eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia z podziałem na siedem części, spr 39/KPW/INFR/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Gdynia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia z podziałem na siedem części, spr 39/KPW/INFR/2015
Numer ogłoszenia: 44595 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.wp.mil.pl;

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia z podziałem na siedem części, spr 39/KPW/INFR/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część I 1) wymiana drzwi na przeciwpożarowe w budynkach nr 1,2- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) wymiana okna z szybą wenecką, naprawa inst. elektrycznej w pom. OD w budynku nr 138 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniu OD(instrukcja OIN 2/2011) w budynku 24- Gdynia ul. Arendta Dickmana 10 Część II 1) konserwacja pomieszczeń OD i magazynu broni (malowanie, wymiana posadzek, cz. wymiana instalacji elektrycznej) w budynku nr 113 (część niska)- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) malowanie pomieszczeń na parterze budynku nr 357 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 Część III konserwacja pomieszczeń (wymiana instalacji elektrycznej, malowanie, wymiana posadzek, montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu) w budynku 304- Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 Część IV wymiana poziomów kanalizacyjnych w piwnicy, konserwacja pomieszczenia zmywalni (malowanie, wymiana posadzki)w budynku nr 315 - Gdynia ul. Rondo bitwy Pod Oliwą 1 Część V konserwacja pomieszczeń i korytarza (wymiana stolarki drzwiowej zewn. , malowanie, wymiana wykładzin w budynku nr 1 - Gdynia ul Unruga 97 Część VI wymiana odcinka sieci kanalizacyjnej - Gdynia - Demptowo ul Sakowicza 1 Część VII Remont I piętra budynku nr 64 ( wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz krat okiennych, wymiana instalacji elektrycznej wod.-kan. I c.o., wymiana posadzek, malowanie ścian i sufitów, remont sanitariatów) - Gdynia ul. Dickmana 10 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia, w skład, którego wchodzi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar i Zestawienie materiałów; 3. W odniesieniu do wskazanych w powyższej dokumentacji znaków towarowych, patentów, źródła pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych posiadających parametry nie gorsze niż wyszczególnione w dokumentacji. Materiały równoważne przed ich zastosowaniem muszą uzyskać akceptację zamawiającego. 4. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy, stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją zawartą w pkt. 3, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiar i Zestawienie materiałów, stanowiące część załącznika nr 6 do SIWZ, służyć będą Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 5. Zamawiający umożliwi wykonawcom odbycie wizji lokalnej obiektów. Ze względów organizacyjnych dokonanie wizji lokalnej odbędzie się w dniu 08.04.2015 r. o godzinie 09:00. Zbiórka w budynku nr 171/4001 na terenie KPW Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. Na terenie Portu Wojennego obowiązuje system przepustek wydawanych każdorazowo na Biurze Przepustek. Osoby chcące osobiście wziąć udział w spotkaniu powinny uwzględnić czas potrzebny na uzyskanie przepustki. 6. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności (zgodnie z Art.12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz będącymi wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonej zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z aktualnym terminem ważności: 1. Dla części II, III i IV zamówienia: - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Dla części VI zamówienia: - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa 3. Dla części VII zamówienia: - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a) braku płynności finansowania umowy lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Rocznym Planie Remontów na dany rok budżetowy, b) zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c) treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d) niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, f) wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, g) zmiany technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie przewidział na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie zamówienia bez zmiany technologii robót powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, h) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót i związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (o kwotę nie mniejszą niż wynikać to będzie z kosztorysu ofertowego dostarczonego przez wykonawcę do zamawiającego przed podpisaniem umowy), pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu robót, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych - bud. 304 na terenie Portu Wojennego Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) wymiana drzwi na przeciwpożarowe w budynkach nr 1,2- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) wymiana okna z szybą wenecką, naprawa inst. elektrycznej w pom. OD w budynku nr 138 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniu OD(instrukcja OIN 2/2011) w budynku 24- Gdynia ul. Arendta Dickmana 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część I 1) wymiana drzwi na przeciwpożarowe w budynkach nr 1,2- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) wymiana okna z szybą wenecką, naprawa inst. elektrycznej w pom. OD w budynku nr 138 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniu OD(instrukcja OIN 2/2011) w budynku 24- Gdynia ul. Arendta Dickmana 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1) konserwacja pomieszczeń OD i magazynu broni (malowanie, wymiana posadzek, cz. wymiana instalacji elektrycznej) w budynku nr 113 (część niska)- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) malowanie pomieszczeń na parterze budynku nr 357 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część II 1) konserwacja pomieszczeń OD i magazynu broni (malowanie, wymiana posadzek, cz. wymiana instalacji elektrycznej) w budynku nr 113 (część niska)- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) malowanie pomieszczeń na parterze budynku nr 357 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.46.25.26-2, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwacja pomieszczeń (wymiana instalacji elektrycznej, malowanie, wymiana posadzek, montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu) w budynku 304- Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część III konserwacja pomieszczeń (wymiana instalacji elektrycznej, malowanie, wymiana posadzek, montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu) w budynku 304- Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wymiana poziomów kanalizacyjnych w piwnicy, konserwacja pomieszczenia zmywalni (malowanie, wymiana posadzki)w budynku nr 315 - Gdynia ul. Rondo bitwy Pod Oliwą 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część IV wymiana poziomów kanalizacyjnych w piwnicy, konserwacja pomieszczenia zmywalni (malowanie, wymiana posadzki)w budynku nr 315 - Gdynia ul. Rondo bitwy Pod Oliwą 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: konserwacja pomieszczeń i korytarza (wymiana stolarki drzwiowej zewn. , malowanie, wymiana wykładzin w budynku nr 1 - Gdynia ul Unruga 97.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część V konserwacja pomieszczeń i korytarza (wymiana stolarki drzwiowej zewn. , malowanie, wymiana wykładzin w budynku nr 1 - Gdynia ul Unruga 97.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wymiana odcinka sieci kanalizacyjnej - Gdynia - Demptowo ul Sakowicza 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część VI wymiana odcinka sieci kanalizacyjnej - Gdynia - Demptowo ul Sakowicza 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont I piętra budynku nr 64 ( wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz krat okiennych, wymiana instalacji elektrycznej wod.-kan. I c.o., wymiana posadzek, malowanie ścian i sufitów, remont sanitariatów) - Gdynia ul. Dickmana 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część VII Remont I piętra budynku nr 64 ( wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz krat okiennych, wymiana instalacji elektrycznej wod.-kan. I c.o., wymiana posadzek, malowanie ścian i sufitów, remont sanitariatów) - Gdynia ul. Dickmana 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.