To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Sosnowiec: Przeglądy, konserwacje i naprawy dźwigów wind znajdujących się w O/ZUS Sosnowiec oraz Inspektoratach.
Numer ogłoszenia: 445092 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410658 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec, ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2695012 do 15, faks 032 2662084.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy, konserwacje i naprawy dźwigów wind znajdujących się w O/ZUS Sosnowiec oraz Inspektoratach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z bieżącym sprawowaniem kompleksowego, pogwarancyjnego serwisu, konserwacji oraz napraw dźwigów wind znajdujących się w budynkach Oddziału ZUS w Sosnowcu oraz Inspektoratach. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania przeglądów, konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych, towarowych oraz platformy dla niepełnosprawnych znajdujących się w budynkach Oddziału ZUS w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1 i 1-Maja 25, oraz w podległych Inspektoratach w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kościuszki 48, Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 274 oraz Zawierciu przy ul. Blanowskiej 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALTEL S.C. Jacek Malinowski, Olgierd Uchnast, ul. Legionów 14/18, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148496,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86788,80
Oferta z najniższą ceną: 86788,80 / Oferta z najwyższą ceną: 101280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Jaworznie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku "C" Sądu Rejonowego w Czeladzi
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, STAPLERÓW, HEMOSTATYKÓW, JEDNORAZOWYCH WSZCZEPIALNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.