eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › ZAGOSPODAROWANIE NA CELE REKREACYJNO - WYPOCZYNKOWE TERENU WZDŁUŻ RZEKI SKORYNI W TWARDOGÓRZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Twardogóra: ZAGOSPODAROWANIE NA CELE REKREACYJNO - WYPOCZYNKOWE TERENU WZDŁUŻ RZEKI SKORYNI W TWARDOGÓRZE
Numer ogłoszenia: 444346 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra , ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.twardogora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE NA CELE REKREACYJNO - WYPOCZYNKOWE TERENU WZDŁUŻ RZEKI SKORYNI W TWARDOGÓRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj pn.: Zagospodarowanie na cele rekreacyjno - wypoczynkowe terenu wzdłuż rzeki Skoryni w Twardogórze obejmujące między innymi: 1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej celem uzyskania pozwolenia na budowę, ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy, organom budowlanym + 2 egz. dla Zamawiającego, 2. Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej szczegółowej celem realizacji prac, ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy + 4 egz. dla Zamawiającego, 3. Opracowanie przedmiaru robót i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz., 4. Geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna, 5. Inwentaryzację zieleni istniejącej, 6. Roboty ziemne, niwelacyjne i rozbiórkowe obejmujące m.in.: demontaż urządzeń istniejącego placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Wielkopolskiej i przewiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, wycinka krzewów i drzew o złym stanie sanitarnym, niwelacja terenu w miejscach projektowanych obiektów i ciągów komunikacyjnych, rekultywacja całości terenu poprzez wyrównanie nierówności m.in. zaoranie terenu, uzupełnienie nierówności humusem, wysianie trawy, uporządkowanie terenu (zebranie śmieci, rozplantowanie lub wywóz nadmiaru ziemi). 7. Regulacja koryta rzeki obejmująca m.in. oczyszczenie koryta rzeki, oskarpowanie i umocnienie brzegów rzeki okładzinami betonowymi (płyty typu JUMBO), zakrycie części koryta rzeki elementami żelbetonowymi na odcinku o długości ok. 35mb. 8. Zaprojektowanie oraz wykonanie ciągów pieszo - rowerowo - joggingowych o nawierzchni mineralnej o szer. ok. 2m (kolorystyka szaro-piaskowa) obejmujące niwelację terenu, wykonanie podbudowy kamiennej 0-31,5mm (gr. 12cm), warstwy dynamicznej 0-16mm (gr. 5cm), warstwy ścieralnej (gr. 3cm), oraz placu reprezentacyjnego o nawierzchni z kostki granitowej szarej na podbudowie z kruszywa łamanego zamkniętej obrzeżami trawnikowymi. 9. Zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych dla samochodów (1 parking od strony ul. Wielkopolskiej na 5 stanowisk postojowych, 1 parking od strony ul. Wojska Polskiego na 6 stanowisk postojowych) z płyt ażurowych betonowych typu MEBA zamkniętymi krawężnikami na ławie betonowej oraz obrzeżami trawnikowymi betonowymi). 10. Elementy małej architektury (urządzenie) - ławki z oparciem (odlew z drewnianym odeskowaniem), kosze na odpadki z popielniczką, tablice/gabloty (edukacyjno - informacyjne zamykane), mostki o konstrukcji drewnianej (5 szt.), stojaki rowerowe jednostronne metalowe/odlewane zakotwione do podłoża. 11. Place zabaw o pow. ok. 300m2, urządzenia i wyposażenie o konstrukcji metalowej obejmujące urządzenia zabawowe wielofunkcyjne (zjeżdżalnia, schody, drabinka, domek), bujaki sprężynowe (2 szt.) huśtawkę wagową (1 szt.) urządzenia zgodne z normą EN 1176, nawierzchnia bezpieczna na placu zabaw 32mm zgodnie z normą EN 1177, ogrodzenia placu zabaw płotkiem o wys. 110cm z furtką wejściową z samodomykaczem od strony płn.- wsch., pozostała część wygrodzona koszami gabionowymi. 12. Urządzenia terenowe (rekreacyjne) ścieżka zdrowia obejmująca m.in. drabinkę skośną, równoważnię na sprężynę, poręcze, przeskoki, drążki akrobatyczne, slalom, trampolina terenowa. 