eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orchowo › Rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Orchowo



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Orchowo: Rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Orchowo
Numer ogłoszenia: 446136 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Orchowo , ul. Tadeusza Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, woj. wielkopolskie, tel. 063 2684090, faks 063 2684090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orchowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Orchowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Orchowo. Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: -Budynek stacji wodociągowej: rozbudowa +adaptacja cz. istniejącej a)roboty betonowe i żelbetowe, b)zbrojenie betonów, c)roboty murowe, d)pokrycia dachowe, e)tynki, f)posadzki, g)stolarka, h)ślusarka, i)roboty malarskie, j)izolacje -zbiornik wód popłucznych -Fundamenty pod zbiorniki retencyjne -Zbiornik na ścieki z chloratorni -demontaż areatora i orurowania filtrów -Montaż urządzeń technologicznych -rurociąg tłoczny studnie głębinowe nr 2 i nr 3i4 - stacja wodociągowa -kanalizacja sanitarna wewnętrzna -Kanalizacja ścieków sanitarnych- zbiornik bezodpływowy -Kanalizacja wewnętrzna w chlorowni -Kanalizacja zewnętrzna ścieków z chlorowni -rurociąg ssący zbiornik wyrównawczy- stacja wodociągowa -kanalizacja wód popłucznych hali technologicznej -kanalizacja wód popłucznych zewnętrzna-uzbrojenie odstojnika -zakup i montaż zbiorników wyrównawczych -kanalizacja spust.-przelew zbiorników wyrównawczych -wymiana pompy głębinowej w studni nr 2 -uzbrojenie studni głębinowej nr 3 -wymiana pompy głębinowej w studni nr 4 -montaż pompy CR 16.40 w zestawie pompowym -roboty elektro-energetyczne a)tablice rozdzielcze b)instalacje oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych c)instalacje obwodów siłowych d)instalacje połączeń wyrównawczych e)ochronę przeciwpożarową f)instalację elektryczną, technologiczną g)instalację odgromową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: a)Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest złożenie wadium w wysokości 25 000,00 zł. Wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy należy wnieść w kasie Urzędu Gminy Orchowo. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 24 8543 0000 2003 2000 0101 0002 Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo. Wadium należy wnieść najpóźniej w dniu otwarcia ofert tj. w terminie do 20 stycznia 2010r. do godz. 8:30. b)Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie wniesienia wadium. c)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: - upłynął termin określony w art. 85 ust.1 pkt 1 ustawy, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Lub - na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona, d) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego jeżeli: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: -Przedstawią ofertę zgodną z wymogami SIWZ, -Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, -Zobowiązali się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -Zobowiązali się do wykonania umowy w wymaganym terminie, -Posiadają doświadczenie w realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o wartościach nie mniejszych niż 700 000,00 zł. każde, których przedmiotem była budowa, modernizacja bądź rozbudowa stacji uzdatniania wody, -Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej realizację zamówienia, -Zatrudniają osobę, której powierzą funkcję kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia, -Udzielą na wykonane roboty budowlane, gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata od daty przekazania do użytkowania a na zakupione, dostarczone, zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta licząc od dnia przekazania do użytkowania, -Zaakceptują warunki przetargu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Spośród ofert zgodnych ze wszystkimi wymogami SIWZ, ustawy Pzp oraz odpowiednich przepisów wykonawczych zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej. 3.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: -Jest niezgodna z ustawą, -Jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy, -Jej złożenie stanowić będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, -Zawiera błędy w obliczaniu ceny, -Wykonawca w terminie 3 dni od doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, -Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć oświadczenia i dokumenty o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego wynikających z postanowień ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006r. poz. 605 ostatnia zmiana Dz. U. z 2008r. Nr 188 poz. 1155): a)o nie wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wg art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na druku Nr 2, b)o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy na druku Nr 3, 2.Poświadczony, aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter działalności oraz osoby uprawnione do reprezentowania firmy, podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 3.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Oświadczenie, że firma znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej realizację zamówienia na druku Nr 4, 6.W przypadku wykonywania zadania przez wykonawcę przy współudziale podwykonawców, wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom na druku Nr 5, 7.W przypadku, gdy wykonawcą jest spółka z o.o. zaciąganie zobowiązań przewyższających dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego wymaga załączenia uchwały wspólników lub umowy spółki, 8.Oświadczenie o przedstawicielu wykonawcy przewidzianym do pełnienia funkcji kierownika budowy - na druku Nr 6 wraz z kserokopią wymaganych uprawnień w odpowiedniej do wykonywania funkcji specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ponadto winni być zatrudnieni pracownicy o specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych, 9.Wykaz kadry technicznej, kierowników robót, w specjalności innej niż specjalność kierownika budowy, posiadającej odpowiednio do charakteru prac uprawnienia budowlane na druku Nr 6A - Personel, wraz z kserokopiami wymaganych uprawnień, 10.Wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. w ciągu ostatnich 5 latach zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o wartościach nie mniejszych niż 700 000,00 zł, których przedmiotem była budowa, modernizacja bądź rozbudowa stacji uzdatnia wody wraz z referencjami wyszczególnionych inwestorów - Doświadczenia zawodowe na druku Nr 7, Referencje wydane przez zamawiających w formie pisemnej potwierdzające, że roboty budowlane wykazane w druku Nr 7 zostały wykonane z należytą starannością. 11.Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu (akceptowaniu) warunków przetargu określonych w SIWZ na druku Nr 8, 12.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 700 000,00 zł, 13.Projekt karty gwarancji jakości obiektu budowlanego i wykonanych robót z wyszczególnieniem ogólnych warunków jakości, zobowiązań gwaranta w stosunku do zamawiającego w tym sposobu i terminu usuwania wad i usterek (czas reakcji na zgłoszenie), wskazówki i ostrzeżenia, których nieprzestrzeganie może narazić zamawiającego na zarzut niewłaściwego użytkowania, a tym samym utratę gwarancji. (Karta gwarancji jakości obiektu budowlanego i wykonanych robót zostanie uszczegółowiona na etapie odbioru końcowego i przekazania do użytkowania) Dokumenty, o których mowa w punktach 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10,12 niniejszego rozdziału winny być przedstawione w formie oryginałów, albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Złożenie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymaganych od wykonawców na wykonanie zamówienia publicznego warunkuje przyjęcie oferty do dalszego postępowania przetargowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orchowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6 62-436 Orchowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6 62-436 Orchowo sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program wspófinansowany przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego przy współudziale Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.