eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych i materiałów szewnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Bartoszyce: Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych i materiałów szewnych.
Numer ogłoszenia: 445996 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, faks 089 7642625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych i materiałów szewnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 40 zadań: Nr zadania Nazwa zadania Zadanie nr 01 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 02 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 03 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 04 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 05 Igły medyczne Zadanie nr 06 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 07 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 08 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 09 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 10 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 11 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 12 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 13 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 14 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 15 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 16 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 17 Elektrody Zadanie nr 18 Skalpele i noże chirurgiczne Zadanie nr 19 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 20 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 21 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 22 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 23 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 24 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 25 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 26 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 27 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 28 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 29 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 30 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 31 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 32 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 33 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 34 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Zadanie nr 35 Materiały medyczne Zadanie nr 36 Elektrody Zadanie nr 37 Elektrody Zadanie nr 38 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 39 Przyrządy używane na salach operacyjnych Zadanie nr 40 Przyrządy używane na salach operacyjnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 31.71.11.40-6, 33.14.00.00-3, 33.14.11.20-7, 33.14.13.20-9, 33.14.14.11-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie spełnia/niespełna na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie spełnia / niespełna na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie spełnia / niespełna na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Spełnienie warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający będzie oceniał w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami /certyfikaty, deklaracje zgodności . 2) Opis, specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (foldery, karty katalogowe, ulotki prospekty w języku polskim ze zdjęciami, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy) zawierające opis podstawowych parametrów, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz sposób użycia oferowanych produktów 3) bezpłatne próbki wyrobów opatrzonych etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobów medycznych dane w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia (po jednej sztuce dla danego zadania) gotowe do użycia w warunkach szpitalnych.(do zadań 13, 31, 33, 34 i 40 )

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 40 wypełnione i podpisane przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w przypadku: a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, wymienionego w załączniku nr 1 do umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie, b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT zmianie ulega wartość netto umowy o której mowa w § 4 ust. 1 oraz załączniku nr 1 do umowy a także ceny jednostkowe netto o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, d) obniżenia przez Wykonawcę cen towarów będących przedmiotem umowy, e) w przypadku braku na rynku towaru wymienionego w załączniku nr 1 do umowy dopuszcza się dostarczenie zamiennika towaru, pod warunkiem uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, jednak w każdym przypadku cena zamiennika nie będzie mogła być wyższa niż cena towaru określona w załączniku nr 1. f) wydłużenia okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem w § 2 ust 2 Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. A 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ul. Wyszyńskiego 11 11-200 Bartoszyce Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren łączący do worków od ssaków próżniowych o długości 180 lub 200 cm, w zależności od potrzeb zamawiającego o śr. 6 mm , sterylny, Szt. 96.