eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpadów zielonych z terenu miasta Sławkowa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Sławków: Świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpadów zielonych z terenu miasta Sławkowa.
Numer ogłoszenia: 44506 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 522064 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sławkowa, ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpadów zielonych z terenu miasta Sławkowa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia - ogólne informacje o przedmiocie zamówienia: powierzchnia miasta: 36,6 km2; liczba mieszkańców (na dzień 31.12.2012 r.): ogółem: 7077 osób, zameldowanych na stałe: 6940 osób, zameldowanych czasowo: 137 osób; długość sieci dróg publicznych w granicach administracyjnych miasta Sławkowa wynosi: 54 000 m - drogi gminne, 17 200 m - drogi powiatowe. a)przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu miasta Sławkowa (z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady): odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych, w tym odpadów zielonych, transport tych odpadów i ich składowanie. Przewidywane ilości odpadów na 2014 rok: Odpady mieszane w ilości: około 3.000 Mg rocznie, Odpady wysegregowane w ilości: Papier - około 94 Mg rocznie, Tworzywa sztuczne - około 30 Mg rocznie, Szkło - około 85 Mg rocznie, Metal - około 4 Mg rocznie, Odpady biodegradacyjne w ilości: około 350 Mg rocznie, Odpady ponadgabarytowe w ilości: około 28 Mg rocznie, Zużyty sprzęt RTV i AGD w ilości: około 7 Mg rocznie. Zamawiający nie zapewnia realizacji zamówienia w szacowanej ilości odpadów. Ilości i rodzaj odpadów odebranych z obszaru Gminy Sławków w latach 2011 i 2012 b)opróżnianie pojemników miejskich oraz pojemników z terenów posesji zamieszkałych oraz niezamieszkałych na odpady ogólne z terenu całego miasta: odbiór, wywóz i zagospodarowanie, z terenów publicznych oraz terenów posesji zamieszkałych oraz niezamieszkałych, odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach na nieczystości dla kontenerów ustala się obowiązek opróżniania wg harmonogramu (Załącznik Nr 10 oraz Załącznik nr 10A) oraz na każde zgłoszenie Zamawiającego, usunięcie odpadów zalegających obok pojemników podczas wykonywania usługi wywozu odpadów lub uprzątnięcie odpadów, powstałych w wyniku opróżniania pojemników, czyszczenie miejsc zaśmieconych przy załadunku odpadów, wystawienie pojemników z odpadami ze stanowisk kontenerowych oraz ich ustawienie w to samo miejsce po opróżnieniu, c)opróżnianie pojemników miejskich na odpady wyselekcjonowane z poszczególnych rejonów całego miasta i zagospodarowanie (tworzywo sztuczne, szkło, metal, papier, bioodpady): wywóz i zagospodarowanie z terenów publicznych odpadów wyselekcjonowanych wg harmonogramu (Załącznik Nr 9), usunięcie odpadów zalegających obok pojemników podczas wykonywania usługi wywozu odpadów, usunięcie odpadów wystawionych na stanowiska kontenerowe w workach czyszczenie miejsc zaśmieconych przy załadunku odpadów, wystawienie pojemników z odpadami ze stanowisk kontenerowych oraz ich ustawienie w to samo miejsce po opróżnieniu, Pojemniki na odpady wyselekcjonowane zapewnia Gmina Sławków. Pojemniki posiadają kolorystykę oraz trwałe i widoczne oznakowanie określające rodzaj gromadzonych odpadów, tj: niebieski - z przeznaczeniem na papier, zielony - z przeznaczeniem na szkło, żółty - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe czerwony - z przeznaczeniem na metal - w zabudowie wielorodzinnej, brązowy (pojemniki i worki) - z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne (bioodpady) w tym zielone, d)wyposażenie stanowisk kontenerowych w pojemniki: na odpady ogólne o pojemności: 0,12m3; 0,24m3; 1,1m3; KP-7 (wg. harmonogramu, Załącznik Nr 10) w terminie 3 dni od przekazania wykazu stanowisk kontenerowych i pojemników, mycie i odkażanie pojemników będących własnością Wykonawcy, w miejscu odbioru odpadów z częstotliwością gwarantującą ich utrzymanie w należytym stanie sanitarnym - co najmniej dwa razy w roku, bieżąca konserwacja, naprawa lub wymiana zniszczonych pojemników (będących własnością Wykonawcy), bieżące uzupełnianie brakujących pojemników na skutek kradzieży lub zniszczenia (wymiana i dostarczenie nowych pojemników odbywa się na koszt Wykonawcy), e)raz