eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Wykonanie i doposażenie placów zabaw w trybie zaprojektuj - wybuduj na terenie Gminy Międzyrzecz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Międzyrzecz: Wykonanie i doposażenie placów zabaw w trybie zaprojektuj - wybuduj na terenie Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 444498 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305305 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i doposażenie placów zabaw w trybie zaprojektuj - wybuduj na terenie Gminy Międzyrzecz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących placów zabaw w typie zaprojektuj i wybuduj: 3.1.1 Zadanie 1 - utworzenie placu zabaw przy ul. Malczewskiego w Międzyrzeczu - działka gruntu o nr ewidencyjnym 799/19, 799/20 obręb geodezyjny Międzyrzecz 2 3.1.2 Zadanie 2 - doposażenie placów zabaw w m. Bukowiec - działka gruntu o nr ewidencyjnym 74/5, Pniewo - działka gruntu o nr ewidencyjnym 381/11, i Żółwin - działka gruntu o nr ewidencyjnym 188/5, Święty Wojciech działka gruntu o nr ewidencyjnym 242/2. 3.2. Zamówienie obejmuje zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych zgodnie z wcześniej wykonaną własną (Wykonawcy) koncepcją zagospodarowania terenu na placach zabaw na terenach komunalnych Gminy Międzyrzecz oraz wykonaną własną (Wykonawcy) dokumentacją projektową, w związku z czym w skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 3.2.1. wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym w ciągu do 2 tygodni od podpisania umowy koncepcji zagospodarowania terenu każdego z nowych i doposażanych placów zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF osobno dla każdego placu zabaw; 3.2.2 na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji w ciągu do 2 tygodni sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF osobno dla każdego placu zabaw dla realizacji placów zabaw opisanych w pkt. 3.1.1 i 3.1.2, zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w imieniu Gminy Międzyrzecz na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej utworzenia i doposażenia placów zabaw do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) oraz uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu w terminie krótszym niż 30 dni od daty zgłoszenia. 3.2.3. wykonanie dostawy i montażu nowych urządzeń zabawowych wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA na terenach nowych i doposażanych placów zabaw wraz z wykonaniem powierzchni piaszczystej jako powierzchni bezpiecznej pod i wokół posadowionych urządzeń zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176 i PN-EN 11177. 3.2.4. Dostarczenie dokumentacji od producenta o dostarczonych i posadowionych w gruncie urządzeniach zabawowych; 3.2.5. Powykonawcza deklaracja Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w pkt.3.2.3. wszystkich urządzeń zabawowych po ich zamontowaniu; 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym dotyczącym utworzenia placu zabaw przy ul. Malczewskiego w Międzyrzeczu oraz Programem funkcjonalno-użytkowym doposażenia wiejskich placów zabaw na terenie Gminy Międzyrzecz stanowiącym załącznik nr 9 i 10 do niniejszej SIWZ; 3.4. Wykaz placów zabaw objętych przedmiotem zamówienia oraz wykaz pożądanych przez Zamawiającego urządzeń zabawowych, znajduje się w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 i 10 do niniejszej SIWZ; 3.5. Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.5.1. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na nowych i doposażanych placach zabaw dla dzieci muszą spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, a także spełniać wymogi norm polskich i UE: a) PN-EN 1176-1:2009; b) PN-EN 1176-2:2009; c) PN-EN 1176-3:2009; d) PN-EN 1176-5:2009; e) PN-EN 1176-6:2009; f) PN-EN 1176-7:2009; g) PN-EN 1176-10:2009; h) PN-EN 1177:2009. 3.5.2. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe; 3.5.4. Urządzenia muszą być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń dzieci; 3.5.5. Urządzenia muszą być zamocowane w gruncie zgodnie z zaleceniami producenta; 3.5.6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programu funkcjonalno - użytkowego, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego urządzenia zabawowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego; 3.5.7. Otoczenie urządzeń musi mieć strefy ochronne bezpieczeństwa wykonane zgodnie z opisami przy atestach dla poszczególnych typów urządzeń; 3.5.8. Wszystkie urządzenia muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa, norm EN i PN oraz przepisów Prawa Budowlanego; 3.6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia, ponieważ zamieszczone wycinki mapek nie uwzględniają złożoności terenów placów zabaw. 3.7. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łącznie cenę prac projektowych, robót budowlanych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i SIWZ, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 3.8.1. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 3.8.2. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 3.8.3 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe, b) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy, c) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP, d) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, e) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 3.9 Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 3.10 Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 3.11 Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz rękojmi za wady robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.53.51.00 - Huśtawki 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Na realizację zadania nr 1 złożono wniosek o współfinansowanie zadania w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - utworzenie placu zabaw przy ul. Malczewskiego w Międzyrzeczu - działka gruntu o nr ewidencyjnym 799/19, 799/20 obręb geodezyjny Międzyrzecz 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J&S WAWRZYNIAK, ul. Przybrzeżna 17, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31745,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43668,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40836,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69631,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - doposażenie placów zabaw w m. Bukowiec - działka gruntu o nr ewidencyjnym 74/5, Pniewo - działka gruntu o nr ewidencyjnym 381/11, i Żółwin - działka gruntu o nr ewidencyjnym 188/5, Święty Wojciech działka gruntu o nr ewidencyjnym 242/2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J&S WAWRZYNIAK, ul. Przybrzeżna 17, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25374,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31331,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31331,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68756,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.