eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › PCZ/II-ZP/20/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Żnin: PCZ/II-ZP/20/2013
Numer ogłoszenia: 444900 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3031341 w. 181, faks 52 3031344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCZ/II-ZP/20/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach: Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku Grupa 2 - Strzykawki, strzykawki insulinowe Grupa 3 - Igły i kaniule Grupa 4 - Przyrządy do przetaczania płynów i aspirowania leków Grupa 5 - Strzykawki do pomp produkcji Ascor - AP31, AP12 Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku różny Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny, myjki, szczotki Grupa 8 - Sprzęt jednorazowego użytku na blok operacyjny Grupa 9 - Papiery medyczne Grupa 10 - Cewniki do dializy Grupa 11 - Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepukliny Grupa 12 - Zestaw do przedniej resekcji odbytnicy Grupa 13 - Worki ileostomijne i kolostomijne. Grupa 14 - Asortyment do aparatu SHAVER - typ GD665 firmy Aesculap Grupa 15 - Obłożenia jednorazowe Grupa 16 - Cewniki i dreny i inne Grupa 17 - Rurki intubacyjne Grupa 18 - Zamknięty system bezigłowy Grupa 19 - Asortyment do diatermii chirurgicznych Grupa 20 - Bielizna jednorazowa, osłony, i inne Grupa 21 - Fartuchy, serwety, i inne Grupa 22 - Zestaw porodowy i in. dla ratownictwa med Grupa 23 - Kanikula dotętnicza i pomiar ciśnienia metodą krwawą Grupa 24 - Rękawice diagnostyczne Grupa 25 - Rękawice specjalistyczne Grupa 26 - Rękawice ortopedyczne dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie, w czasie określonym na 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. Oferty w poszczególnych Grupach muszą być pełne - kompletne. Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 1, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 1, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 1..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - uPzp (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz musi wykazać, iż posiada koncesję zezwolenie lub licencję (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania) potwierdzająca, uprawnienia Wykonawcy do wykonywania czynności w zakresie przedmiotu zamówienia lub Oświadczenie Wykonawcy o braku obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, czego potwierdzeniem są certyfikaty (CE) i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP - Oświadczenie załączyć do oferty. Dotyczy Grupy 11 - Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepukliny - do oferty należy załączyć: - dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i Przedmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i użytkowania zgodnie z art. 52, 53, 54 Ustawy o wyrobach medycznych (Dz.U.04.93.896 z dnia 20 kwietnia 2004r.). Dotyczy Grupy 15 - Obłożenia jednorazowe, Grupy 20 - Bielizna jednorazowa, osłony, i inne oraz Grupy 21 - Fartuchy, serwety, i inne - do oferty należy załączyć: - dokumenty potwierdzające, że oferowane artykuły wykonane z włókniny spełniają normę EN 13795 (1-3) oraz są zgodne z Dyrektywą 93/42 EEC dla produktów medycznych: - katalogi, foldery, itp. (w j. polskim), potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z charakterystyką podaną przez Zamawiającego. Dotyczy: Grupy 24 - Rękawice diagnostyczne, Grupy 25 - Rękawice specjalistyczne oraz Grupy 26 - Rękawice ortopedyczne - do oferty należy załączyć: - po 1 parze rękawic dla każdej pozycji oferowanego asortymentu, w dowolnym rozmiarze. Wymagane próbki rękawic pozwolą Zamawiającemu na porównanie produktu oferowanego przez Wykonawcę z rzeczywiście dostarczanym w wyniku zawartej umowy. W/w próbki rękawic nie mają wpływu na wybór oferty, gdyż jedynym kryterium oceny ofert jest cena; - raporty badań laboratoryjnych producenta oferowanych rękawic, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z charakterystyką podaną przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: Formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w zakresie oferowanej Grupy. Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w zakresie oferowanej Grupy. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 uPzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Koncesja, zezwolenie lub licencja, lub Oświadczenie Wykonawcy o braku obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji wraz z uzasadnieniem - wg pkt. 4.1 lit. b) SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 uPzp a w stosunku do osób fizycznych Oświadczenie (Załącznik nr 4a do SIWZ) - wg pkt. 4.2 b) SIWZ. Aktualne zaświadczenie (Urząd Skarbowy) - wg pkt. 4.2 c) SIWZ. Aktualne zaświadczenie (ZUS) - wg pkt. 4.2 d) SIWZ Informacja dotycząca grupy kapitałowej, wg pkt 4.3 SIWZ - Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty dopuszczone są do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP - wg pkt. 4.4a)SIWZ. Dotyczy Grupy 11 - dokumenty wymienione w punkcie 4.4b) SIWZ. Dotyczy Grupy 15, Grupy 20, Grupy 21 - dokumenty wymienione w punkcie 4.4c) SIWZ. Dotyczy Grupy 24, Grupy 25, Grupy 26 - do oferty należy załączyć raporty badań laboratoryjnych oraz próbki rękawic - wg pkt. 4.4d) SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w budynku Dyrekcji Zamawiającego, adres jw..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.