eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Programu Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Czarna

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Czarna: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Programu Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Czarna
Numer ogłoszenia: 446482 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382316 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, faks 017 2262324 w. 232.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Programu Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Czarna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały edukacyjne, sprzęt komputerowy, projektory multimedialne) w celu przeprowadzenia zajęć dla uczniów klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Czarna w ramach projektu Indywidualizacja nasza szansą - doposażenie bazy dydaktycznej na terenie Gminy Czarna nr WND-POKL.09.01.02-18-045/12 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III szkoły podstawowe, w ramach Poddziałania 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego: 2.1. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - szt. 376 2.2. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - szt. 69 2.3. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno -przyrodniczych - szt. 200 2.4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - Języki obce dla dzieci - szt. 12, 2.5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - szt. 140, 2.6. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - szt. 54, 2.7. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - szt. 23, 2.8. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - szt. 41, 2.9. Laptop - szt. 3, 2.10. Drukarka laserowa - szt. 1 2.11. Projektor - szt. 1 2.12. Tablica multimedialna - szt. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego, stanowiących przedmiot dostawy został zawarty w załącznikach nr 6a i 6b do swiz (Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp., a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Zamawiający przy każdej pozycji w której występują te nazwy, dopuszcza ujęcie w ofercie przedmiotu równoważnego, tj. o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych i który będzie tożsamy tematycznie i o takim samym przeznaczeniu co produkt wskazany w SIWZ). Zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp obowiązek wykazania równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zastosowania produktu równoważnego dołączyć jego opis, kartę katalogową , zdjęcia. 3. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Wszystkie pomoce dydaktyczne, których wykaz zawiera załącznik nr 6a do siwz , należy zapakować oddzielnie dla każdej szkoły. Wraz z pomocami dydaktycznymi należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. 5. Wszystkie artykuły wymienione w załączniku nr 6a do siwz - wykaz dostaw należy oznakować wg poniższego wzoru: Zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI s.c. Jacek Łyżwiński, Renata Toepler-Łyżwińska, ul. Grochowska 235/6, 04-001 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 261102,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209817,88

  • Oferta z najniższą ceną: 209817,88 / Oferta z najwyższą ceną: 209817,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.