Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-08
Gostyń: Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu, w okresie od dnia 01.04.2011 r. do dnia 31.03.2015 r.
Numer ogłoszenia: 44655 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński , ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 575 25 13, faks 65 572 31 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu, w okresie od dnia 01.04.2011 r. do dnia 31.03.2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu, w okresie od dnia 01.04.2011 r. do dnia 31.03.2015 r. . 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu. 3. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucji należącej do OSD na obszarze, którego znajdują się miejsca dostarczania energii elektrycznej. Wykaz punktów odbioru energii elektrycznej w dotychczas stosowanych taryfach oraz moc umowną poszczególnych punktów odbioru energii elektrycznej zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej (ilość energii) w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia 01.04.2011 r. do dnia 31.03.2015 r., wyniesie około 756 055 kWh. Podział planowanego zużycia energii w okresie 48 miesięcy dla poszczególnych dotychczas stosowanych taryf zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Tak przyjęta wartość została obliczona na potrzeby ustalenia wartości szacunkowej zamówienia jak również przygotowania przez wykonawców porównywalnych cen ofert. Podane zapotrzebowanie nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. Rzeczywiste zapotrzebowanie na energię elektryczną może być większe lub mniejsze od podanego szacunkowego. 5. Zakres przedmiotu zamówienia jest niepodzielny, w związku z czym Wykonawca - dostawca energii elektrycznej nie posiadający koncesji na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczania energii elektrycznej do obiektów zamawiającego, musi posiadać umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji na tym obszarze. 6. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na podstawie obowiązującego prawa, w szczególności na warunkach określonych ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne. (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.), przepisów wykonawczych do tej ustawy i innych ogólnie obowiązujących przepisów prawa, taryfy dla energii elektrycznej sprzedawcy oraz taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 7. Inne informacje i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu wymienionych w załączniku 1a realizowana będzie dla następujących parametrów: a) miejsce dostarczania energii elektrycznej - zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy; b) miejsce rozgraniczenia własności urządzeń pomiędzy przedsiębiorstwem energetycznym, a odbiorcą - zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu, w kierunku instalacji odbiorcy; 2) kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż energii wraz z usługą dystrybucji) była dotychczas świadczona przez ENEA S.A. Poznań ul. Nowowiejskiego 11. Umowa zawarta z dotychczasowym wykonawcą obowiązuje do dnia 31 marca 2011 r. 3) zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że posiada: a) aktualną koncesję zezwalającą na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) aktualną koncesję zezwalającą na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) lub wykaże, że zawarł umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się punkty odbioru energii elektrycznej przez zamawiającego (dotyczy wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest również złożyć następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) wypełniony FORMULARZ CENOWY stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z opracowanymi przez wykonawcę szczegółowymi kalkulacjami kosztów dystrybucji energii elektrycznej dla każdego z 9 wymienionych punktów odbioru energii elektrycznej oddzielnie, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z usługą dystrybucji energii elektrycznej obowiązujących u wykonawcy na dzień składania oferty w tym np. opłat: przejściowej, jakościowej, zmiennej, stałej, abonamentowej oraz wszelkich innych kosztów związanych z dystrybucją energii, jeżeli u wykonawcy występują.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Działając zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takiej zmiany: 1) zmiana ustalonego w umowie wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany poszczególnych cen jednostkowych w okresie realizacji przedmiotu umowy. Zmiana ta może nastąpić wyłącznie w oparciu o cenniki zatwierdzone przez Urząd Regulacji Energetyki i cenniki zatwierdzone przez przedsiębiorstwo energetyczne zajmujące się sprzedażą energii. W przypadku zmiany cen jednostkowych ustalone w umowie wynagrodzenie ulegnie odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu; 2) zmiana ustalonego w umowie wynagrodzenia może nastąpić również w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT i wysokości podatku akcyzowego od energii elektrycznej. W takim przypadku wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany podatku bez zmiany wynagrodzenia netto. Wynagrodzenie Sprzedawcy zostanie w takim przypadku zmienione automatycznie (podwyższone lub obniżone) bez konieczności zmiany umowy; 3) zmiana - zwiększenie określonej w umowie ilości zamawianej energii elektrycznej, ponad planowaną, może nastąpić w przypadku zmian odpowiednich postanowień umowy spowodowanych zmianą obowiązujących przepisów Prawa energetycznego, do których umowa się odwołuje oraz w przypadku zmian mocy umownej w związku z koniecznością przyłączenia nowych obiektów lub innych podobnych działań. W przypadku zwiększenia ilości zamawianej energii w stosunku do określonej w umowie ustalone wynagrodzenie ulegnie zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń, pokój nr 20 (Biuro Obsługi Klienta - na I piętrze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, surowców farmaceutycznych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu
- Modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Gostyń - etap I
- Budowa kompleksów sportowych na terenie szkół powiatowych
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ulicy Podleśnej w Gostyniu
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa i usługa dystrybucji) dla Gminy Rejowiec
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.