Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-21
Bielsko-Biała: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej
(MOS, P29, SP37, SP 31, I LO, P43)
Numer ogłoszenia: 44545 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (MOS, P29, SP37, SP 31, I LO, P43).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (MOS, P29, SP37, SP 31, I LO, P43) Część nr 1: Wymiana stolarki okiennej PCV i stolarki drzwiowej wewnętrznej Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, ul. Starobielska 9 w Bielsku-Białej Część nr 2: Wymiana drzwi garażowo-magazynowych Przedszkole nr 29, ul. Grotgera 8 w Bielsku-Białej; Część nr 3: Wymiana stolarki okiennej PCV Szkoła Podstawowa nr 37 ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej Część nr 4: Wymiana stolarki okiennej PVC Szkoła Podstawowa nr 31 ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej; Część nr 5: Wymiana stolarki okiennej drewnianej I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika, ul. Listopadowa 70 w Bielsku-Białej; Przedszkole nr 43, ul. Wyzwolenia 319 w Bielsku-Białej; Część nr 6: Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej Szkoła Podstawowa nr 31 ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej;.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dla Części 3 i 4 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (w oparciu o art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) o łącznej wartości nie większej niż 50% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, jaki obejmuje zamówienie podstawowe, tj: robót polegających na wymianie stolarki okiennej w obiekcie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WSZYSTKIE CZĘŚCI Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WSZYSTKIE CZĘŚCI Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WSZYSTKIE CZĘŚCI Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ nr 5 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami, w szczególności kierownikiem robót posiadającym: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub zaświadczenie stwierdzające kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz.U. nr 165 poz. 987); Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, CZĘŚĆ nr 1,2,3,4,6 Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WSZYSTKIE CZĘŚCI Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienie warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp). Uwaga: zobowiązanie, o którym mowa powyżej, powinno określać w szczególności zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. 2. Dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo ( w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. spółka cywilna, konsorcjum) - pełnomocnictwo (w oryginale), określające zakres umocowania, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o to zamówienie. 3. Oświadczenie Wykonawcy o: - związaniu ofertą przez okres 30 dni; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy; - wykonaniu robót przy pomocy podwykonawców lub siłami własnymi - w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. 4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres gwarancji - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: 1) wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 2) wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b) co do nieistotnych postanowień umowy; c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji, Plac Ratuszowy 7, 43-300 Bielsko-Biała, I piętro pok. nr 13
(koszt w wersji papierowej - 15, 00 zł brutto).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Pl. Ratuszowy nr 7 - piętro I, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej PCV i stolarki drzwiowej wewnętrznej Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, ul. Starobielska 9 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej PCV i stolarki drzwiowej wewnętrznej Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, ul. Starobielska 9 w Bielsku-Białej obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (w szczególności wykucie ościeżnic z muru, rozebranie obróbek blacharskich) ; - roboty budowlane (w szczególności montaż okien i drzwi, parapetów, wykonanie tynków, gruntowanie podłoży, malowanie); - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana drzwi garażowo-magazynowych Przedszkole nr 29, ul. Grotgera 8 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana drzwi garażowo-magazynowych Przedszkole nr 29, ul. Grotgera 8 w Bielsku-Białej obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe ; - roboty budowlane (w szczególności montaż drzwi aluminiowych, uzupełnienie ubytków, wykonanie tynków, malowanie); wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej PCV Szkoła Podstawowa nr 37 ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej PCV Szkoła Podstawowa nr 37 ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (w szczególności wykucie ościeżnic z muru, rozebranie obróbek blacharskich) ; - roboty budowlane (w szczególności montaż okien, parapetów, uzupełnienie ubytków, wykonanie tynków, malowanie); wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej na PVC - Szkoła Podstawowa nr 31, ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej na PVC - Szkoła Podstawowa nr 31, ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (w szczególności wykucie ościeżnic z muru, rozebranie obróbek blacharskich) ; - roboty budowlane (w szczególności montaż okien, parapetów, uzupełnienie ubytków, wykonanie tynków, malowanie); wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika, ul. Listopadowa 70 w Bielsku-Białej oraz Przedszkole nr 43, ul. Wyzwolenia 319 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika, ul. Listopadowa 70 w Bielsku-Białej oraz Przedszkole nr 43, ul. Wyzwolenia 319 w Bielsku-Białej obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (w szczególności wykucie ościeżnic z muru, rozebranie obróbek blacharskich) ; - roboty budowlane (w szczególności montaż okien, parapetów, uzupełnienie ubytków, wykonanie tynków, malowanie); - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej Szkoła Podstawowa nr 31 ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej Szkoła Podstawowa nr 31 ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; - roboty budowlane (w szczególności montaż drzwi wewnętrznych, uzupełnienie ubytków, wykonanie tynków, malowanie); wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Modernizacja zasilania obwodów regulowanych i nieregulowanych Dużej Sceny Teatru Polskiego w Bielsku-Białej
- ,,Świadczenie usługi całodobowego schronienia w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży".
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2024 - 2025 r. (pełna nazwa zamówienia w dokumentach zamówienia)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.