eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie Część I Kurs obsługi kas fiskalnych z umiejętnością wystawiania faktur i rachunków sprzedaży Część II Kurs przygotowujący do prowadzenia własnej działalności gospodarczej Część III Kurs operator maszyn do robót ziemnych klasy III /koparkoładowarka/ Część IV Kurs spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/ i TIG/141/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Gniezno: Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie Część I Kurs obsługi kas fiskalnych z umiejętnością wystawiania faktur i rachunków sprzedaży Część II Kurs przygotowujący do prowadzenia własnej działalności gospodarczej Część III Kurs operator maszyn do robót ziemnych klasy III /koparkoładowarka/ Część IV Kurs spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/ i TIG/141/
Numer ogłoszenia: 44393 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie Część I Kurs obsługi kas fiskalnych z umiejętnością wystawiania faktur i rachunków sprzedaży Część II Kurs przygotowujący do prowadzenia własnej działalności gospodarczej Część III Kurs operator maszyn do robót ziemnych klasy III /koparkoładowarka/ Część IV Kurs spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/ i TIG/141/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie Część I Kurs obsługi kas fiskalnych z umiejętnością wystawiania faktur i rachunków sprzedaży Część II Kurs przygotowujący do prowadzenia własnej działalności gospodarczej Część III Kurs operator maszyn do robót ziemnych klasy III /koparkoładowarka/ Część IV Kurs spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/ i TIG/141/.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. poz. 674 z póź. zm.) Instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje, co najmniej 1 usługę szkoleniową, spełniającą poniższe warunki: Część I a) usługa szkoleniowa obejmowała zagadnienia związane z: - obsługą kas fiskalnych - obsługą terminala kart płatniczych - obsługą urządzeń współpracujących z kasami oraz sklepowym sprzętem pomocniczym i ich obsługą - wystawianiem faktur i rachunków sprzedaży (faktury VAT, rachunek sprzedaży, paragon) b) minimalna liczba osób uczestniczących w każdym szkoleniu, edycji (grupie szkoleniowej) wynosiła 10 osób, c) usługa szkoleniowa wykonywana była na zlecenie zewnętrznych w stosunku do Wykonawcy podmiotów. Część II a) usługa szkoleniowa obejmowała zagadnienia związane z: - zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej na terytorium Polski, - prowadzeniem księgowości w małej firmie, podatki w małej firmie, ubezpieczenia społeczne i zdrowotne właściciela firmy oraz jego pracowników, rozliczenia z ZUS i US, - promocją małej firmy, - instytucjami i systemami wsparcia przedsiębiorczości b) minimalna liczba osób uczestniczących w każdym szkoleniu, edycji (grupie szkoleniowej) wynosiła 10 osób, c) usługa szkoleniowa wykonywana była na zlecenie zewnętrznych w stosunku do Wykonawcy podmiotów. Część III a) usługa szkoleniowa obejmowała zagadnienia z zakresu obsługi maszyn do robót ziemnych /koparkoładowarka/ b) minimalna liczba osób uczestniczących w każdym szkoleniu, edycji (grupie szkoleniowej) wynosiła 10 osób, c) usługa szkoleniowa wykonywana była na zlecenie zewnętrznych w stosunku do Wykonawcy podmiotów. Część IV a) usługa szkoleniowa obejmowała zagadnienia z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG/135/ i TIG/141/ b) minimalna liczba osób uczestniczących w każdym szkoleniu, edycji (grupie szkoleniowej) wynosiła 10 osób, c) usługa szkoleniowa wykonywana była na zlecenie zewnętrznych w stosunku do Wykonawcy podmiotów. Zamawiający informuje, że warunek wiedzy i doświadczenia stanowić będzie (oprócz ceny) kryterium oceny ofert tzn. Wykonawca, który wykaże: - więcej niż jedno szkolenie, które spełniało warunki określone wyżej (odpowiednio do danej części) lub - że szkolenie, które składało się z kilku edycji (grup szkoleniowych) a każda edycja spełniała warunki, które zostały określone wyżej (odpowiednio do danej części) otrzyma dodatkowe punkty wg zasady: 2-3 szkolenia 4 punkty; 4-6 szkoleń 6 punktów; 7-9 szkoleń 8 punktów, 10 i więcej szkoleń 10 punktów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić kadrę dydaktyczną do każdej części, która spełniać musi poniższe warunki: Część I do przeprowadzenia tematu zajęć edukacyjnych z zakresu: - przepisy bhp i ppoż. w obiekcie handlowym, wykładowca musi posiadać wykształcenie średnie oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, którego zakres zajęć obejmował ww. temat; do przeprowadzenia treści szkolenia w zakresie zajęć edukacyjnych z tematu: - obsługa kas fiskalnych, - obsługa terminali kart płatniczych, - obsługa urządzeń współpracujących z kasami oraz sprzętu pomocniczego, wykładowca musi posiadać wykształcenie min. średnie oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia obejmującego wszystkie treści zawarte dla każdego z tematów lub z treści szkolenia z której przeprowadzać będzie zajęcia w ramach w/w tematów. Każde szkolenie musiało się odbyć w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; do przeprowadzenia treści szkolenia w zakresie zajęć edukacyjnych z tematu: - wystawianie faktur i rachunków sprzedaży, wykładowca musi posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia obejmującego wszystkie treści zawarte w temacie lub z treści szkolenia z której przeprowadzać będzie zajęcia w ramach w/w tematu. Każde szkolenie musiało się odbyć w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; Część II do przeprowadzenia treści szkolenia w zakresie zajęć edukacyjnych z tematu: - zarządzanie firmą, wykładowca musi posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia obejmującego wszystkie treści zawarte w temacie lub z treści szkolenia z której przeprowadzać będzie zajęcia w ramach w/w tematu. Każde szkolenie musiało się odbyć w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; do przeprowadzenia treści szkolenia w zakresie zajęć edukacyjnych z tematu: - zarządzanie finansami w małej firmie, wykładowca musi posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia obejmującego wszystkie treści zawarte w temacie lub z treści szkolenia z której przeprowadzać będzie zajęcia w ramach w/w tematu. Każde szkolenie musiało się odbyć w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; do przeprowadzenia treści szkolenia w zakresie zajęć edukacyjnych z tematu: - promocja i marketing w małej firmie, wykładowca musi posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia obejmującego wszystkie treści zawarte w temacie lub z treści szkolenia z której przeprowadzać będzie zajęcia w ramach w/w tematu. Każde szkolenie musiało się odbyć w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; do przeprowadzenia treści szkolenia w zakresie zajęć edukacyjnych z tematu: - instytucje i systemy wsparcia przedsiębiorczości wykładowca musi posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia obejmującego wszystkie treści zawarte w temacie lub z treści szkolenia z której przeprowadzać będzie zajęcia w ramach w/w tematu. Każde szkolenie musiało się odbyć w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; do przeprowadzenia treści szkolenia w zakresie zajęć edukacyjnych z tematu: - reklama i promocja firmy wykładowca musi posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia obejmującego wszystkie treści zawarte w temacie lub z treści szkolenia z której przeprowadzać będzie zajęcia w ramach w/w tematu. Każde szkolenie musiało się odbyć w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; Część III Wykonawca musi posiadać kadrę wykładowców zgodnie z § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Część IV do przeprowadzenia zajęć z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz metodą TIG (141) wykładowca musi posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia podobnego pod względem zawartości merytorycznej do przedmiotu zamówienia lub z tematu z którego będą przeprowadzać zajęcia. Każde szkolenie musiało się odbyć w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; b) opiekuna tzn. osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość aby osoba, która została wskazana jako wykładowca była także opiekunem szkolenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca szkolenia (zakwaterowania)* tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, których na dzień składania ofert nie można było przewidzieć. Zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego, nowe miejsce szkolenia (zakwaterowania)* musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz standardowo nie gorsze od miejsca zaproponowanego w ofercie. Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tytułu zmiany miejsca szkolenia (zakwaterowania)*. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany opiekuna/kadry dydaktycznej tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego ponadto zgłoszony wykładowca powinien legitymować się nie niższym wykształceniem i nie mniejszym doświadczeniem niż określone w warunkach udziału w postępowaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgniezno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskiego 20, 62 - 200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskiego 20, 62 - 200 Gniezno, biuro informacyjne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs obsługi kas fiskalnych z umiejętnością wystawiania faktur i rachunków sprzedaży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Kursu obsługi kas fiskalnych z umiejętnością wystawiania faktur i rachunków sprzedaży. