eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krupski Młyn › Budowa sali gimnastycznej w Krupskim Młynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Krupski Młyn: Budowa sali gimnastycznej w Krupskim Młynie
Numer ogłoszenia: 447012 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie, tel. , faks , strona internetowa www.bip.krupskimlyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej w Krupskim Młynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z budową sali gimnastycznej w Krupskim Młynie, a dotyczące wykonania dodatkowych konstrukcji wieńców pod konstrukcję stalową dachu, wykonanie dodatkowych wieńców ścian, wykonanie dodatkowych konstrukcji stalowych podparć, zabudowa podparć wiązarów, wzmocnienie konstrukcji słupów. Dokumentacja projektowa na budowę sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Krupskim Młynie została opracowana w grudniu 2008 roku i zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 461/09 z dnia 05.05.2009 roku. Powodem wykonania powyższych prac jest zmiana norm budowlanych jaka nastąpiła po sporządzeniu dokumentacji projektowej i zatwierdzeniu jej decyzją o pozwoleniu na budowę. W związku z tym faktem zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych związanych z konstrukcją nośną budynku. Prace powyższe są niezbędne i konieczne do zakończenia prac związanych z budową Sali gimnastycznej w Krupskim Młynie. Zakres prac został ustalony z projektantem sali gimnastycznej i inspektorem nadzoru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Wykonawca zadania inwestycyjnego p.n. Budowa sali gimnastycznej w Krupskim Młynie został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte w listopadzie 2010 roku. Umowa na realizację zadania została podpisana w dniu 19 stycznia 2011 roku. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Wojewódzkiego wieloletniego programu rozwoju bazy sportowej oraz ze środków własnych gminy. Dokumentacja projektowa na budowę sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Krupskim Młynie została opracowana w grudniu 2008 roku i zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 461/09 z dnia 05.05.2009 roku. Procedurę przetargową na wybór wykonawcy rozpoczęto w listopadzie 2010 roku. Umowę z wybranym wykonawcą zadania zawarto 19 stycznia 2011 roku. Zawarcie umowy z wybranym wykonawcą zadania było obowiązkowym załącznikiem do złożenia wniosku o dofinansowanie zadania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Wojewódzkiego wieloletniego programu rozwoju bazy sportowej. Powyższe środki finansowe były niezbędne do realizacji zadania. Bez pozyskania powyższych środków finansowych realizacja zadania byłaby niemożliwa. W roku 2011 został wykonany I etap zadania obejmujący wykonanie fundamentów sali gimnastycznej. Na początku roku 2012 rozpoczęty został II etap zadania polegający na wykonaniu stanu surowego zamkniętego, następnie zostały rozpoczęte prace wykończeniowe wraz z instalacjami wewnętrznymi Sali gimnastycznej. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z budową sali gimnastycznej w Krupskim Młynie, a dotyczące wykonania dodatkowych konstrukcji wieńców pod konstrukcję stalową dachu, wykonanie dodatkowych wieńców ścian, wykonanie dodatkowych konstrukcji stalowych podparć, zabudowa podparć wiązarów, wzmocnienie konstrukcji słupów. Powodem wykonania powyższych prac jest zmiana norm budowlanych jaka nastąpiła po sporządzeniu dokumentacji projektowej i zatwierdzeniu jej decyzją o pozwoleniu na budowę. W związku z tym faktem zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych związanych z konstrukcją nośną budynku. Prace powyższe są niezbędne i konieczne do zakończenia prac związanych z budową Sali gimnastycznej w Krupskim Młynie. Zakres prac został ustalony z projektantem sali gimnastycznej i inspektorem nadzoru. Zlecenie robót dodatkowych, związanych z niniejszym postępowaniem, innemu Wykonawcy (w związku z wyborem innego trybu zamówienia publicznego) wiązałoby się z nieracjonalnością i niegospodarnością. Prace ujęte niniejszym postępowaniem są technologicznie ściśle i nierozerwalnie związane z zakresem prac realizowanych w ramach zamówienia z 19 stycznia 2011 roku - ingerują w budową sali. Dodatkowo zlecenie robót dodatkowych innemu Wykonawcy uniemożliwiłoby określenie odpowiedzialności w przypadku powstania wad oraz utrudniłoby dochodzenie roszczeń z tytułu powstania tych wad, w ramach gwarancji. Podstawę prawną w powyższym zakresie stanowi w szczególności przepis art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a i b ustawy PZP - udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a) z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów; b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia podstawowego. Mając na uwadze wskazane powyżej okoliczności, uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, w myśl art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a i b ustawy prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Zarząd Budynków Komunalnych S.A., ul. Legionów 37c, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.