eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Świadczenie usług administrowania lokalami gminy w budynkach wspólnot mieszkaniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-17

Kalisz: Świadczenie usług administrowania lokalami gminy w budynkach wspólnot mieszkaniowych
Numer ogłoszenia: 44530 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , Aleja Wolności 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7677700, faks 062 7677702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług administrowania lokalami gminy w budynkach wspólnot mieszkaniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Świadczenie usług administrowania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w podziale na 4 części tj. : Część 1: Liczba lokali ogółem 1199, pow.użytkowa lokali ogółem 55.600,77 m2, ilość budynków ogółem 69, Część 2: Liczba lokali ogółem 1125, pow.użytkowa lokali ogółem 58.788,42 m2, ilość budynków ogółem 94, Część 3: Liczba lokali ogółem 1064, pow.użytkowa lokali ogółem 47.107,93 m2, ilość budynków ogółem 60, Część 4:liczba lokali ogółem 479, pow.użytkowa lokali ogółem 25.058,58 m2, ilość budynków ogółem 37. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (obowiązujący dla każdej części) zawarty jest w załączniku do SIWZ i we wzorze umowy. Wykaz budynków objętych zamówieniem z wyszczególnieniem lokali i powierzchni użytkowej - w rozbiciu na poszczególne części , zawarty jest w zał. do SIWZ. Podane w załączniku powierzchnie są aktualne na dzień 25.01.2010r. W sytuacjach uzasadnionych , w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powierzchni administrowanej lokali mieszkalnych i użytkowych : a) zwiększenia powierzchni administrowanej wskutek weryfikacji pomiarów powierzchni lokali związanej z inwentaryzacją budynku, b) zmniejszenia powierzchni administrowanej wskutek wykupu lokali bądź wskutek weryfikacji pomiarów powierzchni lokali związanej z inwentaryzacją budynku, c) przekształcenia lokalu mieszkalnego w użytkowy bądź użytkowego w mieszkalny. oraz związanej z tym zmiany wynagrodzenia, co stanowi podstawę do stosownej zmiany umowy na podstawie aneksu . Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : Na dzień podpisania umowy i w okresie jej trwania Wykonawca musi dysponować : - powierzchnią biurową w Kaliszu pozwalającą na pełną obsługę lokatorów, - sprzętem i oprogramowaniem pozwalającym na automatyzację obsługi i przekazywanie danych Zamawiającemu również w formie elektronicznej. Wykonawca wyłoniony w przetargu zobowiązany jest do posiadania w okresie realizacji umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia wykonania całości ani części prac podwykonawcom.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 5 % wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do każdej części

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie przez co najmniej 6 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi/usług administrowania lub zarządzania nieruchomościami zabudowanymi - budynkami wielorodzinnymi lub lokalami mieszkalnymi w tych budynkach, o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż: . część 1 zamówienia : 30.000 m2 . część 2 zamówienia : 30.000 m2 . część 3 zamówienia : 25.000 m2 . część 4 zamówienia : 15.000 m2 Zamawiajacy oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia i dokumentu, o których mowa w pkt.III.4 . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : Wykonawca spełnia albo nie spełnia waunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą z licencją zarządcy nieruchomości, posiadającą ważną ( przynajmniej na dzień składania ofert) umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, potwierdzoną polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia, zawartą na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz.U.nr 207 poz.2114), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ; Zamawiajacy oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia i dokumentu, o których mowa w pkt.III.4 . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : Wykonawca spełnia albo nie spełnia waunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Kalisz al. Wolności 18 (pok.nr 14),Cena 13,69 zł (płatność w kasie Zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 7 - II piętro) Kalisz al. Wolności 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Administrowanie lokalami gminy w 69 budynkach wspólnot.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba lokali ogółem 1199, powierzchnia użytkowa lokali ogółem 55.600,77 m2, ilość budynków ogółem 69.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Administrowanie lokalami gminy w 94 budynkach wspólnot.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba lokali ogółem 1125, powierzchnia użytkowa lokali ogółem 58.788,42m2, ilość budynków ogółem 94.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Administrowanie lokalami gminy w 60 budynkach wspólnot.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba lokali ogółem 1064, powierzchnia użytkowa lokali ogółem 47.107,93m2, ilość budynków ogółem 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Administrowanie lokalami gminy w 37 budynkach wspólnot.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba lokali ogółem 479, powierzchnia użytkowa lokali ogółem 25.058,58 m2, ilość budynków ogółem 37.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.