w miesiącu zorganizowanie selekcji odpadów w systemie workowym z odbiorem odpadów bezpośrednio z posesji zamieszkałych oraz niezamieszkałych objętych harmonogramem wywozu w pojemniki na makulaturę: obsługa mieszkańców Sławkowa z około 500 posesji zamieszkałych oraz niezamieszkałych w systemie segregacji workowej polegającej na zbiórce z terenu miasta w oznakowanych workach odpadów segregowanych w grupach asortymentowych: tworzywo sztuczne oraz opakowania wielomateriałowe - kolor żółty, szkło - kolor zielony, obsługa mieszkańców Sławkowa z około 500 posesji zamieszkałych oraz niezamieszkałych innych w systemie segregacji pojemnikowej, polegającej na zbiórce z terenu miasta w oznakowanych pojemnikach odpadów segregowanych w grupie asortymentowej: papier (pojemniki - kolor niebieski), odbiór odpadów segregowanych będzie dokonywany jeden raz w miesiącu, w każdy trzeci wtorek miesiąca, wyposażenie gospodarstw domowych objętych harmonogramem wywozu w worki na plastik, szkło, bioodpady oraz w pojemniki na makulaturę w terminie 3 dni od przekazania wykazu posesji objętych zbiórką selektywną na koszt Wykonawcy, bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie systemu doposażenia mieszkańców miasta deklarujących segregowanie odpadów, w pojemniki na makulaturę i worki na tworzywo sztuczne, bioodpady i szkło. f)odbiór i utylizacja odpadów wielkogabarytowych - 2 razy do roku. zebranie wszystkich odpadów zgromadzonych w okolicach stanowisk kontenerowych oraz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, uporządkowanie terenu w promieniu 10 m od miejsca zbiórki, wywóz zebranych odpadów na instalację przetwarzania odpadów, terminy odbioru odpadów będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, g)jeden raz w roku odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w czasie Akcji Sprzątania Świata, h)odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych jeden raz w miesiącu. Gminny Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych będzie wyposażony w: pojemnik na baterie rtęciowe i kadm.-niklowe, wykonany z PE-HD, pojemność 0,12 m3, 1 szt.; pojemnik na zużyte oleje, wykonany z metalu ocynk., pojemność 1,1 m3, 2 szt.; pojemnik na rozpuszczalniki, wykonany z metalu ocynk., pojemność 1,1 m3, 1 szt.; pojemnik na farby i lakiery, wykonany z tworzywa sztucznego, pojemność 0,66 m3, 1 szt.; pojemnik na aerozole, wykonany z PE-HD, pojemność 0,66 m3, 1 szt.; pojemnik na przeterminowane lekarstwa, wykonany z metalu, pojemność 0,12 m3, 1 szt.; pojemnik na środki ochrony roślin, wykonany z metalu ocynkowanego, pojemność 1,1 m3, 1 szt.; pojemnik na zużyte akumulatory, wykonany z metalu ocynkowanego, pojemność 1,1 m3, 1 szt.; pojemnik na zużyte świetlówki, wykonany z tworzywa sztucznych, pojemność 0,7 m3, 1 szt.; pojemnik na inne odpady występujące w regionie, wykonany z PE-HD, pojemność 1,1 m3, 1 szt. i)mechaniczne zamiatanie ulic miasta: zamiatanie ulic trzy razy w roku, dokładny termin ustala Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą, oczyszczenie ulic polegające na uprzątnięciu nieczystości z całej jezdni przy użyciu sprzętu mechanicznego, w szczególności śmieci zgromadzonych przy krawężnikach - zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SIWZ, sprzątanie mechaniczne winno się odbywać w sposób niepowodujący zapylenia najbliższego otoczenia, zebrane odpady należy wywieźć na instalację do przetwarzania odpadów, j)Wykonawca winien wykonać usługę w sposób rzetelny i estetyczny. W przypadku udokumentowanego nierzetelnego wykonania usługi, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usługi innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy, k)zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem wykonania zamówienia tj. poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. 