eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zakup masy asfaltobetonowej do remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych w Zawierciu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Zawiercie: Zakup masy asfaltobetonowej do remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 44420 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6723481, faks 32 6721393.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot, o którym mowa w art. 3 pkt. 4b Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup masy asfaltobetonowej do remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych w Zawierciu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup przez Zamawiającego masy asfaltobetonowej z betonu asfaltowego AC 11S do ruchu KR1-2 rozkładanej ręcznie na gorąco - warstwa ścieralna zgodna z normami PN-EN 13108-1,PN-EN 13108-21 (lub równoważnymi - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego) i wytycznymi WT-2 2014 - część I mieszanki mineralno-asfaltowe, do bieżącego utrzymania dróg gminnych i remontów cząstkowych nawierzchni asfaltobetonowych. 2. Transport zapewnia Zamawiający. 3. Ilość - do 820 ton w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się odbierać minimum 5 ton masy jednorazowo. 4. Miejsce odbioru masy asfaltobetonowej musi się znajdować w odległości do 50 km od siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zawierciu przy ul. Krzywej 3. 5. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić masę do odbioru w terminie maksymalnie 19 godzin od złożenia zapotrzebowania cząstkowego przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe będą składane pomiędzy godziną 13.30 a godziną 14.30. 6. Wykonawca do każdej cząstkowej dostawy przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie dołączyć dokument potwierdzający jakość masy wg wzoru podanego w PN-EN 13108-1 w pełnej lub skróconej formie. 7. Dokument potwierdzający jakość towarzyszący każdej partii mieszanki mineralno-asfaltowej wyprodukowanej przez wytwórnie musi zawierać co najmniej następujące dane: a) producent mieszanki i identyfikacja wytwórni b) opis wyrobu c) informacje o zastosowanych dodatkach 8. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy do akceptacji kompletną receptę oraz wejściowy lub wyjściowy skład mieszanki masy asfaltobetonowej. Dokumenty te będą stanowiły załącznik nr 1 do umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania próbek przy odbiorze masy na wytwórni. O fakcie pobrania próbki Zamawiający poinformuje Wykonawcę w dniu jej pobrania. W przypadku gdy wyniki z badań nie będą spełniać wytycznych z receptury Wykonawca będzie pokrywał koszty badań i będzie zobowiązany do zapłaty kar umownych. 10. Wykonawca winien posiadać certyfikowany system Zakładowej Kontroli Produkcji (zwany dalej ZKP) do każdego miejsca produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej. Certyfikat ZKP powinien być aktualny i dotyczyć Wytwórni Masy Asfaltowej, w której masa jest produkowana. Certyfikat i wszelkie dokumenty dotyczące ZKP muszą być udostępnione na żądanie Zamawiającemu. 11. W przypadku awarii lub przerw w pracy wytwórni Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić Zamawiającemu możliwość odbioru przedmiotu zamówienia, w innej wytwórni (zwanej dalej wytwórnia zastępczą) znajdującej się w promieniu do 50 km od Zawiercia. Wytwórnia zastępcza będzie zobowiązana do udostępnienia przedmiotu zamówienia do odbioru w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie dla wytwórni wskazanej w ofrcie. Wskazanie zostanie dokonane niezwłocznie po stwierdzeniu awarii bądź przestoju w pracy wytwórni Wykonawcy wskazanej w ofercie, na adres e-mail sekretariat@zgkzawiercie.pl i telefonicznie. 12. Jeżeli dojazd do wytwórni zastępczej wiąże się dla Zamawiającego z wyższymi kosztami niż dojazd do wytwórni Wykonawcy wskazanej w ofercie, (np. większa ilość km do przejechania, konieczność poniesienia kosztów elektronicznego systemu poboru opłaty viatoll) Zamawiający obciąży Wykonawcę różnicą w cenie transportu, a należność potrąci z faktury. Cena za km zostanie skalkulowana na podstawie cen z SEKOCENBUDU za ostatni kwartał przed konkretnym dniem odbioru przedmiotu zamówienia z wytwórni zastępczej, analogicznie jak przy obliczeniu ceny dostawy 10 ton masy dokonanym w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. 13. Zamawiający informuje, że w chwili obecnej dysponuje samochodem ciężarowym o ładowności do 13 ton i normie emisji spalin EURO 3, dla którego: - stawka za km przejazdu autostradą i droga ekspresową wynosi 0,46 zł. - stawka za km przejazdu droga krajową wynosi 0,37 zł. 14. Dopełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy,

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin odbioru wyprodukowanego przedmiotu zamówienia (w godzinach), liczony od chwili otrzymania zamówienia cząstkowego od Zamawiającego - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. 42-400 Zawiercie ul. Krzywa 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. 42-400 Zawiercie ul. Krzywa 3 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.