eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › Wybór wykonawcy na prowadzenie warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w ramach rocznej oferty wsparcia na rok szkolny 2013-2014.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-01

Czarnków: Wybór wykonawcy na prowadzenie warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w ramach rocznej oferty wsparcia na rok szkolny 2013-2014.
Numer ogłoszenia: 446640 - 2013; data zamieszczenia: 01.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, faks 067 2530178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy na prowadzenie warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w ramach rocznej oferty wsparcia na rok szkolny 2013-2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem realizacji zadania jest podniesienie poziomu doskonalenia nauczycieli i wdrożenie zmian w tym systemie odpowiadających na rzeczywiste i realne potrzeby szkół i placówek oświatowych funkcjonujących w Powiecie Czarnkowsko-Trzcianeckim. Wsparcie w projekcie jest skierowane do 35 placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego, wychowujących dzieci i kształcących uczniów i młodzież w szkołach i placówkach młodzieżowych, w tym: 14 szkół podstawowych, 7 gimnazjów, 5 techników, 4 liceów ogólnokształcących, 3 zasadniczych szkół zawodowych, 2 przedszkoli - w których pracuje co najmniej 5 nauczycieli. Ponadto wsparciem zostanie objętych minimum 500 nauczycieli(lek pracujących w szkołach, w których realizowany jest projekt oraz 30 dyrektorów(ek szkół-przedszkoli. Zamawiający przez 1 godzinę prowadzonych warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w ramach rocznej oferty wsparcia na rok szkolny 2013-2014 rozumie czas równy 60 minutom. Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia realizowany będzie w dniach i godzinach określonych przez zamawiającego i przekazanych wykonawcy na min. 7 dni przed planowaną datą realizacji warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w poszczególnych placówkach. Orientacyjnie warsztaty, szkolenia, konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli prowadzone będą w dniach od poniedziałku do soboty włącznie w godzinach od 9.00 do 20.00 po wcześniejszym uzgodnieniu ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji danej szkoły. Liczba uczestników projektu min. 500 osób w grupach od 6 do 50 osób. Warsztaty i szkolenia dla nauczycieli prowadzone będą jednorazowo w wymiarze 4 godzin natomiast konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli prowadzone będą jednorazowo w wymiarze 2 godzin. Łączna ilość godzin warsztatów i szkoleń dla nauczycieli wynosi 560, natomiast łączna ilość godzin konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli wynosi 280, w tym 140 godzin konsultacji indywidualnych i 140 godzin konsultacji grupowych. Zamawiający zastrzega, że wykonawca usługi przedłoży w terminie min. 5 dni przed terminem realizacji konkretnego warsztatu, szkolenia, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli (zwanych dalej zajęciami) dokumenty potwierdzające znajomość tematyki przez eksperta prowadzącego dane zajęcia z konkretnej tematyki objętej przedmiotem zamówienia, dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy, posiadane wykształcenie, a w przypadku nauczyciela co najmniej akt nadania stopnia awansu zawodowego - nauczyciela mianowanego oraz dokumenty potwierdzające przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń dla osób dorosłych, w tym dla nauczycieli. Brak w(w dokumentów skutkował będzie niedopuszczeniem danej osoby (eksperta) do realizacji konkretnego warsztatu, szkolenia, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli. Ponadto: 1. Harmonogram warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli (zwanych dalej zajęciami) musi być uzgodniony (podpisany) ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) właściwym dla każdej placówki. 2. Zaleca się by warsztaty, szkolenia, konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli nie kolidowały z zajęciami szkolnymi oraz innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne organizowane w danej jednostce. 3. Sale i pracownie przewidziane na realizację warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w danej szkole lub przedszkolu udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie. 4. Sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 5. Wymaga się od Wykonawcy przekazania każdemu uczestnikowi warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym zajęciem, w szczególności przedstawianych prezentacji i konspektów. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny - w wersji papierowej lub elektronicznej. 6. Zamawiający zapewnia wyżywienie dla uczestników zajęć, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany w trakcie ich prowadzenia dokonać przerwy trwającej minimum 20 min. Przerwa musi zostać tak zorganizowana, aby umożliwić uczestnikom spokojne zjedzenie dostarczonego posiłku. 7. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć uzupełnionego w sposób czytelny - według wzoru uzgodnionego z zamawiającym. 8. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) poinformowania w pierwszym dniu zajęć uczestników o fakcie współfinansowania warsztatu(szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: -logo POKL, -logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, -hasło promocyjne POKL zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. 