eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › aktualizacja rejestru ewidencji gruntów i budynków miasta Poznania prowadzonego w aplikacji Wega 2001



Ogłoszenie z dnia 2005-08-30

POZYCJA 44480

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: aktualizacja rejestru ewidencji gruntów i budynków miasta Poznania prowadzonego w aplikacji Wega 2001 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego Geopoz, do kontaktów: Szymon Jokiel, ul. Gronowa 20, pok. 817, VIII piętro, 61-655 Poznań, tel. 061 8271861, fax 061 8271882, e-mail: zampubl@geopoz.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 7. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktualizacja rejestru ewidencji gruntów i budynków miasta Poznania prowadzonego w aplikacji Wega 2001. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Aktualizacja rejestru ewidencji gruntów i budynków miasta Poznania prowadzonego w aplikacji Wega 2001. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasta Poznań, ul. Gronowa 20. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych Oryginalny kod CPV: 72.31.60.00 - Usługi analizy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.60.00 - Usługi analizy danych Oryginalny kod CPV: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 7. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Określone w 22 ust. 1 Pzp, dysponowanie min. 60 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z czego 38 osób (32 os + 4 os. kontrola + 2 kierowników) może pracować w systemie pracy wielozmianowej przy realizacji ww zlecenia w siedzibie zamawiającego przez cały okres jego realizacji, w tym 6 osób posiada wyższe wykształcenie geodezyjne oraz uprawnienia geodezyjne z zakresu 2, z których 2 osoby będą pełnić rolę kierownika, a pozostałe 4 osoby Specjalistów ds. kontroki oraz 8 osób posiadających uprawnienia geodezyjne z zakresu 2, wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat lub w okresie krótszym, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie min. 1 zamówienia o tożsamym charakterze do zakresu prac niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 900.000 zł brutto (tj. w dziedzinie modernizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków, zakładaniem baz danych ewidencji budynków, utworzeniem numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, integracją danych ewidencyjnych tj. części opisowej z częścią kartograficzną), posiadanie min. 5 stacji roboczych (komputerów zdolnych do obsługi aplikacji Wega 2001), które będą zainstalowane w siedzibie zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia, posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto oferty, wniesienie wadium, ustanowienie pełnomocnika dla podmiotów wspólnie występujących w postępowaniu, posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 500.000 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada Wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086, ze zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 51% termin realizacji - 49% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZG-FBZ/3410/16/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.10.2005. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 07.01.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.10.2005, godzina 12:30, Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego Geopoz, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, pok. 633, VI piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.