eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisięcice › DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W OKRESIE OD 1 STYCZNIA DO 30 KWIETNIA 2012 R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Lisięcice: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W OKRESIE OD 1 STYCZNIA DO 30 KWIETNIA 2012 R.
Numer ogłoszenia: 443680 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407944 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Klisino 100, 48-118 Lisięcice, woj. opolskie, tel. 077 4857593, faks 077 4857594.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W OKRESIE OD 1 STYCZNIA DO 30 KWIETNIA 2012 R..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W OKRESIE OD 1 STYCZNIA DO 30 KWIETNIA 2012 R. ORIENTACYJNE ZAPOTRZEBOWANIE OD 1 STYCZNIA DO 30 KWIETNIA 2012 ROK Część I ZIEMNIAKI Ziemniaki kg 27 459 Część II WARZYWA Marchew kg 2053 Seler kg 424 Pietruszka kg 393 Pietruszka - nać (pęczek - 10 szt.) 2812 Fasola Jaś kg 177 Groch łuskany połówki kg 79 Kapusta biała kg 1558 Kapusta czerwona kg 563 Kapusta pekińska kg 339 Czosnek - główka szt. 328 Cebula kg 1021 Por szt. 1870 Pomidor kg 1048 Pieczarka kg 198 Buraki ćwikłowe kg 1221 Kalafior szt. 53 Sałata zielona szt. 233 Cebula - szczypior (pęczek - 10 szt.) 842 Rzodkiewka (pęczek - 180 g) 320 Koper pęczek 2303 Ogórek zielony kg 650 Papryka świeża kg 21 Buraczki botwinka (pęczek - 350 g) 50 Część III OWOCE Jabłka kg 1229 Cytryny kg 154 Mandarynka kg 156 Pomarańcza kg 131 Banan kg 363 Kiwi szt. 48 Brzoskwinie szt. 50 Nektaryny szt. 450 Winogron kg 13 W skład Domu Pomocy Społecznej w Klisinie wchodzą następujace filie: - DPS Branice (83 mieszkańców), - DPS Boboluszki (76), - DPS Radynia (75), - DPS Dzbańce (199), - DPS Bliszczyce (81), - DPS Głubczyce (29). W Klisinie zamieszkuje 126 mieszkańców. Wszystkie znajdują się na terenie powiatu głubczyckiego. Kuchnie i całe zaplecza magazynowe znajdują się w Klisinie, Radyni, Boboluszkach, Dzbańcach i Bliszczyce. Kuchnia w Boboluszkach przygotowuje również posiłki dla DPS Branice, natomiast kuchnia w Radyni przygotowuje posiłki dla mieszkańców DPS Głubczyce. Do tych miejsc należy dostarczać zamawiane towary własnym transportem na wyłączny koszt i ryzyko dostawcy. Odległości od miejscowości Głubczyce: Głubczyce - Klisino 15 km Głubczyce - Radynia 15 km Głubczyce - Boboluszki 25 km Głubczyce - Dzbańce 18 km Głubczyce - Bliszczyce 26 km Zamawianie towaru odbywa się raz w tygodniu - telefonicznie. Godziny dostaw Wykonawca uzgodni indywidualnie z danym odbiorcą. Osoby które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają aktualne zaświadczenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 roku w sprawie kwalifikacji w zakresie przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji lub obrocie żywności (D.U z 2003 roku Nr 27, poz. 233). Wykonawca zamówienia posiada przynajmniej jeden pojazd spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 19.12.2002 r. ( Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179 ) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZIEMNIAKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR BOJNICKI, JĘDRYCHOWICE 43, 48-140 BRANICE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13729,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11532,78

  • Oferta z najniższą ceną: 11532,78 / Oferta z najwyższą ceną: 15102,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: WARZYWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UPRAWA WARZYW STANISŁAW BIALIK, NASIEDLE, UL. POLNA 1, 48-130 KIETRZ, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27450,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33962,87

  • Oferta z najniższą ceną: 33962,87 / Oferta z najwyższą ceną: 33962,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: OWOCE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HANDEL OBWOŹNY STANISŁAW BIALIK, NASIEDLE, UL. POLNA 1, 48-130 KIETRZ, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7416,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6818,85

  • Oferta z najniższą ceną: 6818,85 / Oferta z najwyższą ceną: 6818,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.