13. Tor do gry w bule, nawierzchnia mineralna, w tym podbudowa 0-31,5mm (gr. 12cm), warstwa dynamiczna 0-16 typu (gr. 5cm) i warstwa wierzchnia (gr. 3cm), obrzeża betonowe wym. 4x15m. 14. Nasadzenie zieleni wysokiej, średniej i niskiej pełniącej rozmaite funkcje: drzewa soliterowe, wielokrotnie szkółkowane w procesie produkcji, formy pienne (m.in. drzewa gatunku lipa, klon, grab pospolity, dąb czerwony), krzewy formowane i buforowe (m.in. irga błyszcząca, bez czarny, kalina koralowa, leszczyna, wierzba purpurowa), roślinność okrywowa i byliny, trawy ozdobne, trawniki i łąki kwietne oraz pielęgnacja nasadzonej zieleni w okresie realizacji zamówienia. 15. Wykonanie oświetlenia terenu tj. ułożenie linii energetycznej zasilającej oraz montaż słupów oświetlenia parkowego (stylowego) w kolorze grafitowym (wys. 3,5 - 4m) oraz opraw z żarówkami metalohalogenowymi o mocy 70W/szt., badania i pomiary. 16. Inne prace wynikające z programu funkcjonalno użytkowego, uzgodnień, dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i przepisów dotyczących zagospodarowania terenu. Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany jest za pomocą programu funkcjonalno użytkowego Zagospodarowanie na cele rekreacyjno - wypoczynkowe terenu wzdłuż rzeki Skoryni w Twardogórze, który stanowi załącznik do SIWZ. Ponadto w ramach zamówienia do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie: Przejęcie od Zamawiającego placu budowy, Organizacja i zabezpieczenie ruchu drogowego, Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich, Geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna, Roboty przygotowawcze, Roboty ziemne, Odtworzenie nawierzchni dróg, Wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia i stosowania w budownictwie, Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Prace porządkowe i zabezpieczające, Wykonywanie obowiązków Gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie, Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, Ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.24.65.10 - Roboty budowlane w zakresie deptaków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 25.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP, 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub będą dysponować takowymi osobami i wówczas przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), w szczególności posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w zakresie: 3.1 projektowania w specjalności architektonicznej w zakresie architektury krajobrazu, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, 3.2 projektowania w specjalności konstrukcyjno budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, 3.3 projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, 3.4 kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty odbioru częściowego lub końcowego i otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z protokołem odbioru podpisanego przez obie strony oraz posiadają środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 i ustawy PZP, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Podpisany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (należy podpisać i opieczętować każdą stronę wzoru umowy). 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Świadectwo wizytacji terenu, na którym będą realizowane roboty wg załącznika nr 6 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z dokumentacją, o której mowa w rozdziale 3 niniejszej SIWZ wg załącznika nr 7 do SIWZ. 7. Kalkulacja ceny ryczałtowej z rozbiciem na elementy wyszczególnione w załączniku nr 9 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 8. Proponowany przez Wykonawcę harmonogram realizacyjny zadania (tygodniowy) uwzględniający termin realizacji w rozbiciu na elementy wyszczególnione w załączniku nr 9 do SIWZ wg załącznika nr 8 do SIWZ. 9. Wypełniona karta gwarancyjna wg załącznika nr 10 do SIWZ. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykaz osób, o których mowa w rozdziale 5 pkt 5.4 SIWZ, a którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego (załącznik nr 4 do SIWZ). b) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdziale 5 pkt 5.3 SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. c) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.twardogora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Pokój nr 10 - Biuro Obsługi Petenta, Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.