eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i systemu sygnalizacji pożarowej w Gminnym Zespole Szkół w Ozimku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Ozimek: Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i systemu sygnalizacji pożarowej w Gminnym Zespole Szkół w Ozimku
Numer ogłoszenia: 446264 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347514 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i systemu sygnalizacji pożarowej w Gminnym Zespole Szkół w Ozimku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i systemu sygnalizacji pożarowej w Gminnym Zespole Szkół w Ozimku. Ogólny zakres i opis przedmiotu zamówienia: oprawy oświetlenia awaryjnego - 122 szt., Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 układane w listwach i kanałach elektroinstalacyjnych - 1150 m, montaż kanałów instalacyjnych PCV - 980 m, badania i pomiary - 122 szt, mechaniczne przebijanie otworów w ścianach do1/2 i 1 cegły - 320 szt., mechaniczne kucie bruzd dla przewodów wtynkowych - 250 m, montaż przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej o łącznej długości - 6 600 m, centrala alarmowa - 1 szt., akumulatory bezobsługowe o poj. 130 Ah - 4 szt., czujki pożarowe - 319 szt., sygnalizatory akustyczne wewnętrzne i zewnętrzne - 22 sz., pomiary impedancji pętli zwarciowej, rezystancji uziemienia, rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu pożarowego, przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego osób, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ. Załączony przedmiar robót określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy, ponieważ przyjęto w niej zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tj. cena umowy nie podlega zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.ozimek.pl. 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu, w tym w szczególności czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy na roboty instalacyjne, natomiast na poszczególne elementy będące przedmiotem zamówienia zgodnie z okresem gwarancji udzielonej przez producentów. Okres gwarancji na roboty instalacyjne będzie liczony od daty wykonania odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji na zamontowane urządzenia zapewni nieodpłatną konserwację i wymianę materiałów, części lub urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. 5. Wszystkie urządzenia oraz sposób wykonania montażu należy wykonać w sposób gwarantujący ich prawidłowe działanie w oparciu o prowadzone uzgodnienia z Zamawiającym. 6. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład niniejszego zamówienia winny być kompletne, wolne od wad i usterek oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, aprobaty techniczne, itp. wymagane na podstawie odrębnych przepisów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w/w dokumenty wraz z gwarancjami, instrukcjami obsługi w języku polskim przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w taki sposób, aby nie powodowały utrudnień w funkcjonowaniu szkoły (np. w godzinach popołudniowych). 8. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby, w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. 9. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność materiałów lub urządzeń. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego, który podejmie decyzję o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności . W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Pod pojęciem parametry rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej. 10. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jedynie jako propozycje projektanta. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 30.23.74.75 - Czujniki elektryczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt poprawa efektywności energetycznej Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku poprzez termomodernizację obiektu oraz wykorzystanie energii ze źródeł odnawialnych współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXTEL Sp. z o.o., ul. Krakowska 89, 25-701 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284284,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194907,13

  • Oferta z najniższą ceną: 164248,82 / Oferta z najwyższą ceną: 381729,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.