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren łączący do kontrolowanego odsysania jeden łącznik mały żeński plus jeden VACU stop średnica drenu 6 mm długość 200cm. sterylne Szt. 1152.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt elektrod z przełącznikiem cięcie-koagulacja, szt.6 Narzędzie laparoskopowe do zgrzewania i przecinania tkanek,krótkie szt.5 Narzędzie laparoskopowe do zgrzewania i przecinania tkanek, długie, szt. 2 Kleszczyki jednorazowe z kablem do operacji tarczycy szt. 6 Przewód elektrody powrotnej pacjenta szt. 1 Jednorazowa elektroda z kablem do kleszczyków wielorazowych MAX szt. 48 Uchwyt elektrod z przełącznikiem cięcie-koagulacja, szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek do ewakuacji pobranych próbek, jednorazowego użytku szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do wykonywania odmy otrzewnowej dł. 120 mm, jednorazowego użytku, sterylne, Szt. 100 Igły do wykonywania odmy otrzewnowej dł. 150 mm, jednorazowego użytku, sterylne, Szt. 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler okrężny, jednorazowy, zakrzywiony z łamaną głową (w rozmiarze 28 mm, 31 mm, 34 mm), Szt. 15 Stapler liniowy, jednorazowy, z łamaną głowicą o 22 i 45 stopni, (roz. 55 mm 4,8) Szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna pętla endoskopowa z aplikatorem, długość 52 cm Szt. 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładunek do staplera okrężnego prostego wielorazowego użytku Szt. 12 Ładunek do staplera liniowego wielorazowego użytku Szt. 18 Ładunek do staplera liniowego wielorazowego użytku z zszywkami tytanowymi Szt. 12 Ładunek do staplera laparoskopowego. Szt. 6 Ładunek do staplera laparoskopowego, rotujący (roz. 60 mm 3, 5) Szt. 6 Ładunek do staplera laparoskopowego, rotujący (roz. 45 mm 2, 5) Szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsownica 5 mm jednorazowego użytku z 12 wstępnie załadowanymi klipsami tytanowymi, Szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzie laparoskopowe fiksujące siatkę przepuklinową z ładunkiem zszywek wchłanialnych, Szt.12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyczki laparoskopowe długie do noża ultradźwiękowego Auto Sonix, średnica 5 mm Szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyczki laparoskopowe, jednorazowego użycia, zagięte, Szt. 9 Kleszczyki przytrzymujące jednorazowego użycia, Szt. 15 Kleszczyki preparacyjne jednokrotnego użycia z wejściem do elektrokoagulacji, Szt. 15 Kleszczyki atraumatyczne jednokrotnego użycia, z blokadą zatrzaskową, Szt.36.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trokar o średnicy 5 mm, jednorazowego użytku, z osłoną radioprzezierną,Szt.12 Trokar 5-10 mm jednorazowego użycia, z osłoną radioprzezierną, Szt. 180 Trokar 5-10 mm jednorazowego użycia, z ostrzem piramidalnym, Szt. 6 Trokar 5-12 mm jednorazowego użycia, z osłoną radioprzezierną, z ostrzem liniowym, Szt.12 Trokar 10-15 mm jednorazowego użycia, z ostrzem piramidalnym, z osłoną zabezpieczającą, Szt. 3 Trokar optyczny 12 mm jednorazowego użytku, z uchwytem pistoletowym,Szt.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe pojedyncze Medium-Large do wielorazowej klipsownicy śr. 10 mm Szt. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda do stymulacji endokawitarnej rozmiar 5F. Jednorazowa,steryna.szt 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Induktor do implantacji elektrody do stymulacji endokawitarnej szt 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, samoprzylepny,hypoalergiczny dla wrażliwej skóry, zapinany za pomocą dwóch pasków, dla niemowląt i dzieci szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Skalpele i noże chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne wykonane ze stali węglowej , numer ostrza i nazwa producenta wygrawerowane na ostrzu nr 11 sterylne 1op x 100szt, 18 op. Ostrza chirurgiczne wykonane ze stali węglowej , numer ostrza i nazwa producenta wygrawerowane na ostrzu nr 15 sterylne ,1op x 100szt, 15 op. Ostrza chirurgiczne wykonane ze stali węglowej , numer ostrza i nazwa producenta wygrawerowane na ostrzu nr 20 sterylne , 1op x 100szt, 20 op. Ostrza chirurgiczne wykonane ze stali węglowej , numer ostrza i nazwa producenta