eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja poszycia dachu budynku Przedszkola Nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Warszawa: Modernizacja poszycia dachu budynku Przedszkola Nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 445246 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346956 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja poszycia dachu budynku Przedszkola Nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację sekcji 1 i 2 dachu budynku Przedszkola Nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie (podział sekcji zgodnie z rys. nr 18 załączonym do Projektu budowlanego docieplenia budynku szkolonego przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie). Zakres robót polega na: -Demontażu istniejącej instalacji odgromowej, -Rozbiórce istniejącego pokrycia papowego, -Wykonaniu nowego poszycia dwuwarstwowego z pap termozgrzewalnych; -Montażu nowych obróbek blacharskich, -Uszczelnieniu przeciekających świetlików (wymiana obróbek blacharskich świetlików, wymiana płyt poliwęglanowych wraz z uszczelkami); -Wywozie zdemontowanych elementów na odległość 30 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 1.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie obejmującym modernizację poszycia dachu oraz wymianę instalacji odgromowej - załącznik nr 1 do SIWZ 3.Dokumentacja projektowa: 3.1.projekt budowlano wykonawczy w zakresie obejmującym modernizację poszycia dachu oraz wymianę instalacji odgromowej - załącznik nr 2 do SIWZ 3.2.przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca winien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. 2.Termin wykonania zamówienia oraz gwarancja: 2.1.Termin realizacji ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 16.11.2012 r. 2.2.Wymagany okres gwarancji: - Na wykonane roboty - 36 miesięcy - Na dostarczone i użyte materiały i urządzenia - zgodnie z gwarancjami udzielonymi przez producentów, jednak na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Okres rękojmi rozszerza się odpowiednio do okresu gwarancji. 3.Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom. 4.Zamawiający udostępnia w przedmiotowym postępowaniu SIWZ wraz z całą dokumentacją postępowania na stronie internetowej - www.ursynow.waw.pl. 5.Zamawiający nie zamierza w ramach niniejszego postępowania zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe REMKO Dorota Agnieszka Kopeć, ul. Stefana Żeromskiego 12a lok. 14, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289781,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226911,41

  • Oferta z najniższą ceną: 164569,36 / Oferta z najwyższą ceną: 370439,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.