Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Nowy Sącz: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz prokuratur rejonowych okręgu nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 445488 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397212 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141000, faks 018 4141006.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz prokuratur rejonowych okręgu nowosądeckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz prokuratur rejonowych okręgu nowosądeckiego. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: -Muszą być zalecane przez producenta sprzętu, do którego są przeznaczone lub posiadać jego akceptację -Nie mogą być regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe. -Nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełnienia -Nie mogą powodować utraty gwarancji producenta drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych -Nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych -Nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, -Winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego do której są przeznaczone, -Winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację, -Nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane, Materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe, z okresem ważności (przydatności) nie krótszym niż 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz zapotrzebowanych materiałów stanowi Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy 2. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu całej wymienionej ilości materiałów eksploatacyjnych ( określonej w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji). Ilości wyszczególniane w opisie zostały podane w oparciu o zużycie z ostatnich 12 miesięcy i przewidywane potrzeby na najbliższe 12 miesięcy. Należy traktować je orientacyjnie. Służą jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne dostawy będą odbywały się według zamówień związanych z potrzebami Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Umowa wygasa po upływie terminu obowiązywania lub po wykorzystaniu kwoty umowy. 3. Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane jako wyroby oryginalne, fabrycznie nowe, a na tonery drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych posiadały oświadczenie producenta potwierdzające spełnianie wszystkich warunków Zamawiającego. Nie dopuszcza się produktów regenerowanych. 4. W przypadku oferowania nieodpowiednio jakościowo produktu, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do jego wymiany, w tej samej cenie jednostkowej, na produkt o odpowiedniej jakości. Wyrób producenta, musi być objęty gwarancją pokrycia kosztów naprawy uszkodzenia drukującego wynikającego z eksploatacji tego produktu. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość oraz należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy dostawy, a także za terminowe wykonanie zamówienia. 6. Materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe, z okresem ważności (przydatności) nie krótszym niż 12 miesięcy. 7. W przypadku wadliwego działania materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych: a)po zgłoszeniu reklamacji faksem przez Zamawiającego Wykonawca ma czas 48 godzin na przyjazd i rozpatrzenie reklamacji, jeśli nie uczyni tego to stanowi to automatycznie uznaniu reklamacji, b)w przypadku uznania reklamacji w tym na zasadach określonych w powyższym ppkt. Zamawiający ma prawo wysłania reklamowanego towaru kurierem na koszt odbiorcy, c)Wykonawca w przypadku uznania reklamacji w tym na zasadach określonych w powyższym ppkt. zobowiązany jest do dostarczenia nowego towaru w miejsce reklamowanego w ciągu 48 godzin..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.61.00.00 - Farba drukarska 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66080.70 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTOMATYKA BIUROWA Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 55255.00
- Oferta z najniższą ceną: 55255.00 oferta z najwyższą ceną: 64375.05
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.48.2024 Wymiana stolarki w mieszkaniach komunalnych położonych (.......) w Nowym Sączu
- BZP.271.36.2024 Sporządzenie planu ogólnego Miasta Nowego Sącza
- BZP.271.50.2024 Czyszczenie rowów melioracyjnych/odwadniających i wylotów kanalizacji deszczowej.
- "Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu i sygnalizacji p.poż dla budynku SOKOŁA do obecnie obowiązujących standardów".
- Kompleksowa dostawa gazy ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i jednostek podległych
- Dostawa staplerów chirurgicznych, oprzyrządowania do elektrokoagulacji, akcesoria do diatermii oraz podwiązek Endo-Loop 27/24
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
więcej: Farba drukarska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.