eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Wywóz nieczystości bytowo-komunalnych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie oraz omiatanie chodników i utrzymanie terenów zielonych w obrębie tych nieruchomości.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Złotów: Wywóz nieczystości bytowo-komunalnych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie oraz omiatanie chodników i utrzymanie terenów zielonych w obrębie tych nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 444252 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie , al. Piasta 15a, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2632777, faks 067 2632777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgl.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości bytowo-komunalnych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie oraz omiatanie chodników i utrzymanie terenów zielonych w obrębie tych nieruchomości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu nieczystości bytowo-komunalnych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie oraz omiatanie chodników i utrzymanie terenów zielonych w obrębie tych nieruchomości. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. ZADANIE NR 1 Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 1 są: 1) usługi wywozu nieczystości - wraz z dzierżawą pojemników - z gospodarstw domowych budynków administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami z terenu miasta Złotowa przynajmniej jeden raz w tygodniu (szczegółowy wykaz budynków wraz z częstotliwością usług stanowi zał. nr 1 do Umowy). 2) usługi wywozu nieczystości stałych luzem na zorganizowane wysypisko wg zlecenia Zamawiającego, z miejsc przez niego wytypowanych. ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 2 są następujące usługi: 1) omiatanie chodników wraz z wywozem nieczystości stałych na zorganizowane wysypisko śmieci, częstotliwość świadczenia usług na podstawie zał. nr 2 do Umowy; 2) w okresie zimowym odgarnianie śniegu oraz likwidacja gołoledzi z chodników, tzw. akcja zimowa; 3) utrzymanie zieleni w obrębie nieruchomości, na których usytuowane są budynki administrowane przez MZGL w okresie od 1 kwietnia do 31 października, a w pozostałym okresie roku utrzymanie czystości na terenach zielonych - wykaz powierzchni terenów zielonych wg zał. nr 3 do Umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.31.00-7, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla Zadania nr 1 w wysokości: 5 200,00 zł., słownie: pięć tysięcy dwieście 00/100 2) dla Zadania nr 2 w wysokości: 3 800,00 zł., słownie: trzy tysiące osiemset 00/100.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta Złotowa na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub udokumentowane zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia. Wymagane jest złożenie dokumentów. Ocena spełniania warunku: na zasadzie spełnia/niespełna. - warunek wymagany dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE NR 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi w zakresie wywozu nieczystości bytowo-komunalnych stałych, przy czym każda z nich wykonywana była nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy. Ponadto zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna z tych usług zakresem ilościowym odpowiadała przedmiotowi zamówienia i obejmowała min. 2500 osób. ZADANIE NR 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie utrzymania czystości ulic, chodników i terenów zielonych w wymiarze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (minimalna powierzchnia omiatanych chodników = 8000 m2; minimalna powierzchnia terenów zielonych = 5500m2) Sposób oceny spełnienia warunku: złożony wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku na zasadzie spełnia/ niespełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego szczegółowo opisanego w SIWZ. Sposób oceny spełnienia warunku: złożony wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Ocena spełniania warunku na zasadzie spełnia/ niespełnia. - warunek wymagany dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, szczegółowo opisanymi w SIWZ. Sposób oceny spełnienia warunku: złożony wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia. - warunek wymagany dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest złożenie dokumentu. Ocena spełniania warunku: na zasadzie spełnia/niespełna. - warunek wymagany dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarto we wzorach umów, które stanowią załączniki nr 10 oraz 10a do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a) zmiany ilości osób wykazanych w zał. nr 1 do Umowy - raz na kwartał zamawiający będzie aktualizował ilość osób i pisemnie powiadamiał wykonawcę o tym fakcie; b) zmiany ilości nieruchomości wykazanych w zał. nr 1, 2 oraz 3 do Umowy - w przypadku wyodrębnienia się nowych wspólnot mieszkaniowych. Zmiana zakresu wymaga uzgodnień stron na piśmie - na podstawie § 1 ust.2 i 3 wzorów umów stanowiących załączniki nr 10 i 10a do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgl.com.pl oraz www.bip.zlotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Lokalami, al. Piasta 15a 77-400 Złotów, pokór nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Lokalami, al. Piasta 15a 77-400 Złotów, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu nieczystości bytowo-komunalnych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 1 są: 1) usługi wywozu nieczystości - wraz z dzierżawą pojemników - z gospodarstw domowych budynków administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami z terenu miasta Złotowa przynajmniej jeden raz w tygodniu (szczegółowy wykaz budynków wraz z częstotliwością usług stanowi zał. nr 1 do Umowy). 2) usługi wywozu nieczystości stałych luzem na zorganizowane wysypisko wg zlecenia Zamawiającego, z miejsc przez niego wytypowanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi omiatania chodników i utrzymania terenów zielonych w obrębie nieruchomości administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 2 są następujące usługi: 1) omiatanie chodników wraz z wywozem nieczystości stałych na zorganizowane wysypisko śmieci, częstotliwość świadczenia usług na podstawie zał. nr 2 do Umowy; 2) w okresie zimowym odgarnianie śniegu oraz likwidacja gołoledzi z chodników, tzw. akcja zimowa; 3) utrzymanie zieleni w obrębie nieruchomości, na których usytuowane są budynki administrowane przez MZGL w okresie od 1 kwietnia do 31 października, a w pozostałym okresie roku utrzymanie czystości na terenach zielonych - wykaz powierzchni terenów zielonych wg zał. nr 3 do Umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.