2.Transport i odzysk odpadów: a)odzysk lub unieszkodliwianie zebranych odpadów komunalnych będzie odbywał się zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. oraz przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012, poz.391) wraz z przepisami wykonawczymi. b)przekazywanie odebranych, selektywnie zebranych odpadów komunalnych do istniejących instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, przystosowanych do segregacji i odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21), c)Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) zgodnymi z wymaganiami ochrony środowiska oraz Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego, przyjętego Uchwałą nr IV/25/1/2012 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 24 sierpnia 2012 r., w szczególności poprzez przekazywanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do istniejących w II regionie regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. W przypadkach, o których mowa w art. 35 ust 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 poz. 391 z późn. zm.) zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania można przekazać do instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania o statusie zastępczej, znajdującej się w II regionie gospodarki odpadami komunalnymi zgodnie z Uchwałą nr IV/32/9/2013 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 23 marca 2013 r. w sprawie zmiany uchwały Nr IV/25/2/2012 z dnia 24 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014 i zapewniającej osiągnięcie wymaganych przepisami prawa poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, uwzględniając najlepszą dostępną technikę i technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska oraz spełniającej wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 r. w sprawie mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz 1052). 3.Wykonawca zobowiązany jest do: dodatkowego odbioru odpadów komunalnych wymienionych w punkcie III., np. w okresach świątecznych/poświątecznych, z każdego punktu gromadzenia odpadów komunalnych, na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego. Dodatkowego odbioru odpadów należy dokonać w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Liczba odbiorów dodatkowych nie może przekroczyć 6 odbiorów w roku kalendarzowym z każdego punktu gromadzenia odpadów komunalnych. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia zmian do Harmonogramu, w przypadku zaistnienia sytuacji, której nie można było przewidzieć w czasie sporządzania SIWZ i podpisania umowy, np. tzw. siły wyższej itp. 4.W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek: a)odbioru każdej ilości odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia, b)dbioru każdej ilości pojemników/worków wystawionych przez właścicieli nieruchomości przed posesję (przy drodze dojazdowej do nieruchomości), c)odbioru odpadów w taki sposób, by w pojemnikach nie pozostawały odpady, d)odbioru odpadów komunalnych w godzinach: z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy: 6.00 - 18.00, przy czym z centrum miasta: 6.00 - 19.00, e)ponoszenia kosztów naprawy szkody wyrządzonej podczas wykonywania usługi, w tym m. in.: uszkodzenie chodnika, ogrodzenia, pojemnika, na zasadach określonych w przepisach ogólnych, f)przyjmowania i wyjaśniania skarg i reklamacji Zamawiającego, g)rozpatrywania skarg i reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, od daty ich wpłynięcia, h)powiadomienia Zamawiającego, o każdym przypadku załatwienia sprawy określonej w pkt 4 ust. f) - g) np. drogą e-mailową, pisemnie na adres Zamawiającego, i)prowadzenia monitoringu, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie przez okres min. 3 miesięcy i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach ich postojów, j)posiadania przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prawidłowej działalności gospodarczej, w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń odszkodowawczych Zamawiającego i osób trzecich. 5. W zakresie sprawozdawczości Wykonawca ma obowiązek: a)przekazywania Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych, w terminach i w zakresie określonym w z art. 9 n ust. 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. W przypadku niewywiązania się z powyżej wskazanego obowiązku, Wykonawca podlega karom pieniężnym określonym w art. 9x ust. 1 w/w ustawy, b)dokumenty wyszczególnione w punkcie 5. przekazywane będą w formie elektronicznej i papierowej. 