eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie eksploatacji i konserwacji piaskowników i separatorów na terenie miasta Olsztyn w 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Olsztyn: Wykonanie eksploatacji i konserwacji piaskowników i separatorów na terenie miasta Olsztyn w 2008r.
Numer ogłoszenia: 44441 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie eksploatacji i konserwacji piaskowników i separatorów na terenie miasta Olsztyn w 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie eksploatacji i konserwacji piaskowników i separatorów na terenie miasta Olsztyn w 2008r. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1) Czyszczenie piaskowników, w zakresie: - usunięcie piasku wraz z wywiezieniem 2 x w roku; - wykoszenie terenu i karczowanie samosiejek w obrębie piaskowników 3 x w roku; - konserwacja i drobne remonty ogrodzeń piaskowników; - pomalowanie barierek ochronnych przy komorach piaskowników. Łączna powierzchnia piaskowników przewidzianych do czyszczenia w zakresie przetargu wynosi ok. 11 000 m2. 2) Czyszczenie separatorów, w zakresie: - czyszczenie żaluzji, usunięcie zanieczyszczeń z separatora; - wywiezienie zanieczyszczeń w miejsce utylizacji z zachowaniem odpowiednich wymogów; - wykoszenie terenu w obrębie separatorów 3x w roku. Szczegółowy zakres prac określony jest w specyfikacji zmówienia, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.40.00 - Usługi gospodarki ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.500,- PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę dotyczącą czyszczenia i/lub konserwacji piaskowników i/lub separatorów i/lub innych urządzeń wytwarzających odpady niebezpieczne, o wartości, co najmniej równej kwocie 70.000,- zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 39 z 2007r. poz.251 ze zm.), tj.: a) aktualne pozwolenia na wytwarzanie odpadów powstających w trakcie funkcjonowania separatorów i piaskowników, o kodach: 130501 - odpady stałe z piaskowników i z odwadnianiem olejów w separatorach 130502 - szlamy z odwadnianiem olejów w separatorach 130503 - szlamy z kolektorów 130506 - olej z odwadniania olejów w separatorach 130507 - zaolejona woda z odwadniania olejów w separatorach 130508 - mieszanina odpadów z piaskowników i woda z odwodnienia olejów w separatorach, b) aktualną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawcę, który będzie wykonywał część zamówienia publicznego, do wykonywania której ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 4) dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane. 5) aktualne pozwolenia na wytwarzanie odpadów powstających w trakcie funkcjonowania separatorów i piaskowników, o kodach: 130501 - odpady stałe z piaskowników i z odwadnianiem olejów w separatorach 130502 - szlamy z odwadnianiem olejów w separatorach 130503 - szlamy z kolektorów 130506 - olej z odwadniania olejów w separatorach 130507 - zaolejona woda z odwadniania olejów w separatorach 130508 - mieszanina odpadów z piaskowników i woda z odwodnienia olejów w separatorach 6) aktualną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy SIWZ można otrzymać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II1 pok. 402..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.04.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - należy złożyć pełnomocnictwo. 3. .Znak: ZP.a.3410-22/08 4.Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.03.2008r. o godz. 13.00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.