eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego, osobistych środków czystości oraz odzieży reprezentacyjnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Lublin: Dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego, osobistych środków czystości oraz odzieży reprezentacyjnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 443696 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego, osobistych środków czystości oraz odzieży reprezentacyjnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego, osobistych środków czystości oraz wykonanie i jednorazowa dostawa odzieży reprezentacyjnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w podziale na części: Część 1 - Odzież robocza oraz rękawice robocze zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2a do SIWZ; Część 2 - Odzież i rękawice specjalistyczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2b do SIWZ; Część 3 - Obuwie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2c do SIWZ; Część 4 - Środki czystości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2d do SIWZ; Część 5 - Odzież reprezentacyjna zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2e do SIWZ; Część 6 - Obuwie wizytowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2f do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.81.00.00-0, 18.14.10.00-9, 39.51.41.00-9, 35.11.34.00-3, 18.13.00.00-9, 18.42.43.00-0, 18.41.00.00-6, 39.81.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu wykazania spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w części 6 Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: Zdjęć, katalogów, ulotek itp. na których będą widoczne oferowane modele/fasony obuwia wizytowego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz Oferta Wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d,2e lub 2f do SIWZ, w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zastały umocowane. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnego odpisu.; 4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia musi to wykazać na załączniku nr 6 do SIWZ. Oświadczenie, iż wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - z zastrzeżeniem, iż brak oświadczenia w tym zakresie będzie równoznaczne z samodzielnym wykonaniem zamówienia przez Wykonawcę i nie powoduje odrzucenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron poprzez sporządzenie Aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze: 1) zmianą organizacyjnoprawną lub w zakresie danych teleadresowych Stron; 2) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 3) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; 4) zmianą terminu realizacji przedmiotu zamówienia będącą wynikiem wystąpienia okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy; 5) zmianą terminu obowiązywania umowy; 6) sytuacją, gdy w okresie obowiązywania umowy, zaoferowany towar przestał być produkowany i jest niedostępny, co zostanie potwierdzone stosownym pismem od producenta, Wykonawca zobowiązuje się do zaoferowania innego produktu, spełniającego wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; ul. Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin; Dział Zamówień Publicznych C-224.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; ul. Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin; Dział Zamówień Publicznych C-224.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież robocza oraz rękawice robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży roboczej oraz rękawic roboczych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież i rękawice specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odzieży i rękawic specjalistycznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6, 18.42.43.00-0, 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa obuwia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków czystości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.20.00-7, 39.51.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odzież reprezentacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i jednorazowa dostawa odzieży reprezentacyjnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2e do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obuwie wizytowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa obuwia wizytowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2f do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.