6.Wymogi techniczne i sanitarne dotyczące pojazdów używanych do realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do: a)spełnienia wymagań określonych w przepisach ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zgodnie z art. 9d ust. 1 oraz ust. 2 oraz rozporządzeniu z dnia 11 stycznia 2013 r. Ministra Środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), b)posiadania pojazdów specjalistycznych, przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych z pojemników o pojemnościach wymienionych w punkcie III, c)zapewnienia, aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, d)odbierania i transportowania odpadów komunalnych zmieszanych pojazdami bezpylnymi i kontenerowymi, zgodnie z art. 61 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Transport odpadów wielkogabarytowych, odpadów umieszczonych w szczelnych workach plastikowych może odbywać się innymi pojazdami, e)dostosowania wielkości i rodzaju samochodów odbierających odpady do parametrów dróg (szerokości ulic) i gęstości zabudowy, f)zapewnienia w okresie realizacji przedmiotu umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, na poziomie nie mniejszym niż w ofercie, g)wyposażenia pojazdów w system: monitoringu umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie przez okres min. 3 miesięcy i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach ich postojów, Wykonawca zapewni Zamawiającemu bieżący podgląd monitoringu, przez sieć internetową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do upublicznienia monitoringu, h)wyposażenia pojazdów w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, i)zapewnienia właściwego stanu technicznego i sanitarnego użytkowanych pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych poprzez okresowe przeglądy i konserwacje pojazdów, j)przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi oraz prowadzenia stosownej dokumentacji, w szczególności wynikającej z zapisów rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2013 r., poz.122), k)zabezpieczenia miejsc magazynowania odpadów komunalnych przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, 7.Wymogi w zakresie bazy magazynowo - transportowej: Wykonawca zobowiązany jest: a)posiadać bazę magazynowo - transportową, która spełnia wymagania Rozporządzenia z dnia 11 stycznia 2013 r. Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), przepisów budowlanych, sanitarnych oraz ochrony środowiska, b)przestrzegać zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze. zm.) w zakresie informacji udostępnionych przez Zamawiającego na potrzeby realizacji usługi, c)zapewnić stały kontakt z Zamawiającym, przez wyposażone bazy w sprzęt i środki łączności (m.in. telefon, fax, itp.) niezbędne do prawidłowego i efektywnego wykonania przedmiotu zamówienia, d)umożliwić przedstawicielom Zamawiającego wstęp na teren bazy, celem kontroli realizacji warunków umowy, e)udostępnić na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów, związanych z realizacją przedmiotu umowy. 8.Wykonawca ma obowiązek: a)zapewnienia kontaktu z Zamawiającym, poprzez udostępnienie nr-u telefonu, e-maila, faxu w godzinach 7.00 - 22.00, b)uczestniczyć, na wezwanie Zamawiającego, w kontrolach w zakresie prawidłowości wykonania przedmiotu Umowy, c)przekazywać Zamawiającemu informacje o nieprawidłowościach lub zagrożeniach pojawiających się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a mogących mieć wpływ na jego prawidłową realizację, d)wykonywać przedmiot zamówienia bez względu na warunki atmosferyczne, e)dokonywać odbioru odpadów i ich transportu również w przypadkach, gdy dojazd do miejsc wskazanych w Załączniku nr 10 i Załączniku nr 10A jest utrudniony z powodu np. prowadzonych remontów dróg. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia w tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, f)po podpisaniu umowy oraz konsultacji z Zamawiającym, tworzenie kwartalnych harmonogramów wywozu odpadów w formie kalendarium...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.14.00 - Usługi zbierania papieru 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90.52.43.00 - Usługi usuwania odpadów biologicznych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90.92.00.00 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALBA Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Starocmentarna 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 775609,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 855360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 855360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 855360,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.