eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Artystyczno - Projektowych przy ul. Legionów 35 w Tarnowskich Górach na cele administracyjno - biurowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-20

Tarnowskie Góry: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Artystyczno - Projektowych przy ul. Legionów 35 w Tarnowskich Górach na cele administracyjno - biurowe
Numer ogłoszenia: 44449 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18173 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Artystyczno - Projektowych przy ul. Legionów 35 w Tarnowskich Górach na cele administracyjno - biurowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Artystyczno - Projektowych przy ul. Legionów 35 w Tarnowskich Górach na cele administracyjno - biurowe UWAGA: Budynek przy ul. Legionów 35 w Tarnowskich Górach jest wpisany indywidualnie do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr A/1481/92 wydanej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach w dniu 6 sierpnia 1992 roku, zdefiniowanego jako Zespół pałacowo-parkowy dawnego zarządu dóbr hrabiów Henckel von Donnersmarck w Tarnowskich Górach. 2. Zakres przedmiotowy zamówienia: 1) przebudowa istniejącej toalety na parterze na toaletę damską z przedsionkiem, pomieszczenie techniczne (serwerownia) i korytarz, na którą składa się: a) przebudowa ścian działowych, b) budowa komina z kanałami wentylacji grawitacyjnej i wentylacji mechanicznej wyciągowej, c) montaż nowych drzwi , d) montaż wewnętrznej żaluzji antywłamaniowej w pomieszczeniu technicznym, e) malowanie sufitów, ścian, krat i okien, f) wymiana tynków i okładzin z płytek ceramicznych ścian i podłóg, g) wymiana instalacji elektrycznych i sanitarnych, 2) zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń nr 2,3 i 5 na parterze i piętrze, na którą składa się: a) budowa komina z kanałami wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach nr 3 i 5, b) wymiana drzwi, c) remont i renowacja istniejących posadzek z parkietu dębowego, d) wykonanie napraw tyków ścian i sufitów, e) malowanie sufitów i ścian, f) wymiana instalacji elektrycznych i sanitarnych. 3. Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w: 1) dokumentacji projektowej pod nazwą: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Artystyczno - Projektowych przy ul. Legionów 35 w Tarnowskich Górach na cele administracyjno - biurowe (załącznik nr 8 do SIWZ), 2) przedmiarze robót (załącznik nr 9a ÷ 9d do SIWZ), 3) STWiOR (załącznik nr 10 do SIWZ). 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową i projektową, przedmiar robót, STWiOR oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWiOR stanowią załączniki nr 8, 9a - 9d, 10 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, 2) Wykonawca jest zobowiązany do: a) wygrodzenia od części czynnej obiektu, części w której realizowane są prace i wyznaczenie stref niebezpiecznych, b) urządzenia bezpiecznych wyjść i przejść, c) urządzenia składowisk materiałów do montażu i materiałów z demontażu, d) należytego zabezpieczenia terenu i miejsc na których prowadzone będą roboty, e) systematycznego porządkowania miejsc wykonania robót, f) wykonania niezbędnych prób, badań i odbiorów, g) zagospodarowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późniejszymi zmianami), h) zabezpieczenia terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, i) po zakończeniu robót uporządkowania miejsca (terenu) wykonywania robót, j) naprawienia wszelkich uszkodzeń i szkód, które wystąpiły w trakcie prowadzenia robót, k) prowadzenia robót budowlanych w sposób umożliwiający stałe i bezpieczne korzystanie z sal lekcyjnych i pomieszczeń, znajdujących się poza obszarem przebudowy, przez użytkowników Zespołu Szkół Artystyczno - Projektowych w Tarnowskich Górach. 3) Wykonawca ponosi koszty zagospodarowania placu budowy (w szczególności: zabezpieczenie warunków sanitarno-higienicznych dla pracowników, przyłącza robocze wody i energii elektrycznej - w tym koszty wykorzystanych mediów), 4) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność ich wykonania z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2013, poz. 1409, z późn. zm.), zwaną dalej PB, i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową i STWiOR, 5) prace przy realizacji zamówienia będą prowadzone pod kierownictwem kierownika budowy Wykonawcy, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia wymagane PB, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz, który musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37c, z zastrzeżeniem art. 37g, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o ochronie zabytków, 6) kierownik budowy przed rozpoczęciem robót złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) dla wbudowanych materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 PB), 2) Zamawiający dopuszcza uwzględnienie przez Wykonawcę w składanej ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, w stosunku do wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w STWiOR posiadających jednak parametry techniczne założone przez projektanta (w takim przypadku do oferty należy dołączyć informację o uwzględnieniu w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych wraz z kartami informacyjnymi (karty techniczne, certyfikaty, aprobaty, inne) wyrobu lub produktu wydanych przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych), 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy (słownie: trzydzieści sześć miesięcy), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, za wyjątkiem gwarancji na urządzenia, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów, które winny wynosić minimum 2 lata. Gwarancje na urządzenia udzielone przez producenta będą liczone od dnia podpisanego przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STIMO Niedzielski Sp. J., ul. Sikorskiego 11A, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142235,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153910,44

  • Oferta z najniższą ceną: 153910,44 / Oferta z najwyższą ceną: 288292,07

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.