eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › nadzór nad robotami w Stalowej Woli - "Inżynier kontraktu wraz z pomocą techniczną dla PIU (jednostki realizującej projekty)"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-30

POZYCJA 44483

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Stalowa Wola: nadzór nad robotami w Stalowej Woli - "Inżynier kontraktu wraz z pomocą techniczną dla PIU (jednostki realizującej projekty)" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, do kontaktów: Leszek Rogowski - Kierownik Zespołu ds. Przetargów PIU, ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. +48 15 8423411(centrala) wew. 307, fax +48 15 8421950 (centrala), e-mail: mzk@um.stalowawola.pl; piu@stalowawola.pl, www.mzk.stalowawola.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, Jacek Nowicki - Prezes Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. +48 15 8423411(centrala), 8421950 wew.304, fax +48 15 8421950 (centrala), e-mail: mzk@um.stalowawola.pl, www.mzk.stalowawola.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, Brygida Koszycka - sekretariat MZK Sp. z o.o., ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. +48 15 8423411(centrala), fax +48 15 8421950 (centrala), e-mail: mzk@um.stalowawola.pl; piu@stalowawola.pl, www.mzk.stalowawola.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, Leszek Rogowski - Z-ca Prezesa ds. Finansowych Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli - Kierownik Zespołu ds. Przetargów jednostki realizującej projekt (PIU), ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. +48 15 8423411(centrala), 8438187 (PIU), fax +48 15 8421950 (centrala), 8438187 (PIU), e-mail: mzk@um.stalowawola.pl; piu@stalowawola.pl, www.mzk.stalowawola.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór nad robotami w Stalowej Woli - "Inżynier kontraktu wraz z pomocą techniczną dla PIU (jednostki realizującej projekty)". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Kontrakt obejmuje zadania określone zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym w wymaganiami Międzynarodowej Federacji Inżynierów i Konsultantów FIDIC ("Warunki kontraktu na budowę" - czerwona książka - wydanie 1999 r., oraz "Warunki kontraktu na budowę z projektowaniem" - żółta książka - wydanie 1999 r.) dotyczącymi inżyniera kontraktu wraz z pomocą techniczną dla PIU (jednostki realizującej projekt). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: okręg rzeszowsko-tarnobrzeski. Kod NUTS: PL091. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.24.00 - Usługi mierzenia ilości Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.40.00 - Usługi mierzenia ilości 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu. Inżynier Kontraktu będzie obsługiwał cztery Kontrakty na roboty zlokalizowane w Stalowej Woli: 1. Kontrakt na roboty nr 01 - "Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w centrum miasta Stalowa Wola" - Kontrakt prowadzony zgodnie z FIDIC "Warunki kontraktu na budowę" -czerwona książka, 1999 2. Kontrakt na roboty nr 02 - "Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej oraz systemu kanalizacji deszczowej w dzielnicach Rozwadów, Charzewice, Piaski I i Piaski II w Stalowej Woli" - Kontrakt prowadzony zgodnie z FIDIC "Warunki kontraktu na budowę"-czerwona książka, 1999. 3. Kontrakt na roboty nr 03 - "Rozbudowa i modernizacja Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Stalowej Woli" - Kontrakt prowadzony zgodnie z FIDIC "Warunki kontraktu na budowę z projektowaniem"-żółta książka, 1999 4. Kontrakt na roboty nr 04 - "Budowa nowej Stacji Uzdatniania Wody w Stalowej Woli" - Kontrakt prowadzony zgodnie z FIDIC "Warunki kontraktu na budowę z projektowaniem"- żółta książka, 1999. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 50; data zakończenia: 31.12.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 50 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie: Fundusz Spójność oraz środki własne Zamawiającego. Płatności miesięczne - na warunkach określonych w Kontrakcie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie Konsorcjum w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późn. zm.). Wykonawca musi spełnić niżej podane warunki uczestnictwa oraz udokumentować ich spełnienie w sposób określony w p. III.2.1.1, III.2.1.2, III.2.1.3. A) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). B) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: i. w okresie ostatnich 3 lat (a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie), posiadać przeciętne zatrudnienie co najmniej 20 osób, w tym co najmniej 4 osób personelu kierowniczego; ii. posiadać następujące narzędzia i urządzenia: - siedem zestawów komputerowych z oprogramowaniem Microsoft Windows, Office, Project, w tym minimum jeden w oprogramowanie Autodesk AutoCAD lub oprogramowaniem kompatybilnym do wymienionych, - tel/ fax, - urządzenie kopiujące, - aparat fotograficzny cyfrowy, iii. Dysponować następującymi Ekspertami: 1. Ekspert kluczowy nr 1: Lidera Zespołu: Specjalista w zakresie zarządzania, nadzorowania i rozliczania Kontraktu posiadający: - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym min 5 lat na stanowisku kierowniczym; - wykształcenie wyższe techniczne - inż. uczelni technicznej w jednym z kierunków (inżynieria lądowa lub sanitarna, wydział elektryczny, organizacja i zarządzanie w budownictwie); - doświadczenie w zarządzaniu finansami i rozliczaniu projektów budowlanych a także związaną z tym sprawozdawczością i tworzeniem i składaniem raportów technicznych i finansowych; - doświadczenie w organizowaniu i kierowaniu projektami finansowanymi ze źródeł międzynarodowych, - doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników; - praktyczną dobrą znajomość procedur FIDIC ("czerwona książka" -Warunki Kontraktu na budowę" oraz "żółta ksiązka"- Warunki kontraktu na budowę z projektowaniem; 2. Ekspert kluczowy nr 2: Obmiarowiec posiadający: - Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach, wykonywaniu kosztorysów, zestawień kosztów i doświadczenie w kontroli kosztów; - Wykształcenie wyższe; - Umiejętność rozliczania robót budowlano-konstrukcyjnych i występujących w niewielkim zakresie w Projekcie