Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-07
Ustka: Wynajem pojazdów przemysłowych i transportowych wraz z kierowcą w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 44692 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka , ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, faks 059 8152900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem pojazdów przemysłowych i transportowych wraz z kierowcą w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem pojazdów transportowych i przemysłowych wraz z kierowcą (ciągnik z przyczepą samowyładowawczą, koparko-ładowarka, równiarka i podnośnik) na potrzeby Gminy Miasta Ustka w 2014 roku. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części - zadania: zadanie 1 - wynajem ciągnika o mocy 50 kW do 85 kW z przyczepą samowyładowczą o ładowności do 5 ton wraz z kierowcą; zadanie 2 - wynajem koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 0,15 m3 oraz ładowarki min. 0,50 m3 wraz z kierowcą; zadanie 3 - wynajem równiarki samojezdnej o mocy minimalnej 70 kW wraz z kierowcą; zadanie 4 - wynajem podnośnika samochodowego koszowego o wysięgu minimalnym kosza 10 m i nośności minimalnej 200 kg wraz z kierowcą.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.90.00-8, 60.12.92.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że celem realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: a) przy składaniu oferty na realizację zadania 1 - ciągnikiem o mocy od 50kW do 85kW z przyczepą samowyładowczą o ładowności maksymalnej do 5 ton, b) przy składaniu oferty na realizację zadania 2 - koparko - ładowarką o pojemności łyżki min. 0,15 m3 oraz ładowarki min. 0,50 m3, c) przy składaniu oferty na realizację zadanie 3 - równiarką samojezdną o mocy minimalnej 70 kW, d) przy składaniu oferty na realizację zadanie 4 - podnośnikiem samochodowym koszowym o wysięgu minimalnym kosza 10 m i nośności minimalnej 200 kg
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a) przy składaniu oferty na jedno zadanie - 20 000,00 zł, b) przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie - 50 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 9.2. SIWZ; 4) jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, pokój nr 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, Biuro Obsługi Interesantów (pokój nr 104).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem ciągnika z przyczepą samowyładowczą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zadania obejmuje wynajem ciągnika o mocy 50 kW do 85 kW z przyczepą samowyładowczą o ładowności do 5 ton wraz z kierowcą, do prac przy remontach bieżących dróg i placów, przy rozbiórkach obiektów komunalnych i pracach porządkowych oraz przy pracach rozładunkowych i załadunkowych na terenie miasta Ustka w 2014 roku w ilości szacunkowej 1 190 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.90.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem koparko - ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zadania obejmuje wynajem koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 0,15 m3 oraz ładowarki min. 0,50 m3 wraz z kierowcą do prac przy remontach bieżących dróg i placów, ciągów prowadzących do plaży wschodniej i zachodniej (odpiaszczanie) na terenie miasta Ustka w 2014 roku w ilości szacunkowej 595 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.92.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem równiarki samojezdnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zadania obejmuje wynajem równiarki samojezdnej o mocy minimalnej 70 kW wraz z kierowcą do realizacji robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gruntowych miejskich i osiedlowych na terenie miasta Ustki w 2014 roku w ilości szacunkowej 135 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.92.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem podnośnika samochodowego koszowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zadania obejmuje wynajem podnośnika samochodowego koszowego o wysięgu minimalnym kosza 10 m i nośności minimalnej 200 kg wraz z kierowcą do realizacji usług na terenie miasta Ustka w 2014 roku w ilości szacunkowej 175 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.92.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego
- Organizacja kąpielisk strzeżonych w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2024 roku
- "Rozbiórka istniejących obiektów oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Marynarki Polskiej 42 w Ustce" - III postępowanie
- Roboty remontowe budynku Urzędu Miasta Ustka (dawniej szkoły) wpisanego do rejestru zabytków
- Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe - etap II w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Ustce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.