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do uzyskania umiejętności zawodowych w zakresie obsługi kas fiskalnych i innych urządzeń wspomagających sprzedaż. W trakcie szkolenia uczestnik powinien nabyć teoretyczne i praktyczne umiejętności sprzedaży kasami fiskalnymi oraz obsługi sklepowego sprzętu pomocniczego, w tym urządzeń elektronicznych służących do akceptowania kart płatniczych, jak również umiejętności wystawiania faktur i rachunków sprzedaży za zakupione towary. Kurs skierowany jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, które posiadają wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe (preferowane osoby posiadające wykształcenie handlowe lub doświadczenie w sprzedaży z brakiem umiejętności obsługi kas fiskalnych). Zakres programowy szkolenia Program szkolenia powinien być opracowany tak aby przygotować uczestników do nabycia umiejętności niezbędnych przy wykonywaniu zadań zawodowych na stanowiskach na których wykorzystywana jest obsługa kas fiskalnych, minimum w zakresie następujących tematów zajęć edukacyjnych: - przepisy bhp i ppoż. w obiekcie handlowym, - obsługa kas fiskalnych, w tym m.in. takie treści szkolenia jak: - przygotowanie kasy do prowadzenia sprzedaży, - programowanie kasy, - sprzedaż kasami fiskalnymi, - rozpoczęcie pracy na kasie, - sprzedaż towarów na kasie fiskalnej, - drukowanie raportów na kasie fiskalnej, - obsługa terminala kart płatniczych, w tym m.in. takie treści szkolenia jak: - rodzaje i cechy kart płatniczych, - zasady przyjmowania kart płatniczych, - praktyczne ćwiczenia na terminalach, - urządzenia współpracujące z kasami oraz sklepowy sprzęt pomocniczy i ich obsługa (np. wagi, metkownice, czytniki kodów kreskowych, inwentaryzator, terminale kart płatniczych, itp.). Ponadto program szkolenia powinien zostać poszerzony o temat zajęć edukacyjnych z zakresu wystawiania faktur i rachunków sprzedaży, w tym takie treści szkolenia jak: - faktura VAT sprzedaży - pojęcie, rodzaje oraz druki faktur, - rachunek sprzedaży - definicja, rodzaje oraz druki, - korekta VAT sprzedaży - pojęcie, rodzaje, - paragon - definicja, rodzaje, - sporządzanie i wystawianie dokumentów sprzedaży. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. Zajęcia szkoleniowe realizowane muszą być głównie w formie pokazów, ćwiczeń i zadań praktycznych. Termin wykonania zamówienia marzec - kwiecień br. Zamawiający z wybranym Wykonawcą ustali dokładną datę realizacji szkolenia co oznacza, że w przedziale czasowym marzec - kwiecień zostanie uszczegółowiona data realizacji szkolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla części I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs przygotowujący do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Kursu przygotowującego do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Celem kursu jest zdobycie przez uczestników wiadomości i umiejętności niezbędnych przy zakładaniu własnej działalności gospodarczej i w trakcie jej samodzielnego prowadzenia. Kurs skierowany jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, które ubiegają się o jednorazowe środki na otwarcie własnej działalności gospodarczej. Zakres programowy szkolenia: Program szkolenia powinien być opracowany tak aby przygotować uczestników do podjęcia działalności gospodarczej i prowadzenia mikro lub małej firmy w warunkach konkurencji rynkowej. Program szkolenia musi zawierać minimum następujące tematy zajęć edukacyjnych: - regulamin przyznawania bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej przez Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie - szczegółowe omówienie regulaminu oraz warunków umowy o przyznawanie bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej i umowy w sprawie przyznania elementu specyficznego w ramach programu specjalnego Przedsiębiorczy powiat, - zarządzanie firmą, w tym m.in. takie treści szkolenia jak: - administracyjno - prawne aspekty związane z zakładaniem działalności gospodarczej - rejestracja firmy, - wypełnianie dokumentów przy rejestracji działalności gospodarczej, - administracyjno - prawne aspekty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, - omówienie PKD wraz z konsekwencjami podatkowymi wiążącymi się z wyborem konkretnych branż i działów, - podstawy wiedzy o zarządzaniu organizacją, - zarządzanie