Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-30
Tuszyn: Modernizację instalacji wodno - kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym przy
ul. Szpitanej w Tuszynie
Numer ogłoszenia: 443850 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację instalacji wodno - kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym przy ul. Szpitanej w Tuszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia, jest wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej Decyzją Nr 176/2011/T Starosty Powiatu Łódzkiego Wschodniego z dnia 02.12.2011 roku, znak: BGiGN.T.6740.693.213.2011 i polega na wybudowaniu i przekazaniu do eksploatacji wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót z upoważnienia zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łodzi kompletnego zadania inwestycyjnego polegającego na modernizacji instalacji wodno - kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym przy ul. Szpitalnej - w zakres którego wchodzi m.in.: 1) wymiana pionów oraz poziomów istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej, 2) montaż pionów oraz poziomów nowoprojektowanej instalacji wodno-kanalizacyjnej, 3) postawienie ścianek gipsowo-kartonowych wraz z malowaniem farbą emulsyjną, 4) wykonanie posadzek wraz z ułożeniem glazury w nowoprojektowanych pomieszczeniach, 5) biały montaż, 6) wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych, 7) wykonanie instalacji elektrycznej w nowoprojektowanych pomieszczeniach, 8) wyburzenie części ścianek działowych w lokalach niezamieszkałych, 9) wykonanie innych niezbędnych robót budowlano-montażowych według dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej, 2. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiOR lub w przedmiarze robót występują nazwy firmowe urządzeń, materiałów lub nazwy producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i rozwiązań równoważnych do opisanych ( o parametrach nie gorszych niż wskazane ) - art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Wykonanie dokumentacja powykonawczej budowy w 2 egz., 3) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. 4) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia. 5) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia . 6) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację, w tym decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót i innych wraz z poniesieniem kosztów z nich wynikających, 7) Realizacja robót odbywać się będzie częściowo w zamieszkałych lokalach mieszkalnych. Wymiana w/w instalacji winna odbywać się etapowo - z możliwością ich codziennej eksploatacji. 8) Roboty w lokalach mieszkalnych winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców oraz w porozumieniu z najemcami. W przypadku powstałych szkód Wykonawca pokryje je w całości w zakresie i wysokości uzgodnionej z lokatorem przy akceptacji Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej ( ZGM ) w Tuszynie. 9) Wykonawca zobowiązany jest codziennie uporządkować teren budowy, a w szczególności utrzymać teren robót w stanie wolnym od przeszkód. 10) Sporządzenie planu BIOZ. 11) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 12) Oznakowanie budowy 13) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego. 14) Wykonania badań, prób i rozruchu ( w tym m.in. badania wody w dwóch różnych punktach, opinia kominiarska, itp. ) 15) Zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 16) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 17) Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom sprawującym funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 18) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 19) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu schematów., 4. Inne 1. W zamieszkałych lokalach mieszkalnych koszt dostępu do przewodów wod-kan ( ewentualny demontaż i ponowny montaż obudowy pionów ) należy do najemcy lokalu. 2. Część pomieszczeń na parterze budynku zajmuje Filia Przedszkola Miejskiego. Prowadzone roboty nie mogą zakłócić funkcjonowania przedszkola. 3. Roboty w pomieszczeniach przedszkola należy prowadzić w uzgodnieniu z Dyrektorem placówki po godzinach jego funkcjonowania lub w okresie przerwy feryjnej. 4. W pomieszczeniach przedszkola należy w kosztach uwzględnić demontaż i montaż obudowy pionów. 5. Okres gwarancji. Wybrany wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3 000 zł ( słownie: trzy tysiące zł )
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwóch robót polegających na wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej ( wymiana lub budowa nowej ) w budynkach użyteczności publicznej lub mieszkalnych z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że roboty te została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona,.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej umowie z uwagi na: 1) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki ( niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane urządzenia lub lokalizacja ); 2) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ; 3) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym; 4) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, wtedy wartość robót wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o stosowne pozycje kosztorysu ofertowego ( w takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wartości ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie
ul. Piotrkowska 2/4
95-080 Tuszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn ( sekretariat - pok. Nr 1 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- remont cokołu kamiennego budynku Narodowego Starego Teatru, Plac Szczepański 1 w Krakowie
- Remont istniejącej elewacji (styropian z uszkodzonym tynkiem strukturalnym) wraz z wymianą obróbek blacharskich na budynkach A i B INiG-PIB w Krośnie przy ul. Armii Krajowej 3. Postępowanie powtórzone
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.