To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Kielce: Zakup i dostawa: kaniul, kraników, korków
Numer ogłoszenia: 444118 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359808 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: kaniul, kraników, korków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: kaniul, kraników, korków wg ilości i asortymentu szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na części /pakiety/ od nr1 do nr2 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Pakiet nr1- Kaniule, kraniki, korki Pakiet nr2- Kaniule 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych powyżej części (pakietów) od nr1 do nr 2. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie/a (pakiet/y). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Pakiet nr1, Pakiet nr2- dostawa w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia, w sytuacjach pilnych dostawa w ciągu 3 dni. 5. Przedmiot zamówienia opisany w pakiecie (części) musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr107, poz.679). 6.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć: firmowe materiały informacyjne (opisy, katalog, prospekt), w którym winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów - użytkowych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Próbki celem weryfikacji poprawności przedmiotu zamówienia /zgodnie z zapisem w załączniku pakiet, celem udokumentowania parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia/. 7. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Szczegółowe wymagania dotyczące w/w przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr1- pakiet. 8. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kaniule, kraniki, korki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANMAR Spółka z o.o. Sp.K., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94476,24
Oferta z najniższą ceną: 94476,24 / Oferta z najwyższą ceną: 98539,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup, dostawa i montaż systemu obsługującego parking przed budynkiem Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i kontroli wraz z dzierżawą analizatora do badania moczu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników, krwinek i materiałów zużywalnych do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą (...) do posiadanego (...) sprzętu DiaMed przez okres 2024-2026
- ZP.272.5.2024 "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych"
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie ulic/dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/29/2024 Zakup drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawę materiałów medycznych i drobnego sprzętu jednorazowego użytku
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów do plazmaferezy automatycznej wykonywanej za pomocą separatora osoczowego.
- Sukcesywna dostawa płynów i zestawów jednorazowych niezbędnych do terapii nerkozastępczej dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.