Chorzów: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku oraz ubezpieczenie pojazdów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, w zakresie następujących części:
Część nr 1 zadania - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
Część nr 2 zadania - Ubezpieczenie mienia
Część nr 3 zadania - Ubezpieczenie pojazdów
Numer ogłoszenia: 4449 - 2016; data zamieszczenia: 14.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.internetdsl.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku oraz ubezpieczenie pojazdów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, w zakresie następujących części: Część nr 1 zadania - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Część nr 2 zadania - Ubezpieczenie mienia Część nr 3 zadania - Ubezpieczenie pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie w zakresie następujących części zadania: Część nr 1 zadania - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w skład którego wchodzi: 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, 2) dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności. Część nr 2 zadania - Ubezpieczenie mienia, w skład którego wchodzi: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji/wandalizmu. Część nr 3 zadania - Ubezpieczenie pojazdów, w skład którego wchodzi: 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów ubezpieczonych pojazdów. Dokładny opis ryzyka oraz przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ. Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy współudziale brokera ubezpieczeniowego: Kancelaria Brokerska TASK Sp. z o.o. ul. Maronia 44, 41-506 Chorzów.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 3 Ustawy zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w okolicznościach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy, jednak nie więcej niż do wysokości 10% umowy podstawowej. Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące zakresu, wartości i ilości mienia będącego przedmiotem ubezpieczenia, a w szczególności: przekroczenie ewentualnego, wskazanego w treści oferowanej klauzuli automatycznego pokrycia środków trwałych limitu przyrostu wartości ubezpieczanego mienia, konieczność zawarcia stosownych ubezpieczeń dla pojazdów nabytych przez zamawiającego w okresie realizacji niniejszego zamówienia, uzupełnienie sumy ubezpieczenia po wypłacie odszkodowania. Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany, dotyczące zakresu odpowiedzialności cywilnej, a w szczególności:uzupełnienie sumy gwarancyjnej po wypłacie odszkodowania, podwyższenie limitu odpowiedzialności
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zamawiający żąda przedstawienia przez wykonawcę zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym, tj. na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej i spełniającej wymogi zgodnie z Ustawą o działalności ubezpieczeniowej z dnia 11 września 2015 (Dz.U z 2015 poz. Nr 1844)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zamawiający żąda przedstawienia w ofercie przetargowej oświadczenia wykonawcy: o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy; o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy; o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 10-11 ustawy; o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych; o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia wykonawcy zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ (2. i 3. strona Formularza ofertowego). 2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w myśl art. 36a ust. 1 dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca, który będzie korzystał w trakcie realizacji zamówienia z podwykonawców powinien ująć w Załączniku nr 1 do SIWZ [Formularz ofertowy - 2. strona] informację dla zamawiającego o częściach zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia publicznego oraz wypełnić Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga załączenia do oferty przetargowej dokumentów zawierających ogólne warunki ubezpieczenia Wykonawcy w zakresie ryzyk będących przedmiotem niniejszego zamówienia (w formie papierowej i na nośniku elektronicznym)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Zakres ubezpieczenia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Umowa z wybranym Wykonawcą (polisa ubezpieczeniowa) zostanie zawarta na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ i formularzu oferty. 2) Wszystkie zamawiane rodzaje ubezpieczeń zawierane będą na bazie wskazanych przez wykonawcę w ofercie ogólnych warunków ubezpieczenia wykonawcy, z korektami stosownymi do zakresu ubezpieczenia wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia oraz zaoferowanego zakresu ubezpieczenia wynikającego z wypełnionego przez wykonawcę Załącznika nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku zmiany ogólnych warunków przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia zastosowanie będą miały ogólne warunki, o których mowa w ust. 2 4) Do wykonania zamówień uzupełniających zastosowanie będą miały stawki efektywne wynikające ze złożonej w niniejszym postępowaniu oferty, z uwzględnieniem systemu -pro rata temporis, bez stosowania zasady składki minimalnej dla każdej polisy. 5) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tj.: a) zmiany terminu płatności, wysokości i liczby rat, b) zmiany dotyczącej terminu rozpoczęcia realizacji umowy - okresu ubezpieczenia z uwagi na procedurę odwoławczą, c) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, d) zmian organizacyjnych Stron Umowy, e) ubezpieczenia mienia od innych ryzyk, f) podwyższenia sum ubezpieczenia i limitów odpowiedzialności, g) włączenia do ubezpieczenia innych ryzyk, h) włączenia do ubezpieczenia dodatkowego mienia, i) wyłączenia z ubezpieczenia części mienia w związku z jego likwidacją, sprzedażą lub wyłączeniem z eksploatacji, j) zmiana sum ubezpieczenia wynikająca ze zmiany lub uaktualnienia wartości majątku zgłaszanego do ubezpieczenia, k) zmiana kwot składek w polisach w stosunku do wynikających z oferty wynikające ze zmiany sum ubezpieczenia. 6) Wszystkie zmiany muszą być dokonane z zachowaniem przepisu art. 144 Ustawy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl/przetargi-i-konkursy/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie drukowanej dostępna jest w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych znajdującym się w budynku administracji na II piętrze w pokoju nr 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: 41 - 500 Chorzów, ul. Strzelców Bytomskich 11 - SEKRETARIAT szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Remont Pawilonu Przyrodnika na terenie Parku Śląskiego S.A."
- "Kompleksowa organizacja imprezy pn: "Piknik rodzinny z okazji 20 lat Polski w Unii Europejskiej"
- "Konserwacja napędu wiatraka z Grzawy GPE-228 i rekonstrukcja skrzydeł - postępowanie II"
- MODERNIZACJA PLACU ZABAW NA TERENIE SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ "NAD RAWĄ"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej i sanitariatów w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 36
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Łeba
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU BYTOWSKIEGO
- "Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego oraz ubezpieczenie pojazdów Gminy Poniec"
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.