eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rebranding marki Instytutu Adama Mickiewicza wraz z rekomendacją planu wdrożenia nowego logotypu

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Numer ogłoszenia: 447000 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 446650 - 2013 data 02.11.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, fax. 022 4476152.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
  • W ogłoszeniu jest: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony.
  • W ogłoszeniu powinno być: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: zalącznik.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę. 1. Podstawa prawna: Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Uzasadnienia wyboru trybu: Zamówienie uzupełniające - przygotowanie kolejnych dwóch logotypów marki Instytutu Adama Mickiewicza, zostanie przeprowadzone w trybie wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, który stwierdza, że takie usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Niniejsze postępowanie zostało przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nr 75100, z datą zamieszczenia: 21.02.2013 (postępowanie nr 2/IAM/2013/02), a ponieważ dotyczy ponownego opracowania logotypów marki IAM, jest powtórzeniem zamówienia podstawowego, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Potrzeba przygotowania kolejnych logotypów wynika z poszukiwania najlepszego graficznego sposobu na przedstawienie marki Instytutu Adama Mickiewicza. Do negocjacji zaproszono dotychczasowego wykonawcę usług: Brand Nature Access. Biorąc pod uwagę wymienione wyżej kwestie, zastosowanie art. 67 ust. 1 pkt 6 jest celowe i zasadne..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.