eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Kompleksowe usługi porządkowe w budynkach oraz sprzątanie posesji Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Łódź: Kompleksowe usługi porządkowe w budynkach oraz sprzątanie posesji Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 444724 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi , Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 63 57 700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi porządkowe w budynkach oraz sprzątanie posesji Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej: 1.1. Sprzątanie pomieszczeń w budynku głównym Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi al. Kościuszki 14, o łącznej powierzchni 5.122,75 m2, w tym: A. Sprzątanie codzienne (dni pracy Zamawiającego), a w przypadku trwania Dni Otwartych w Oddziale prace porządkowe wykonywane będą przez 7 dni w tygodniu - Zamawiający przewiduje w okresie trwania niniejszej umowy 2 tygodnie pracy w wydłużonym do 7 dni czasie, o czym będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem: a) powierzchni biurowej 2.122,25 m2, b) powierzchni komunikacyjnej 1.610,24 m2, c) powierzchni sanitarnej 134,34 m2, d) powierzchni techniczno-gospodarczej 121,91 m2, e) powierzchni socjalnej 192,12 m2. B. Sprzątanie 1 raz w miesiącu pomieszczeń techniczno-gospodarczych znajdujących się w piwnicy o łącznej powierzchni 941,89 m2. 1.2. Sprzątanie pomieszczeń w budynku ograniczonej strefy dostępu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi al. Kościuszki 14, o łącznej powierzchni 911,36 m2 w tym: A. Sprzątanie codzienne (dni pracy Zamawiającego): a) powierzchni biurowej 353,40 m2, b) powierzchni komunikacyjnej 294,50 m2, c) powierzchni sanitarnej 37,50 m2, d) powierzchni techniczno-gospodarczej 41,56 m2, e) powierzchni socjalnej 50,90 m2. B. Sprzątanie 1 raz w miesiącu: powierzchni techniczno-gospodarczej 133,50 m2. 1.3. Sprzątanie pomieszczeń w budynku bazy transportowej Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi ul. Pojezierska 90a o łącznej powierzchni 79,76 m2 wykonywane raz w tygodniu w tym: a) powierzchni biurowej 45,40 m2 b) powierzchni komunikacyjnej 9,86 m2 c) powierzchni sanitarnej 24,50 m2 1.4. Sprawowanie codziennej obsługi serwisowej (w dni pracy Zamawiającego). 1.5. Okresowe prace porządkowe, według ustalonego zakresu robót i częstotliwości. 1.6. Doraźne sprzątanie pomieszczeń po zakończonych pracach remontowo-budowlanych i awariach. Zakres prac porządkowych ustalony będzie oddzielnym zleceniem. 1.7. Sprzątanie posesji Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi przy al. Kościuszki 14 o powierzchni 1861 m2, wykonywane codziennie w godzinach od godz. 5,00 rano w wymiarze 6,0 godzin dziennie, a w zimie w zależności od warunków atmosferycznych, a w szczególności od intensywności opadów śniegu przez 24 godziny na dobę przez pracowników w liczbie zapewniającej dokładne usunięcie śniegu i złożenie w pryzmy oraz oczyszczenie całej posesji jak również wywiezienie spryzmowanego śniegu, nagromadzonego na terenie dziedzińca i chodników wokół Oddziału w Łodzi al. Kościuszki 14. 1.8. W okresie letnim pielęgnacja zieleni w tym: koszenie trawy i drobne prace ogrodnicze na terenie posesji bazy transportowej Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90a o powierzchni 3280 m2, wykonywane raz w miesiącu. W okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzenia z wyżej wymienionych powierzchni, posypywanie ich chlorkiem magnezu i piaskiem stosownie do potrzeb. Wszystkie prace wykonywane będą zgodnie ze Szczegółowym zakresem rzeczowym usługi, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu a w przypadku świadczeń okresowych lub ciąłych również wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch usług utrzymania porządku i czystości w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni minimum 4.000 m2 każda, świadczona przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 tysięcy PLN ( słownie złotych: dwieście tysięcy)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi 90-950 Łódź, al. Kościuszki 14, pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi 90-950 Łódź, al. Kościuszki 14 (Biuro przepustek pok. nr 1 na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.