9. Każdy z uczestników zająć w ramach danego obszaru wsparcia, posiadający min. 80% obecności otrzyma zaświadczenie potwierdzające ich ukończenie w ramach Rocznego Planu Wspomagania (forma do uzgodnienia z zamawiającym). Na zaświadczeniu winny zostać umieszczone: -programy (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), -informacja o organizacji zajęć w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Czarnkowsko-Trzcianeckim realizowanego przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki, -logo POKL, -logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, -hasło promocyjne POKL. Wszystkie oznaczenia powinny być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL, które znajdują się na stronie internetowej: https:((www.efs.gov.pl(Dokumenty(Lists(Dokumenty%20programowe(Attachments(129(wytyczne_04_02.pdf. 10. W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody Biura Projektu nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy zajęć oraz osoby reprezentujące wykonawcę i zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy. 12. Wykonawca po zakończeniu całego cyklu zajęć w ramach obszaru wsparcia dla danej placówki jest zobowiązany w ciągu 5 dni od ich zakończenia przekazać Zamawiającemu kserokopie wydanych zaświadczeń. 13. Po zakończeniu realizacji cyklu zajęć w roku szkolnym 2013-2014 w terminie 5 dni przekaże zamawiającemu oryginał prowadzonego dla wszystkich jednostek dziennika zajęć. 14. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania płatności częściowych tj. po zakończonym miesiącu, na podstawie wyciągu z dziennika zajęć potwierdzonego za zgodność z oryginałem, z którego wynikać będzie ilość przeprowadzonych godzin zajęć w danym miesiącu. Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wypełnionego rachunku-faktury i wyciągu z dziennika stanowiącego załącznik. Zamawiający poprzez poniższe pojęcia rozumie: Konsultacje indywidualne: Indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole-przedszkolu; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego rocznego planu wspomagania (RPW). Konsultacje grupowe: Spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW; konsultacje grupowe prowadzi ekspert. Warsztat: aktywna metoda szkoleniowa, angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Szkolenie: wykład mający na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ---

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego, gdy: oferent wykaże posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: - oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- z wykorzystanie zał. nr 2 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia; Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: - oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia - z wykorzystanie zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże dysponowanie potencjałem technicznym zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: - oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego do wykonania zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: - oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2 do SIWZ - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień z wykorzystaniem zał. nr 6.do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykażę, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dokumentem potwierdzającymi spełnianie warunku będzie: - oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- w przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że osoby biorące udział w realizacji zamówienia spełniają wymagania stawiane ekspertom prowadzącym warsztaty, szkolenia, konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli, w szczególności: posiadają wykształcenie wyższe magisterskie, a w przypadku nauczyciela posiadają co najmniej stopień nauczyciela mianowanego. Posiadają doświadczenie w pracy zawodowej - min. 10 letnie, i bardzo dobrą znajomości tematyki w zakresie objętej przedmiotem zamówienia - z wykorzystaniem zał. nr 8 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy w zakresie ceny, terminów, zakresu zamówienia w szczególności miesięcy realizacji zamówienia, liczby osób, dni i godzin, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia; w następujących sytuacjach: 1) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkują zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: a) powódź, pożar, b) silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, c) inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie również: a) zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, b) nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, c) promieniowanie lub skażenia, d) nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe, e) wystąpienie na obszarze, na którym realizowany jest przedmiot umowy zakażeń lub zachorowań na choroby zakaźne lub innych zjawisk związanych ze zdrowiem w liczbie większej niż zwykle albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących, f) upadek wszelkiego rodzaju obiektów latających, 3) zmiany stawki podatku VAT, 4) wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji zadania w związku z przesunięciem terminu realizacji zamówienia, 5) zaistnienia wszystkich innych okoliczności mających wpływ na realizację zamówienia, które nie zaistniały z winy zamawiającego lub wykonawcy, 6) zmiany miesięcy, dni i godzin, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia, których zmiana prowadzić będzie do prawidłowej realizacji projektu, 7) zmiany liczby osób uczestniczących w realizowanym zamówieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków -biuro 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Czarnkowsko-Trzcianeckim współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.