eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Sukcesywne dostawy leków oraz wyrobów medycznych na potrzeby Apteki Zakładu Karnego w Barczewie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Barczewo: Sukcesywne dostawy leków oraz wyrobów medycznych na potrzeby Apteki Zakładu Karnego w Barczewie.
Numer ogłoszenia: 443978 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393530 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Barczewie, ul. Klasztorna 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 514-84-41 w. 160, faks 089 514-84-25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy leków oraz wyrobów medycznych na potrzeby Apteki Zakładu Karnego w Barczewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków oraz wyrobów medycznych spełniających wymagania ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz 271 z późn. zm.) na potrzeby Apteki Zakładu Karnego w Barczewie. Kod CPV- 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne . 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych tj. Część I - leki, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy- zał. nr 2 do SIWZ Część II - wyroby medyczne, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia: musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej tj. zawarty w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dotyczy części I, musi posiadać min. 12-sto miesięczny okres ważności, licząc od daty dostawy. Za zgodą Zamawiającego dostarczone produkty mogą posiadać datę ważności krótszą niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tzn. wykonawca może, z warunkiem gwarancji tego samego składu chemicznego, właściwości oraz tej samej postaci i dawki, oferować równoważny pod względem chemicznym produkt leczniczy, o innej nazwie handlowej i wielkości opakowania, niż podana w formularzu cenowym, zachowując całkowitą wymaganą ilość jednostkowych pozycji (tabletek, ampułek itp.) - dotyczy części I. 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie posiadał zamawianego asortymentu określonego w umowie, zobowiązany jest do dostarczenia odpowiedniego zamiennika spełniającego wymagane parametry w cenie zamawianego leku - dotyczy części I. 6. Dostawy realizowane będą transportem dostawcy, w godzinach pracy Apteki Zakładu Karnego w Barczewie, zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta produktu oraz Dobrą Praktyką Dystrybucyjną opisaną w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej - Dz. U. Nr 144 poz. 1216. O ilości partii dostawy, zamawiający zawiadomi wykonawcę pisemnie, telefonicznie bądź faksem na: w części I - 20 godzin przed terminem dostawy, w części II - 7 dni przed terminem dostawy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej 4 godzinnej realizacji dostaw interwencyjnych (cito), o ile zaistnieje taka potrzeba. W przypadku, gdy Wykonawca i Zamawiający w trakcie składania zamówienia ustalą krótszy termin dostawy, termin ten jest wiążący dla stron - dotyczy części I. 8. Podane ilości należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wielkości zamówienia, które nie stanowią zobowiązania zamawiającego do pełnej jego realizacji. 9. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za każdą dostawę. 10. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane dostawy na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem: 1) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, w zakresie obejmującym zmianę od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów 2) zmiany cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów - dotyczy części I, 3) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów, 4) w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta leku, z zachowaniem ceny jednostkowej wynikającej ze złożonej oferty, 11. Koszt transportu powinien być wliczony w cenę towaru. 12. Wykonawca może w trakcie obowiązywania umowy, proponować przedmiot zamówienia w cenie jednostkowej niższej, niż wynika to ze złożonej oferty. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 14. Wykonawca obowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 15. W razie wykrycia lub ujawnienia się wad w dostarczanych produktach, wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, w terminie do 3 dni od daty złożenia reklamacji. 16. Jakość przedmiotu zamówienia będzie zgodna z wymaganiami obowiązujących norm oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie. 17. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie zamawiającego, przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych wymogów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 358461.03 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Leki.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FARMACOL S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 305262.01
  • Oferta z najniższą ceną: 305262.01 oferta z najwyższą ceną: 305262.01
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyroby medyczne.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o., ul. Konopnicka 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 53199.02
  • Oferta z najniższą ceną: 53199.02 oferta z najwyższą ceną: 65915.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.