strategiczne, - zarządzanie finansami w małej firmie, w tym m.in. takie treści szkolenia jak: - prowadzenie księgowości w małej firmie, - podatki w małej firmie, - ubezpieczenia społeczne i zdrowotne właściciela firmy oraz jego pracowników, - rozliczenia z ZUS i US, - promocja i marketing w małej firmie, w tym m.in. takie treści szkolenia jak: - pomysł na biznes, - zasady opracowywania biznesplanów, - plan funkcjonowania przedsiębiorstwa, - instytucje i systemy wsparcia przedsiębiorczości, w tym m.in. takie treści szkolenia jak: - źródła finansowania działalności gospodarczej małych firm, - pozyskiwanie środków finansowych przedsiębiorstwa, - możliwości kredytowania, - fundusze pożyczkowe, - reklama i promocja firmy, w tym m.in. takie treści szkolenia jak: - podstawy prawne i kwestie podatkowe reklamowania działalności gospodarczej, - budowanie wizerunku firmy poprzez reklamę w mediach (reklama w radiu, gazecie i telewizji), - wybór, przygotowanie, częstotliwość i treść właściwej formy reklamy dla danej działalności gospodarczej. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. Zajęcia szkoleniowe realizowane muszą być głównie w formie pokazów, ćwiczeń i zadań projektowych. Termin realizacji zamówienia: I grupa: marzec br. II grupa: kwiecień br. Zamawiający z wybranym Wykonawcą ustali dokładne daty realizacji szkoleń każdej grupy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższych terminów po uprzedniej informacji przekazanej wybranemu Wykonawcy. Zamawiający wymaga rozpoczęcia kursu poszczególnych grup szkoleniowych w terminie maksymalnie 7 dni od poinformowania Wykonawcy o takiej potrzebie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla części II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs operator maszyn do robót ziemnych klasy III koparkoładowarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Operator maszyn do robót ziemnych klasy III. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do uzyskania uprawnień niezbędnych do wykonywania zawodu: Operator koparko-ładowarki. Kurs skierowany jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, które posiadają wykształcenie minimum podstawowe (preferowane będą osoby posiadające prawo jazdy kat. B). Zakres programowy szkolenia: Program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) i obejmować cześć teoretyczną i praktyczną. Część teoretyczna szkolenia obejmuje zagadnienia z zakresu: - dokumentacji technicznej maszyn roboczych, - bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, - technologii wykonywania robót ziemnych, - użytkowania i obsługi maszyn roboczych. Część praktyczna szkolenia obejmuje naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. Termin realizacji zamówienia: marzec - kwiecień 2014 rok. Zamawiający z wybranym Wykonawcą ustali dokładną datę realizacji szkolenia co oznacza że w przedziale czasowym marzec - kwiecień zostanie uszczegółowiona data realizacji szkolenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla części III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 i TIG 141.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 i TIG141. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do uzyskania podstawowych uprawnień spawalniczych w zakresie spawania w obrębie wskazanych metod. Kurs skierowany jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, które posiadają wykształcenie minimum podstawowe (preferowane będą osoby z wykształceniem zawodowym o kierunkach mechanicznych). Zakres programowy szkolenia Program szkolenia ma przygotowywać uczestników do zdobycia kwalifikacji spawalniczych o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40, poz. 470). Zgodnie z przepisami rozporządzenia przez kwalifikacje spawalnicze należy rozumieć ukończenie odpowiedniego przeszkolenia teoretycznego i praktycznego w zakresie spawalnictwa, potwierdzone egzaminem oraz dokumentem upoważniającym do wykonywania prac spawalniczych. Program szkolenia należy przygotować na podstawie aktualnego programu określonego w Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach w oparciu o: Programy szkolenia spawaczy metodą MAG (135); Nr W-07 IS-02, Programy szkolenia spawaczy metodą TIG (141); Nr W-07 IS-03. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. Termin realizacji zamówienia: kwiecień - czerwiec br. Zamawiający z wybranym Wykonawcą ustali dokładną datę realizacji szkolenia co oznacza, że w przedziale czasowym kwiecień - czerwiec zostanie uszczegółowiona data realizacji kursu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla części IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.