robót drogowych; - Znajomość procedur FIDIC; 3. Ekspert kluczowy nr 3: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający: - Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym: a) min 5 lat jako inspektor nadzoru lub b) 3 lata jako inspektor nadzoru i 4 lata jako kierownik budowy lub c) 3 lata jako inspektor nadzoru i 4 lata jako projektant; - Wykształcenie wyższe techniczne - inż. budownictwa ogólnego lub innego kierunku o zbliżonym profilu nauczania; - Umiejętność nadzorowania i rozliczania robót budowlano-konstrukcyjnych i w niewielkim zakresie występujących w Projekcie robót drogowych, sporządzania obmiarów robót i kosztorysów; 4. Ekspert kluczowy nr 4: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych, posiadający: - Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym a) 5 lat jako inspektor nadzoru lub b) 3 lata jako inspektor nadzoru i 4 lata jako kierownik budowy lub c) 3 lata jako inspektor nadzoru i 4 lata jako projektant; - Wykształcenie wyższe techniczne - inż. inżynierii sanitarnej lub innego kierunku o zbliżonym profilu nauczania; - Umiejętność nadzorowania i rozliczania robót, sporządzania obmiarów robót i kosztorysów; 5. Ekspert kluczowy nr 5: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający: - Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym a) min 5 lat jako inspektor nadzoru lub b) 3 lata jako inspektor nadzoru i 4 lata jako kierownik budowy lub c) 3 lata jako inspektor nadzoru i 4 lata jako projektant; - Wykształcenie wyższe techniczne - inż. kierunku elektrycznego lub elektronicznego; - Umiejętność nadzorowania i rozliczania robót, sporządzania obmiarów robót i kosztorysów; - Znajomość systemów sterowania (w zakresie projektowania, instalowania i konstrukcji), automatyki i monitorowania urządzeń i instalacji w zakresie projektowania lub instalowania lub konstrukcji; 6. Ekspert kluczowy nr 6: Ekspert - Projektant, specjalista - technolog, posiadający: - Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym min 7 lat jako projektant w zakresie oczyszczalni ścieków oraz stacji uzdatniania wody; - Wykształcenie wyższe techniczne - inż. inżynierii sanitarnej lub innego kierunku o zbliżonym profilu nauczania; - Doświadczenie w zakresie projektowania instalacji technologicznych oczyszczania ścieków, zagospodarowywania osadów i gospodarki gazowej i technologii uzdatniania wody. iv: Wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od 3 lat należy wskazać prace za ten okres) co najmniej dwóch usług podobnych do niniejszego zamówienia . Przez usługę podobną należy rozumieć realizację kontraktu usługowego dotyczącego pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 10 000 000 PLN (bez VAT) każda w sektorze wodno-ściekowym -tj. modernizacja lub budowa lub rozbudowa oczyszczalni ścieków lub Stacji Uzdatniania Wody lub systemów kanalizacji sanitarnej lub systemów kanalizacji deszczowej lub sieci wodociągowej, w tym co najmniej jedna z nich musi być prowadzona na warunkach FIDIC i dotyczyć zadań współfinansowanych z funduszów UE ( ISPA/Spójność, Phare) oraz co najmniej jedna musi dotyczyć budowy lub rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości co najmniej QśrD pogody suchej = 15 000 m sześć./d. UWAGA: - przeliczeń walut należy dokonać według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. C) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: i. posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych: obrotów w kwocie minimum 3 000 000 PLN (bez VAT) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ii. posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 PLN iii. posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującego zakres czynności podobnych jak określony w niniejszym zamówieniu na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 PLN. UWAGA: - przeliczeń walut należy dokonać według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem; 2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku osób tj. Eksperta kluczowego nr 3: Inspektora Nadzoru - specjalisty w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, Eksperta kluczowego nr 4: Inspektora Nadzoru - specjalisty w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych oraz Eksperta kluczowego nr 5: Inspektora Nadzoru - specjalisty w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych w swoich specjalnościach określonych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane DZ.U.03.207.2016 z późniejszymi zmianami oraz posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego); 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a. osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b. spółką jawną - wspólnika; c. spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d. spółką komandytową - komplementariusza; e. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f. osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6. oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - informacja o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującego zakres czynności podobnych jak w niniejszym zamówieniu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego; - wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca; - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane usługi zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 194 - 165541 z dnia 05.10.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/042-07-bis. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.09.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na konto M.Z.K. Sp. z o.o. nr konta: Bank PEKAO S.A. I O/Stalowa Wola 09 1240 2799 1111 0000 3844 5770 lub wpłata w kasie M.Z.K. Sp.z.o.o. w Stalowej Woli ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Przedstawiciele Wykonawców - maksymalnie 2 osoby od każdego Wykonawcy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.09.2005, godzina 12:30, MZK Sp. z o.o. , ul. Komunalna 1, 37 - 450 Stalowa Wola, pokój Nr 9 ("Świetlica").

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie realizowane będzie w ramach Funduszu Spójności, na podstawie memorandum finansowego ISPA projekt nr 2003/PL/16/P/PE/042 podpisanego w dniu 10.12.2003r. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.