eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Wykonanie malowania farbą chloro-kauczukową z granulatem odblaskowym przejść i oznakowania poziomego na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl - mechanicznie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Nowy Tomyśl: Wykonanie malowania farbą chloro-kauczukową z granulatem odblaskowym przejść i oznakowania poziomego na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl - mechanicznie.
Numer ogłoszenia: 44550 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4426600, 4426641, fax 061 4422754.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytomysl.pl - BIP - przetargi - ogłoszenia o przetargach - SPE 1508

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie malowania farbą chloro-kauczukową z granulatem odblaskowym przejść i oznakowania poziomego na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl - mechanicznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi wykonanie : W zakres prac wchodzi wykonanie malowania 3.114,0 m2 wg załączonego wykazu : a) przejścia na drogach - 1.670,0 m2, b) linie, strzałki i napisy - 1.444,0 m2. U W A G I : 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia umowy dodatkowej lub uzupełniającej zgodnie z art. 67 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz.U. z 2007r.; Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje składanie wadium i należyte zabezpieczenie umowy. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości zawierania umowy ramowej, 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 7) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych, 8) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 9) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się telefonicznie w sprawach drobnych na w/w telefony, a w sprawach istotnych dotyczących specyfikacji lub umowy objętych zakresem zamówień publicznych za pomocą faksu 0-61-44-22-754 (potwierdzone następnie listownie) lub listownie. 5. W skład oferty wchodzi : a) koszt wykonania w/w zadania, b) doprowadzenie terenu do stanu przed robotami i uporządkowanie terenu. c) wykonanie zmiany organizacji ruchu na czas budowy. W ofercie prosimy o podanie kosztu brutto wykonania całości w/w zadania oraz koszt brutto wykonania malowania jednego metra kwadratowego w rozbiciu na przejścia i linie, strzałki i napisy wg załącznika 1A. Zamawiający uzależnia zakres realizacji zamówienia na roboty budowlane określone w punkcie 3 od wielkości aktualnie posiadanych środków w budżecie gminy na sfinansowanie zadania w roku 2008.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wszyscy oferenci muszą dostarczyć następujące dokumenty : a) wykaz załączonych dokumentów do oferty - załącznik nr 0, b) ofertę wykonawcy - załącznik nr 1, 1 i 1A, c) kosztorysy ofertowe, d) wyciąg z aktu rejestracyjnego firmy, potwierdzający, że profile działania oferenta odpowiadają przedmiotowi przetargu, e) podanie wykazu osób uprawnionych do podpisania oferty oraz wykaz osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy - załącznik nr 2, f) przedłożą dokumenty - oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) - załącznik nr 3, g) wykaz kadry technicznej firmy proponowanej do kierowania i nadzoru (kserokopie uprawnień i przynależności do Polskiej Izby Inż. Bud.) - załącznik nr 4, h) wykaz podstawowego sprzętu do wykonywania robót - załącznik nr 4, i) wykaz robót realizowanych w ostatnich trzech latach o tym samym rodzaju przedsięwzięcia - załącznik nr 5, j) oświadczenie o gwarancji wykonawstwa - załącznik nr 6 - min. 12 - miesięcy, k) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, l) wypełniony projekt umowy, Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawiona w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w w/w rozdziale metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytomysl.pl - BIP - przetargi - ogłoszenia o przetargach - SPE 1508

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski; ul. Poznańska 33; 64-300 Nowy Tomyśl; pokój nr 16..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski; ul. Poznańska 33; 64-300 Nowy Tomyśl; pokój nr 28 - sekretariat Urzędu Miejskiego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.