480 - 4+560 => 3,5m, km 4+675 - 5+480 => 3,5m. Dodatkowo na odcinku 50m w km od 4+560 do km 4+610 zaprojektowano wykonanie uzupełnienia nierówności i przełamań w istniejącej nawierzchni asfaltowej przy pomocy kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie. Istniejący rów lewostronny zostanie oczyszczony na odcinku 1945m w miejscach wskazanych na sytuacji (rys. nr 2). Zarośnięte wloty i wyloty z przepustów oraz przepusty znajdujące się w km 0+015, 0+968, 1+799 zostaną oczyszczone. Dodatkowo zaprojektowano wykonanie następujących prac: Wykonanie kaszycy na wylocie z przepustu w km 0+675, Wykonanie kaszycy na wlocie do przepustu w km 2+130, Wykonanie kaszycy na wylocie z przepustu w km 3+845, Wymianę przepustu fi 30 na fi 60 z rur HDPE w km 4+080, Przełożenie przepustu pod zjazdem z rur betonowych w km 2+344. W celu ujęcia wód spływających na drogę leśną na istniejących zjazdach w miejscach wskazanych na sytuacji zaprojektowano wodospusty drewniane z okrąglaków oraz miejscami wykonano rynny kamienne. Istniejące wodospusty na drodze głównej zostaną podniesione przez nadbicie kantówkami o wymiarach 8x10cm. W miejscu podmakania korpusu drogi w km 2+290 zaprojektowano sączek poprzeczny kruszywowy długości 6m oraz podłużny długości 10m...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I obejmuje remont dróg leśnych nr 15 (Leśnictwo Bodaki), 18 (Leśnictwo Dragaszów), 28 (Leśnictwo Owczary),

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U.P. ZAREMBA Marian Zaremba, Powroźnik 67c, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 523239,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 594143,04

  • Oferta z najniższą ceną: 594143,04 / Oferta z najwyższą ceną: 780793,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II obejmuje remont dróg leśnych nr 31 (Leśnictwo Grab), 41 (Leśnictwo Konieczna), 3 (Leśnictwo Wołowiec).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOTA ENGIL CENTRAL EUROPE S.A., ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 752340,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 804935,81

  • Oferta z najniższą ceną: 804935,81 / Oferta z najwyższą ceną: 947018,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.