eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Świadczenie usług dla P.U.P. TRANS-NET S.A. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadaniazadanie nr 1Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zadanie nr 2Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Spółki-OC i AC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Police: Świadczenie usług dla P.U.P. TRANS-NET S.A. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania: zadanie nr 1: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zadanie nr 2: Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Spółki-OC i AC
Numer ogłoszenia: 445508 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3121120, faks 091 3175177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dla P.U.P. TRANS-NET S.A. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania: zadanie nr 1: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zadanie nr 2: Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Spółki-OC i AC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług dla P.U.P. TRANS-NET S.A. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacje pojazdów Spółki - OC i AC. ZADANIE nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej 1) ubezpieczenie mienia Spółki: 1.1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych: A. budynki i budowle B. niskocenne składniki majątku C. maszyny i urządzenia D. środki obrotowe - towary E. wartości pieniężne w lokalu F. mienie osób trzecich powierzone w celu wykonania usługi 1.2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu 1.3. ubezpieczenie stałych oszkleń zewnętrznych 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zgodnie z zakresem, opisem, przedmiotem zawartym w rozdziale IV SIWZ. ZADANIE nr 2 - Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Spółki : 1.1. obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych - OC 1.2. ubezpieczenie Auto Casco - AC - zgodnie z zakresem, opisem, przedmiotem zawartym w rozdziale IV SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 1 i zadania nr 2, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, co najmniej w zakresie grup, objętych przedmiotem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 r., o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zmianami.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz oferty zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym dla zadania nr 1 - załącznik nr 1a SIWZ lub/i formularzem cenowym dla zadania nr 2 - załącznik nr 1b SIWZ - (w zależności na które i na ile zadań Wykonawca będzie składać ofertę. b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty - reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. c) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.- tyko w przypadku złożenia oferty wspólnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla zadania nr 1 - Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień (aneksowania) niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia przez strony, w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności polegających na obniżeniu składek ubezpieczeniowych obowiązujących w umowie oraz wynikających z OWU Wykonawcy za zgodą Wykowany i Zamawiającego. 2) zmiany w zakresie należnej składki ubezpieczeniowej w następujących przypadkach: - odtworzenia sumy gwarancyjnej ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w przypadku wypłaty odszkodowania z tego ubezpieczenia (za zgodą Ubezpieczyciela) - rozszerzenia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i mienia w przypadku konieczności objęcia ochroną ubezpieczeniową nowych ryzyk. - podwyższenia sumy gwarancyjnej ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z przyczyn których zamawiający nie mógł przewidzieć. 3) zmian wynikających z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podwyższenia sumy gwarancyjnej w okresie trwania umowy, w takim przypadku Ubezpieczyciel zobowiązuje się w ciągu 2 dni roboczych do wystawienia dokumentu (polisy) potwierdzającej niniejszą zmianę. Dla zadania nr 2 -Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień (aneksowania) niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający, uzna że zmiany te są niezbędne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia przez strony, w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności polegających na obniżeniu składek ubezpieczeniowych obowiązujących w umowie oraz wynikających z OWU Wykonawcy za zgodą Wykowany i Zamawiającego. 2) zmian w zakresie należnej składki ubezpieczeniowej w przypadku wycofania z ubezpieczenia pojazdów w czasie trwania umowy - składka będzie zwracana proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu. 3) zmian wynikających z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trans-net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: P.U.P. TRANS-NET S.A. ul. Tanowska 8, 72-010 Police - sekretariat (pok. nr 9)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 09:00, miejsce: P.U.P. TRANS-NET S.A. ul. Tanowska 8, 72-010 Police - sekretariat (pok. nr 8)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ubezpieczenie mienia Spółki: 1.1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych: A. budynki i budowle B. niskocenne składniki majątku C. maszyny i urządzenia D. środki obrotowe - towary E. wartości pieniężne w lokalu F. mienie osób trzecich powierzone w celu wykonania usługi 1.2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu 1.3. ubezpieczenie stałych oszkleń zewnętrznych 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z opisem zawartym w rozdziale IV SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Ubezpieczenie komunikacje pojazdów Spółki - OC-AC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Spółki : 1. obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych - OC 1.2. ubezpieczenie Auto Casco - AC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.