wygrawerowane na ostrzu nr 21 sterylne 1op x 100szt, 15 op. Ostrza chirurgiczne wykonane ze stali węglowej , numer ostrza i nazwa producenta wygrawerowane na ostrzu nr 22- sterylne 1op x 100szt, 10 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład jednorazowego użytku: pojemność 2000 ml +/- 5%, posiadający hydrofobowy zawór zabezpieczający instalację próżniową przed zalaniem, odcięcie ssania przez zawór hydrofobowy po zebraniu co najmniej 1800 ml płynu, średnica pokrywy wkładu 10 cm, na pokrywie tylko 2 przyłącza: do próżni i do pacjenta brak dodatkowych otworów w pokrywie, zamykanych korkami, łączonych dodatkowymi łącznikami itp.), szczelne zamknięcie wkładu, wykonane z miękkiego materiału nie zawierającego PCV, pojedynczo pakowane szt 180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne, syntetyczne, wchłanialne, jałowe, plecione, powlekane, z kwasem poliglikolowym, czas wchłaniania od 60 do 90 dni - 23 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plecionka poliestrowa powlekana silikonem, sterylna, niewchłanialna - 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew monofilamentowy skórny , sterylny, niewchłanialny, wykonany z długołańcuchowych polimerów alifatycznych np .Nylon 6 i Nylon 6,5 - 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew monofilamentowy, niewchłanialny, wykonany z polibutesteru, skórny z ściętą igłą - 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, powlekany kwasem poliglikolowym, czas wchłaniania ok. 42 dni - 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew pleciony, wchłanialny, powlekany, wykonany z lactomeru, czas wchłaniania 56-70 dni - 30 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalny zestaw szewny zapobiegajacy rozejściu się ran pooperacyjnych Ventrofil lub odpowiednik (nić stalowa) 4x 90 cm, śr. 1,3 mm 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew ze stali nierdzewnej, do zespolenia rzepki szt. 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew do szycia ścięgien techniką Tsugea, z poliestru, niewchłanialny, pleciony, powlekany -24 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew-taśma do szycia narządów miąższowych, taśma o szerokości 0,3 mm pokryta kwasem poliglikolowym (czas wchłaniania 60-90 dni) - 24 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew jedwabny powlekany silikonem lub mieszaniną wosku , pleciony , niewchłanialny, sterylny - 24 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka do zaopatrywania przepuklin pachwinowych, polipropylenowa z przędzy multifilamentowej (miękka) - 80 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka wewnątrzotrzewnowa, kompozytowa, wykonana z polipropyleny prasowanego termicznie, przylegająca, z możliwością bezpośredniego położenia na jelito, z jednej strony pokryta silikonem - 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki częściowo wchłanialne, wykonane z polipropylenu monofilamentowego powleczonego wchłanialnym związkiem kwasu poliglikolowego i kaprolactonu (PGACL), czas absorbcji 90-120 dniach, gramatura po wchłonięciu 28g/m2, wielkość porów 2-4 mm, grubość siatki 0,55 mm 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet wykonana z polipropylenu monofilamentowego o grubości nici 0,10 mm, jednorodna, całkowicie niewchłanialna, o wymiarach: długość 450 mm, szerokość 12 mm, brzegi taśmy zakończone pętelkami:- taśma w plastikowej osłonce - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza hemostatyczna o szybkim działaniu typu Surgicel wykonana z regenerowanej utlenionej celulozy rozmiar 5 x 7,5 cm .(1 op x 10 szt), 2 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda EKG F 50-55 30 000 szt. Elektroda EKG LFO-360 (mała, dla dzieci) 800 szt. Elektroda całodobowa do holtera wykonana na podłożu pianki PE z nacięciem do umocowania przewodu, prostokątna 35 x 55 mm 3 000 szt. Elektroda silikonowa 6 x 12 cm do zabiegów fizjoterapeutycznych 260 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda , system ze złączem QUICK COMBO do defibrylatora Life Pack 12, 80szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do ssaków próżniowych o pojemności 2000 ml, Szt. 1400 Pojemniki plastikowe do worków od ssaków próżniowych o pojemności 2000 ml Szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek żelujący do odsysanej treści do ssaków próżniowych, pakowany w pojedyncze saszetki (objętość saszetki umożliwiająca związanie treści odsysanej jednego worka próżniowego) Szt. 1300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki dwudzielne POLYHESIVE JEDNORAZOWEGO URZYTKU (BIERNE) kompatybilne z generatorem elektrochirurgicznym typ FORCE-EZ Valleylab Szt. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.