To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Suwałki: dostawa tonerów, papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Mam wybór- stawiam na rozwój.
Numer ogłoszenia: 444202 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360538 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tonerów, papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Mam wybór- stawiam na rozwój..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa tonerów, papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Mam wybór- stawiam na rozwój.Zadanie 1: dostawa tonerów, papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby rekrutacji i fazy budowy zaufania w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój. Zadanie 2: dostawa toneru, papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby fazy doradztwa edukacyjnego w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój.Zadanie 3: dostawa tonerów i papieru ksero potrzeby realizacji monitoringu w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Mam wybór- stawiam na rozwój nr WND.POKL.09.06.03-20-002-12. Projekt realizowany w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.6 Upowszechnianie uczenia się dorosłych, Poddziałania 9.6.3 Doradztwo dla osób dorosłych w zakresie diagnozy potrzeb oraz wyboru kierunków i formy podnoszenia swoich kompetencji i podwyższania kwalifikacji..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa tonerów, papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby rekrutacji i fazy budowy zaufania w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- GRAFIX K.Olszewska -Piotrowska M. Tyrała Sp. j., ul. 1 Armii Wojska Polskiego 2a, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1625,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 972,25
Oferta z najniższą ceną: 972,25 / Oferta z najwyższą ceną: 1381,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa toneru, papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby fazy doradztwa edukacyjnego w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- GRAFIX K. Olszewska -Piotrowska, M. Tyrała, ul. 1 Armii Wojska Polskiego 2a, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1014,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 682,07
Oferta z najniższą ceną: 652,20 / Oferta z najwyższą ceną: 698,64
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa tonerów i papieru ksero potrzeby realizacji monitoringu w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Sułkowska - Przedsiębiorstwo Prywatne GLOBO Hurt-Detal P.P. GLOBO, Dąbrowskiego 2, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 186,96
Oferta z najniższą ceną: 186,96 / Oferta z najwyższą ceną: 348,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz kanałów technologicznych na terenie miasta Suwałki
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części:
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- Dostawa odzieży mundurowej
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.