eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie podziałów i wycen nieruchomościzad. 1-wykonanie podziałów 100 nieruchomości zad. 2-wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości .... zad. 3-wykonanie ... maksymalnie do 50 opracowań ... zad. 4-wykonanie ... maksymalnie do 50 wycen ... zad. 5-wycena nieruchomości zabudowanych... zad. 6-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 2.. zad. 7-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 3 .. zad. 8-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 4 ... zad. 9-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 5 ... zad. 10-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 6 ...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Rybnik: Wykonanie podziałów i wycen nieruchomości: zad. 1-wykonanie podziałów 100 nieruchomości zad. 2-wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości .... zad. 3-wykonanie ... maksymalnie do 50 opracowań ... zad. 4-wykonanie ... maksymalnie do 50 wycen ... zad. 5-wycena nieruchomości zabudowanych... zad. 6-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 2.. zad. 7-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 3 .. zad. 8-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 4 ... zad. 9-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 5 ... zad. 10-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 6 ...
Numer ogłoszenia: 44372 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów i wycen nieruchomości: zad. 1-wykonanie podziałów 100 nieruchomości zad. 2-wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości .... zad. 3-wykonanie ... maksymalnie do 50 opracowań ... zad. 4-wykonanie ... maksymalnie do 50 wycen ... zad. 5-wycena nieruchomości zabudowanych... zad. 6-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 2.. zad. 7-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 3 .. zad. 8-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 4 ... zad. 9-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 5 ... zad. 10-wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 6 ....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów i wycen nieruchomości z podziałem na zadania: zad. 1 - wykonanie podziałów 100 nieruchomości wg wykazu nr 1 w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia maksymalnie 20 rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego. zad. 2 - wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia maksymalnie pięciu rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów. zad. 3 - wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 50 opracowań (w 2 egz.) składających się z: - rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielolokalowego i dokonanie na nich, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu (dodatkowo wymagany rzut pionowy garażu) wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży, - wyceny lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej, z jednoczesnym określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę. zad. 4 - wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 50 wycen nieruchomości gruntowych wraz z częściami składowymi (np. urządzenia budowlane, składniki roślinne), z wyłączeniem nieruchomości zabudowanych budynkami trwale z gruntem związanymi (w 2 egz.), dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami (sprzedaże, zamiany, odszkodowania, zwroty, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, służebności drogowe, aktualizacje opłat rocznych itp.). zad. 5 - wycena nieruchomości zabudowanych: a) przy ul. Orzeszkowej 9, pow. 0,0350 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajdują się 3 mieszkania, w celu sprzedaży przetargowej, b) przy ul. Rudzkiej 96, pow. 0,0686 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajdują się 3 mieszkania, w celu sprzedaży przetargowej, c) przy ul. Mikołowskiej 11, pow. 0,0381 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajduje się 7 mieszkań, w celu sprzedaży przetargowej, d) przy ul. Sygnały, zabudowana budynkiem szatni i boiskiem sportowym z infrastrukturą towarzyszącą), pow. 2,3966 ha, w celu oddania w trwały zarząd, z jednoczesnym wyszczególnieniem wartości gruntu, w celu oddania w trwały zarząd. zad. 6 - wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 2 (28 pozycji) w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte w związku z realizacją inwestycji drogowych. Zad. 7 - wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 3 (27 pozycji) w celu sprzedaży w drodze przetargu. zad. 8 - wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 4 (34 pozycje) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. zad. 9 - wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 5 (70 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. zad. 10 - wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 6 (8 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 (dotyczy zadania 1 i 2), - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości oraz co najmniej osobą posiadającą uprawnienia budowlane (dotyczy zadania 3), - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (dotyczy zadań 4-10)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości wg wykazu nr 1 w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów 100 nieruchomości wg wykazu nr 1 w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia maksymalnie 20 rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia maksymalnie pięciu rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 50 opracowań (w 2 egz.) składających się z: - rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielolokalowego i dokonanie na nich, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu (dodatkowo wymagany rzut pionowy garażu) wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 50 opracowań (w 2 egz.) składających się z: - rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielolokalowego i dokonanie na nich, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu (dodatkowo wymagany rzut pionowy garażu) wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży, - wyceny lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej, z jednoczesnym określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 50 wycen nieruchomości gruntowych wraz z częściami składowymi (np. urządzenia budowlane, składniki roślinne), z wyłączeniem nieruchomości zabudowanych budynkami trwale z gruntem związanymi (w 2 egz.), dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami (sprzedaże, zamiany, odszkodowania, zwroty, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 50 wycen nieruchomości gruntowych wraz z częściami składowymi (np. urządzenia budowlane, składniki roślinne), z wyłączeniem nieruchomości zabudowanych budynkami trwale z gruntem związanymi (w 2 egz.), dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami (sprzedaże, zamiany, odszkodowania, zwroty, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, służebności drogowe, aktualizacje opłat rocznych itp.). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wycena nieruchomości zabudowanych: a) przy ul. Orzeszkowej 9, pow. 0,0350 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajdują się 3 mieszkania, w celu sprzedaży przetargowej, b) przy ul. Mikołowskiej 11, pow. 0,0381 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajduje się 7 mieszkań, w celu sprzedaży przetargowej, c) przy ul. Sygnały, zabudowana budynkiem szatni i boiskiem sportowym z infrastrukturą towarzyszącą), pow. 2,3966 ha, w celu oddania w trwały zarząd, z jednoczesnym ....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości zabudowanych: a) przy ul. Orzeszkowej 9, pow. 0,0350 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajdują się 3 mieszkania, w celu sprzedaży przetargowej, b) przy ul. Mikołowskiej 11, pow. 0,0381 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, w którym znajduje się 7 mieszkań, w celu sprzedaży przetargowej, c) przy ul. Sygnały, zabudowana budynkiem szatni i boiskiem sportowym z infrastrukturą towarzyszącą), pow. 2,3966 ha, w celu oddania w trwały zarząd, z jednoczesnym wyszczególnieniem wartości gruntu, w celu oddania w trwały zarząd. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 2 (28 pozycji) w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte w związku z realizacją inwestycji drogowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 2 (28 pozycji) w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte w związku z realizacją inwestycji drogowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 3 (27 pozycji) w celu sprzedaży w drodze przetargu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 3 (27 pozycji) w celu sprzedaży w drodze przetargu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 4 (34 pozycje) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 4 (34 pozycje) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 5 (70 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 5 (70 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 6 (8 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 6 (8 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.