To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-17
Łomża: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 44556 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27118 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych, których ilość i rodzaj zostały szczegółowo określone w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ, b. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktyczne zrealizowanych dostaw, c. Miejscem dostaw jest: siedziba PWSIP w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, d. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 2 do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny wybranej oferty w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza, e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w załączniku do SIWZ asortymentu na inny typowy asortyment stanowiący przedmiot zamówienia. Wartość powyższej zmiany, nie może przekroczyć 5% ceny wybranej oferty w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza, f. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w toku realizacji umowy jednak zmniejszenie nie może przekroczyć 20 % ceny wybranej oferty w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza, g. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie miesięcznych zleceń Zamawiającego, nie później niż do 15 dnia każdego miesiąca, h. Zamawiający w zleceniu miesięcznym wskaże zamawiane produkty oraz ilość, i. Przedmiot konkretnego zlecenia zostanie wydany Zamawiającemu w terminie 2 dni od otrzymania przez wykonawcę miesięcznego zlecenia, j. Wszystkie produkty przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. Nie dopuszcza się tuszów i tonerów regenerowanych oraz pochodzących z odzysku, k. Rozwiązania równoważne wymagające udokumentowania przez Wykonawcę: Zamawiający dopuszcza tonery oryginalne, produkowane przez producentów wymienionych w tabeli drukarek jak i tonery innych producentów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest w części finansowane z projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Pielęgniarstwo i Kosmetologia - studia ze środków UE, Informatyka; Automatyka i Robotyka kierunkami przyszłości, Nowe aspiracje - zamiana postaw i kompetencji uczniów Projekty realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- Grafix K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała Sp. j., ul. I Armii Wojska Polskiego 2A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26556,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11863,33
Oferta z najniższą ceną: 11863,33 / Oferta z najwyższą ceną: 24670,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa ambulansu sanitarnego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów szpitalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- Dostawa sezonowych owoców i warzyw dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Przebudowa ul. Studenckiej w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów niemedycznych
- USŁUGA SERWISOWA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH SHARP
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów poligraficznych
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Sukcesywna dostawa papieru xero na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.