eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c oraz w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Turawa: Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c oraz w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5.
Numer ogłoszenia: 44366 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293883 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa, ul. Opolska 39c, Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c oraz w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c oraz w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadania) i na każdą z części (zadanie) należy złożyć oddzielną ofertę. ZADANIE NR 1 (CZĘŚĆ 1) Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c. 1. Zakres robót obejmuje: a. demontaż stolarki okiennej drewnianej; b. montaż okien plastikowych; c. wykonanie prac wykończeniowych; d. montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej - 93 szt. (szerokość parapetu powinna uwzględniać przewidywane ocieplenie ścian styropianem o grubości 14 cm). 2. Charakterystyka okien: a. okna plastikowe rozwieralne, uchylne i rozwieralno - uchylne - 93 szt. -zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b. kolor: biały - od wewnątrz; sosna, olcha, jesion (do wyboru) - na zewnątrz. c. podwójna szyba; d. dolny nawiew w biurach i toaletach; e. współczynnik przenikania dla szyb U = 1,1 W/m2K f. współczynnik przenikania dla całego okna U = 1,6 W/m2K 3. W biurach i toaletach należy zamontować okna z nawiewnikami higrosterowanymi lub automat, na klatkach schodowych i korytarzach bez nawiewników. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w zestawieniu okien do wymiany stanowiące załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ZADANIE NR 2 (CZĘŚĆ 2) Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5. 1. Zakres robót obejmuje: a. demontaż stolarki okiennej drewnianej; b. montaż okien plastikowych; c. wykonanie prac wykończeniowych; d. montaż parapetów wewnętrznych z PCV z kolorze marmurkowym - 11 szt. e. montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej - 11 szt. 2. Charakterystyka okien: a. okna plastikowe jednoskrzydłowe rozwieralno - uchylne - 10 szt. o wymiarach 1230 x 1750 oraz 1 szt. 1230 x 4300 podzielona na 3 skrzydła otwierane usytuowane w pionie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.; b. kolor: biały - od wewnątrz i na zewnątrz; c. podwójna szyba; d. dolny nawiew w biurach i toalecie; e. współczynnik przenikania dla szyb U = 1,1 W/m2K; f. współczynnik przenikania dla całego okna U = 1,6 W/m2K; g. żaluzja zewnętrzna aluminiowa w kolorze szarym w biurach. 3. W biurach i toalecie należy zamontować okna z nawiewnikami higrosterowanymi, na klatkach schodowych i korytarzach bez nawiewników. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w zestawieniu okien do wymiany stanowiące załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Charakterystyka całego zamówienia: 1. Oferowane okna muszą posiadać Certyfikaty Instytutu Techniki Budowlanej, Aprobaty Techniczne Instytutu Techniki Budowlanej, Atest Higieniczny. Do oferty należy załączyć w/w certyfikaty, atesty. 2. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, w których prowadził roboty. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, liczony od protokolarnego odbioru robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej reakcji serwisu, przy czym w okresie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez zamawiającego...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.22 - 44.22.10.22 42.21.11.00 - Wirówki do oddzielania śmietany .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 88982.70 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERFEKT Lubelska Fabryka Okien, ul. Mełgiewska 99, 20-234 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 78797.00
  • Oferta z najniższą ceną: 78797.00 oferta z najwyższą ceną: 119368.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. OKPLAST Szymon Kulej, ul. Opolska 18, 42-134 Truskolasy, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10185.70
  • Oferta z najniższą ceną: 10185.70 oferta z najwyższą ceną: 10822.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.